Gjest Forelsket, igjen! :D Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Regner med at dette er rette plassen for å gi ut om sine kjærlighetsfølelser. Poster som gjest, da det ikkje er nødvendig at alle vet om dette, enda(har litt familie og kompiser her). Men det har seg sånn, at jeg og en jente begynte å få kontakten for ca 1 år siden, vi snakket mye sammen, og sendte meldinger i hytt og pine, og hadde et ganske nært venneforhold, og jeg tror vi begge egentlig var litt forelsket i hverandre, uten at vi turte å si det. Vi har aldri vært noe veldig intime av oss, men samtalene våre, og måten vi var på med hverande, følte iallefall jeg at var et tegn på at det var forelskelse i luften. Men på slutten av sommeren i år, sluttet vi å snakke så mye sammen mer, vi var mer bare i et "Hei" venneforhold, altså at vi bare sier "Hei" når vi møtes, og ikke noe spesielt mer, og sendte sjelden meldinger til hverandre, og jeg fant egentlig ut at hun ikke var noe for meg allikavel. Jeg sluttet å like henne, og begynte å se på henne som litt "bitchy" av en eller annen grunn. Men endelig, nå på nyttårsaften, når jeg var i ja, veldig godt humør etter et par øl(men selvsagt ganske klar i hodet), ringte jeg henne, vi møttes sammen med en venninne av henne, og begge to ble med meg hjem, bare for vennskaps skyld da vi ikke var langt unna der jeg bor(og jeg hadde selvsagt håpet at kun hun var med meg hjem, men sånn ble det bare). Etter mye prat og latter, drog de hjem, og når de hadde dratt, innså jeg at jeg ble plutselig intressert i henne igjen. Og dagen etterpå, sendte jeg en melding til henne, for å spørre om hun kom seg vel hjem osv. Og jeg fikk svar, noe jeg innerst inne forventet. Men jeg forventet ikke noe mer. Dagen etter, om morningen, tikket det inn en melding på mobilen, fra henne, og vi har deretter begynt med de samme rutinene med mye sending av meldinger, og prat, og jeg er nok en gang, forelsket i denne jenten, og denne gangen, skal jeg ikke la det gå som det gikk sist. Jeg føler at hun har noe av de samme følelsene som meg, ved måten hun oppfører seg. Aner ikke hvorfor jeg fortalte dette, men sånn ble det bare, godt å være forelsket igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Flink same. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 talkin too meh? Lenke til kommentar
Gjest g17 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hun jeg er forelska i driver på med en annen atm. Skulle ønske jeg kunne komme meg over henne. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sjøl foretrekker jeg å ikke ha sivilstatus på FB i hele tatt. FB som i FuckBuddy eller Facebook? Om det gjelder sistnevnte, foretreker jeg det samme. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Min status på facebook er nå satt som 'Komplisert'. Det var tross alt veldig komplisert den dagen jeg puttet det der, og et 'skjult' oppmerksomhetsskrik som det unnet jeg meg vel den dagen. I etterkant har jeg ikke orket meg bryet med den siden i det hele tatt, så samme beskjeden er der enda. Jeg aner heller ikke om forholdet mitt er komplisert eller ei lengre, men jeg synes det er et bra et, og lar det være med det. Tredje månen dette året er det ett år siden jeg stilte det retoriske spørsmålet: "Jeg tror vi er sammen jeg, eller?", og hittil har det holdt seg oppe Endret 3. januar 2009 av cuadRo Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sjøl foretrekker jeg å ikke ha sivilstatus på FB i hele tatt. FB som i FuckBuddy eller Facebook? Om det gjelder sistnevnte, foretreker jeg det samme. Som i å ikke vite, holde for ørene og skrike dersom FB'n prøver å fortelle deg sivilstatusen sin? :!: Mente facebook ja.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nei, mer som å ikke ha noe egen sivilstatus på Facebook dersom man har en eller anna pulekompis Sånn som eplefe nevnte tidligere. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Var i rett tråd ja Var bare at det ble et lite love-triangle på nyttårs. Sånn er det hver gang. Alltid noen som hooker med noen som en annen liker osv. Jeg (som egentlig har en lite flørt på gang med en anen) klarte å hooke med en som jeg har likt ganske lenge. Det var bra det, men så plutselig får jeg vite etterpå (samme kvelden) at venninda mi liker han enda. Hun likte han for.. ja... to år siden, kanskje lengre siden, men hun ble i allefall irritert på meg. Prøvde jo å forklare henne at DET kunne jo ikke jeg lukte, og at uansett om hun "liker" noen (de har aldri vært sammen eller på dater'n) så betyr ikke det at man kan holde en "ikke-rør" knapp på folk. Han følte heller ikke noe for henne.. Crazy drama. Jeg sendte i allefall melding dagen etter og alt er greit nå. Typisk nyttårsaften.. Hos oss i allefall Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 hva hendte med brannmann Sam? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Han er hjemme. Prater jo med han og sånt, men han skal flytte i januar.. Endret 3. januar 2009 av Lise04 Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Flaueste jeg ser er : xxxx er nå i ett komplisert forhold. WTF? Nei, får være makan til å utlevere seg til venner. Ofte vet ikke typen/dama at det er komplisert engang før han eller hun ser det på facebook :O LLEEER. den der "komplisert" statusen er forbeholdt en spesiell gjeng hos mine fb kontakter. de som folk gir blaffen i! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, klart jeg gir blaffen selv - men synes det er litt artig da. I jula har 2 bekjente som har baby blitt single gitt... Synes det er ekstra trist når det blir slutt mellom en mor og far Jeg og typen har akkurat sett en hysterisk morsom film sammen. Det er godt å le så man får vondt sammen med den man er glad i :!: Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tipper alle vet om slike par som ingen andre vil ha, som forlover seg dødstidlig, får en unge like etterpå og lar intrigene kommer gang på gang. men alikevel finenr de alltid tilbake til hverandre... fordi ingen andre vil ha dem. syns litt synd i slike par, eller ungene deres. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg ser ikke slik på andre mennesker jeg da Blir like overrasket hver gang ett par som har vært sammen lenge slår opp - og synes det er trist når barn er involvert. Jeg er ikke så "bitter" at jeg tenker at "ingen andre vil ha de". Det finnes noen for alle der ute uansett fasong og innhold Da synes jeg heller det er artigere å følge med på lause kjerringer som er sammen med en fyr en dag , og en annen fyr den neste :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg fikk høre en veldig trist nyhet i dag, eller hva jeg skal kalle det..? Svogeren til ei venninne er sammen med ei helvettes til kjerring(20 år), for å si det mildt. De har vært sammen i tre mnd. Hun ønsker seg baby Foreldrene til de begge har prøvd å snakke fornuft i henne, men berta klikket fullstendig på svigersen sin via tlf, og hun ville IKKE ha noen råd. Venninna mi hørte på denne samtalen og ble helt sjokkert. Du snakker ikke sånn til folk, og hvertfall ikke til verdens snilleste svigermor. På toppen av det hele har hun en sykdom som gjør at en fødsel bør planlegges. Hva er det med slike folk?? Det er snakk om å sette et menneske til verden her. Ikke kjøpe seg ei dukke på lekebutikken Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kall meg bitter eller frekk om du vil, men jeg er bare ærlig. noen er rett og lett mindre attraktive enn andre (og da tenker jeg ikke bare på utseende), og når man er fra en liten plass er det dødslett å peke ut de som sier seg fornøyd med hvemsom helst. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Ohoi! 3 mnd og ønsker seg baby er litt ille ja. Nesten like spesielt som de som får barn under ett år etter at de ble sammen. Kjerringa blir gravid 1 mnd etter første ligg, og så må de nesten bare være sammen fordi de skal bli foreldre trist prada: jeg vet ikke noe om du er bitter eller frekk, men jeg hadde følt meg rimelig bitter dersom jeg følte at noen hadde mindre rett til å finne seg livspartner enn andre. Ikke alle er perfekte, og nettopp derfor er det mange som er perfekte for hverandre. White-trash kjerringer kan bli sammen med white-trash mannfolk, og bitchene kan bli sammen med sossegutten sine , osv. osv Endret 3. januar 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 det er altid tragisk for barna når de blir "offer" for foreldre som går fra hverandre. en trenger ikek lete lenge i denne delen av forumet for å finne eksempler på at slikt skjer. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ganske ille med tanke på hvilket forhold hun allerede har fått til svigersene sine. De skal du ha et forhold til for resten av livet når det er barn inn i bildet.. "vil du ikke ha barn med meg så tar jeg livet mitt" sier hun til typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå