Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Guest_abc_*

I går feiret jeg nyttårsaften med en veninne og to av hennes veninner. Dette var en rolig kveld hos vår felles bekjennte, vi så film og snakket hele kvelden. Da de to veninnene forlot oss ca kl 2 ble vi sittende å snakke sammen i et par timer, før vi la oss. Vi ble så liggende i senga hennes og snakke enda et par timer, vi lå ca 10cm fra hverandre og så hverandre inn i øynene, mens vi kjærtegnet hverandre lett og snakket om løst og fast.

 

Da jeg våknet i dag så jeg rett inn i to vakre øyne 10cm fra meg, og ble møtt med et herlig smil. Vi ble så stort sett liggende i senga i noen timer, før hun måtte på jobb.

 

Jeg var fra før av interessert i denne veninna mi, og det kommer neppe som noen bombe at etter i natt er jeg enda mer interessert.

 

Et problem er at hun er i et avstandsforhold (de bor i hver sin ende i landet). Jeg har ikke spurt henne om hvordan dette går, og hun nevner aldri noe for meg. Noe merket jeg likevel i går, og det var at hun bare fikk en enkel tekstmelding fra ham, ikke noe telefonsamtale (som jeg regner som et "must" hvis man skal ønske sin kjære et godt nytt år og man er langt borte fra henne). Det var også noe som minnet om negative ord mellom jentene da de fikk vite hvem sms'en var fra, men fikk dessverre ikke med meg hva som ble sagt.

 

Jeg driter egentlig i "typen" hennes, for det er min og hennes lykke som betyr noe for meg. Det som er problemet mitt er at jeg ikke vil miste henne som veninne, noe som dessverre kan skje hvis jeg prøver meg og blir avvist.

 

Så skal jeg hoppe i det og håpe hun gjengjelder mine følelser? Normalt ville jeg tilbragt en del tid med henne fremover for å finne mer ut av hva hun vil, men semesterstart nærmer seg med stormskritt og vi har ikke mye tid å tilbringe sammen før jeg reiser bort.

 

Beklager hvis dette ble litt rotete, sov ikke så mye i natt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt vanvittig hvor mange løse jenter det er der ute. Men du reiser altså vekk fra henne nå snart, og hvis det blir noe forhold ut av det så er det deg hun liksom skal være trofast mot? :roll:

 

Du får ha lykke til, og krysse fingrene for at hun vil ha deg, og da mener jeg bare deg :thumbup:

Endret av Modeswitch
Lenke til kommentar
Gjest Guest_abc_*

At hun er løs har du ikke noe grunnlag for å uttale deg om. Kjærtegnet ble kanskje litt fel ord, da det er forskjellig hva folk legger i det. Med kjærtegne mener jeg berøre hverandre, stryke hverandre på armen, ligge inntil hverandre, altså ikke noen form for kyssing inne i bildet.

 

Hun er ikke nødvendigvis løs etter å ha tilbragt nyttårsaften sammen med meg, er ikke akkurat som om vi klådde på hverandre, hadde sex e.l. At man kan være usikker på følelsene sine er noe som kan skje alle, og hun vil kanskje bare være sikker før hun tar et valg?

Lenke til kommentar
At hun er løs har du ikke noe grunnlag for å uttale deg om. Kjærtegnet ble kanskje litt fel ord, da det er forskjellig hva folk legger i det. Med kjærtegne mener jeg berøre hverandre, stryke hverandre på armen, ligge inntil hverandre, altså ikke noen form for kyssing inne i bildet.

 

Hun er ikke nødvendigvis løs etter å ha tilbragt nyttårsaften sammen med meg, er ikke akkurat som om vi klådde på hverandre, hadde sex e.l. At man kan være usikker på følelsene sine er noe som kan skje alle, og hun vil kanskje bare være sikker før hun tar et valg?

 

Hun har ikke noe med å ligge i en seng og ta og bli tatt på av en annen gutt. Brutal_mann har SÅ rett.

Lenke til kommentar
At hun er løs har du ikke noe grunnlag for å uttale deg om. Kjærtegnet ble kanskje litt fel ord, da det er forskjellig hva folk legger i det. Med kjærtegne mener jeg berøre hverandre, stryke hverandre på armen, ligge inntil hverandre, altså ikke noen form for kyssing inne i bildet.

 

Hun er ikke nødvendigvis løs etter å ha tilbragt nyttårsaften sammen med meg, er ikke akkurat som om vi klådde på hverandre, hadde sex e.l. At man kan være usikker på følelsene sine er noe som kan skje alle, og hun vil kanskje bare være sikker før hun tar et valg?

Hun vil være sikker å at du står og tar i mot. Hun vil _aldri_ dumpe nåværende før hun har en klar til å ta i mot. Forøvrig så har hun begått en meget grov form for utroskap i min bok, hun hadde stått høyere i kurs om hun bare hadde hatt følelsesløs sex med deg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_abc_*
Et problem er at hun er i et avstandsforhold (de bor i hver sin ende i landet).

Hvem mener at avstandsforhold fungerer?

 

Og igjen blir en mann dumpet _etter_ at hun har sikret seg en ny.

 

Følelser er noe man ikke kan styre, og det hender at man blir forelsket i en annen mens man er i et forhold. Jeg kommer ikke til å gå lenger enn at vi forhåpentligvis finner ut at vi to vil være sammen, og så får hun ordne opp med han andre før vi går videre. Kjenner jeg henne rett vil ikke hun heller at det skal skje noe mer før hun har ordnet opp med han andre, så jeg synes ikke hun gjør noe galt egentlig. Det er jo mye bedre å si at man har funnet en annen man vil være med, enn å måtte fortelle at man har hoppet til sengs med noen.

 

Jeg ser poenget deres med at det ikke er en ideell situasjon, men dessverre går det ikke alltid helt etter planen her i livet.

Lenke til kommentar
Et problem er at hun er i et avstandsforhold (de bor i hver sin ende i landet).

Hvem mener at avstandsforhold fungerer?

 

Og igjen blir en mann dumpet _etter_ at hun har sikret seg en ny.

 

Følelser er noe man ikke kan styre, og det hender at man blir forelsket i en annen mens man er i et forhold. Jeg kommer ikke til å gå lenger enn at vi forhåpentligvis finner ut at vi to vil være sammen, og så får hun ordne opp med han andre før vi går videre. Kjenner jeg henne rett vil ikke hun heller at det skal skje noe mer før hun har ordnet opp med han andre, så jeg synes ikke hun gjør noe galt egentlig. Det er jo mye bedre å si at man har funnet en annen man vil være med, enn å måtte fortelle at man har hoppet til sengs med noen.

 

Jeg ser poenget deres med at det ikke er en ideell situasjon, men dessverre går det ikke alltid helt etter planen her i livet.

 

Hehe, forstår jeg deg rett om du synes det er greit at andre ligger inntil dama di og stryker på henne?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_abc_*

Går selvsagt ikke an å redigere når man er gjest, så blir en til på rappen.

 

Som nevnt kan det være ting som tyder på at alt ikke er rosenrødt mellom de to. Siden de ikke besøker hverandre i ferien nå når de har anledning, og ikke ringer på nyttårsaften, kan det godt hende det i praksis er over mellom dem. Man kan i alle fall håpe :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_abc_*
Hehe, forstår jeg deg rett om du synes det er greit at andre ligger inntil dama di og stryker på henne?

Selvsagt hadde jeg ikke likt det. En del av det jeg skriver her kan nok være veldig farget av at jeg har så sterke følelser for henne, jeg er neppe helt objektiv akkurat nå.

Lenke til kommentar
Går selvsagt ikke an å redigere når man er gjest, så blir en til på rappen.

 

Som nevnt kan det være ting som tyder på at alt ikke er rosenrødt mellom de to. Siden de ikke besøker hverandre i ferien nå når de har anledning, og ikke ringer på nyttårsaften, kan det godt hende det i praksis er over mellom dem. Man kan i alle fall håpe :)

 

Den er litt fin. Det er "i praksis" over mellom dem. Mulig hun er et bedre menneske enn du fremstiller henne som, men jeg hadde vært skeptisk.

 

Nå skal ikke jeg si at hun vil være løs i fremtiden også, men ha det i bakhodet nå.

Endret av Modeswitch
Lenke til kommentar
Å kalle en person løs fordi vedkommende har behov for litt kos og nærhet er vel noe drøyt. Ser overhodet ikke noe problem med situasjonen som er beskrevet.

 

Da er du den første som mener det er ok. Ikke engang han det gjelder er med på den. Jeg går riktignok ikke så langt som å si at sex ville vært bedre.

 

Synes du det er fritt fram så lenge ingen tafser på kjønnsorganer, pupper eller rumpe? Hva med kyss?

 

Edit: vi vet jo ikke engang hvordan denne kjærtegningen foregikk.

Endret av Modeswitch
Lenke til kommentar
Å kalle en person løs fordi vedkommende har behov for litt kos og nærhet er vel noe drøyt. Ser overhodet ikke noe problem med situasjonen som er beskrevet.

Seier meg enig med Llandari her.

 

Vi kan da konkludere med at dere to ikke har noen insigelser mot at andre gutter tar på dama deres?

Lenke til kommentar
Å kalle en person løs fordi vedkommende har behov for litt kos og nærhet er vel noe drøyt. Ser overhodet ikke noe problem med situasjonen som er beskrevet.

Seier meg enig med Llandari her.

 

Vi kan da konkludere med at dere to ikke har noen insigelser mot at andre gutter tar på dama deres?

Det er ikke det de skriver.

Lenke til kommentar
Å kalle en person løs fordi vedkommende har behov for litt kos og nærhet er vel noe drøyt. Ser overhodet ikke noe problem med situasjonen som er beskrevet.

Seier meg enig med Llandari her.

 

Vi kan da konkludere med at dere to ikke har noen insigelser mot at andre gutter tar på dama deres?

Det er ikke det de skriver.

 

Da får du fortelle meg hva de mener, hvis du har forstått dem. Jeg skjønner ikke tankegangen i det hele tatt. Er det han som ikke har gjort noe galt?

 

Hvis man mener at hun ikke har gjort noe galt, så er det også ok om deres egen kjæreste gjør det samme.

Lenke til kommentar

Eg veit ikkje heilt kva du tenkjer, men deires forhold virker ikkje så stødig at det gjer noko. Abc seier sjølv at dei ikkje treffes i ferier, og at ho berre fekk ein lusen sms på nyttårsafta.

 

Om fyren er forelska i jenta, ser eg ikkje noko problem i å prøve seg når han opplever at ho føler det samme. Og ho er ikkje laus sjølv om ho tydeleg viser at ho har noko for abc, du må hugse på at det _kan_ være snakk om kjærleik dei to imellom.

Lenke til kommentar
Eg veit ikkje heilt kva du tenkjer, men deires forhold virker ikkje så stødig at det gjer noko. Abc seier sjølv at dei ikkje treffes i ferier, og at ho berre fekk ein lusen sms på nyttårsafta.

 

Om fyren er forelska i jenta, ser eg ikkje noko problem i å prøve seg når han opplever at ho føler det samme. Og ho er ikkje laus sjølv om ho tydeleg viser at ho har noko for abc, du må hugse på at det _kan_ være snakk om kjærleik dei to imellom.

 

Siden det nå ble snakk om hvorvidt hun er løs eller ikke, så er det ingen grunn til å diskutere om det han gjør er akseptabelt eller ikke.

 

Du mener virkelig at hun kan ligge sånn med abc, siden det kan være snakk om kjærlighet? Heh, unnskyld?

Endret av Modeswitch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...