Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Vet ikke med dere, men jeeg har iallefall hatt tidenes start på et nyttår. Det første som skjer er at jeg treffer henne og finner tonen med en gang. Er med henne til langt ut på morgenkvisten og alt er bare fryd og gammen :) Elsker damer.. aaaaaah :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å kalle en person løs fordi vedkommende har behov for litt kos og nærhet er vel noe drøyt. Ser overhodet ikke noe problem med situasjonen som er beskrevet.

Helt enig. Har selv ei utrolig god vennine jeg har et fysisk forhold til (mulig det gjør meg noe blind), men jeg har aldri sett et problem med dette eller situasjonen som ble beskrevet lengre bak i tråden. Men klart, dersom kjæresten min eller hennes hadde uttrykt at han eller hun var ukomfortable med situasjonen hadde vi sluttet med det. Det spørs jo litt på situasjonen også, det er forskjell på et årelangt vennskap og en tilfeldig person hun akkurat har møtt.

Med fysisk mener jeg selvsagt ikke klining og sex, men klemming, kos og et kyss på kinnet nå og da.

Lenke til kommentar

Enig, L4r5. At hun/han ligger i senga og stirrer den andre gutten/jenta dyyypt inn i øynene, koser, stryker og snakker med henne/han om ting man egentlig bare pleier snakke med kjæresten sin om. Ja, masse følelser rett og slett. Det er mye verre. Kan ofte bety at vedkommende føler noe mer for han/henne.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg har skjønt så er dette snakk om to som er kjente og har vært venner en stund. Hadde hun funnet seg random ukjent dude på byen og gjort det samme, så skal jeg være enig. Men at to venner ligger ved siden av hverandre i samme seng og stryker hverandre på armen, i håret etc. forbinder jeg ikke med å være løs, utro eller hva ellers det har blitt definert som her.

Siden hun ikke er løs eller utro, så er det ikke noe problem for deg om dama er litt "vennlig" av seg med andre? Er det her noe du er vant med?

Det er stor forskjell på å være løs og å være utro.

Lenke til kommentar
Nyttårsaften 2008/09 var en knall fest! :) Men jeg ramla litt utpå.. ehe..

Typisk meg, slik var det sist nyttår også..

Noe koselig som skjedde med andre på nyttårs??

Som har med kjærlighet å gjøre, eller er du i feil tråd? ;)

Klarte nå å rote meg borti ei østerriksk frøken på en fortauscafé i Barcelona nyttårsnatta, men har mine tvil om at det vil utvikle seg til noe mer :p

Lenke til kommentar
Enig, L4r5. At hun/han ligger i senga og stirrer den andre gutten/jenta dyyypt inn i øynene, koser, stryker og snakker med henne/han om ting man egentlig bare pleier snakke med kjæresten sin om. Ja, masse følelser rett og slett. Det er mye verre. Kan ofte bety at vedkommende føler noe mer for han/henne.

Kanskje, men ikke nødvendigvis. For en gutt er det mye lettere og naturlig å snakke om følelser og private ting med ei jente enn med andre gutter, og man trenger vel slike venner? Fysisk kontakt betyr ikke nødvendigvis sterkere følelser heller. Jeg har som sagt et slikt forhold til ei vennine, og jeg har aldri følt noe mer enn et sterkt vennskap til henne, ei heller har jeg fått signaler andre veien. Dette venneforholdet er svært viktig for meg da jeg har en spesiell person jeg kan snakke med om alt og stole 100% på, uansett hvilken situasjon jeg er i.

Lenke til kommentar

Kanskje, men ikke nødvendigvis. For en gutt er det mye lettere og naturlig å snakke om følelser og private ting med ei jente enn med andre gutter, og man trenger vel slike venner? Fysisk kontakt betyr ikke nødvendigvis sterkere følelser heller. Jeg har som sagt et slikt forhold til ei vennine, og jeg har aldri følt noe mer enn et sterkt vennskap til henne, ei heller har jeg fått signaler andre veien. Dette venneforholdet er svært viktig for meg da jeg har en spesiell person jeg kan snakke med om alt og stole 100% på, uansett hvilken situasjon jeg er i.

Hvis man har et avklart forhold så er dette nesten optimalt, har også slike forhold til et fåtall kvinner, og det er nesten like bra å prate med dem som til min beste venn.

Men d er vel nødvendigvis ikke det som er tilfellet i denne situasjonen.

Lenke til kommentar
Det er nok en del ja...

Men om vi krangler med kniv og hammer så annonserer jeg ikke et brudd på facebook med en gang jeg kommer inn døren :p

haha, har et par slike venner selv, det går fra i et forhold, til det er komplisert til singel og så tilbake til forhold. Gjerne iløpet av en helg. Kostelig :!:

Lenke til kommentar

"it's complicated" er ikke nødvendigvis et forhold som er komplisert. Det er ens egen sivilstatus som er komplisert, slik at man ikke føler seg veldig singel selv om man ikke er i et forhold f.eks..

Sjøl foretrekker jeg å ikke ha sivilstatus på FB i hele tatt.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...