Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal det sies at det var mye mer som hadde skjedd i forholdet, som gjorde at jeg heller var med venner enn med han. Dessuten var han så utrolig lat og asosial. Jeg er derimot strake motsetning og siden vi satt hjemme hver kveld ellers, likte jeg at helgen var litt "fritid". Men det varte ikke lenge før jeg gjorde det slutt, kunne ikke ha det sånn (som sagt masse dritt som hendte).

Jeg mener ikke at det er rettferdig av han å dra ut hvis du vil være med! Men av og til er det lov å si nei også, bare det jeg mente.

Og jeg syns det er for dumt at Turtlig kaller det jeg sier for "tøv", det er min mening og jeg har lov til å komme med andre argumenter. Du kan godt være uenig, men ikke kall det for tull. Ingen ting av det jeg skrev var usakelig..

Dessuten er dfet litt anneledes når jeg og kjæresten var sammen i nesten 4 år, mens du had "bare" vært sammen med din i 2. Det er noe som heter for "3 års-krisen", det er som regel i dette tidsrommet forelskelsen dabber av eller blir sterkere. Hos meg ble den svakere og jeg gjorde det slutt..

Lenke til kommentar
Dessuten er dfet litt anneledes når jeg og kjæresten var sammen i nesten 4 år, mens du had "bare" vært sammen med din i 2. Det er noe som heter for "3 års-krisen", det er som regel i dette tidsrommet forelskelsen dabber av eller blir sterkere. Hos meg ble den svakere og jeg gjorde det slutt..

Der tar du helt feil. Etter to år sammen pleier man å kjenne hverandre på godt og vondt, og den store forelskelsen har vanligvis lagt seg.

3-årskrisen er bare vås, og er vel derfor omtrent like mange prater om 2-årskrisen.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok ikke det er noe slik som 3'årskrise eller 2'årskrise. Slikt vil jo være så veldig individuelt fra par til par.

Ett par som har hatt avstandsforhold i 2 år før de flytter sammen vil ikke oppleve å miste forelskelsen like "raskt" som noen som flytta sammen etter å ha kjent hverandre i 2 uker. Og de som flytta sammen etter 2 uker kan ha ett mye sterkere forhold når de har vært sammen i 2 år, enn de som har hatt avstandsforhold i 2 år og nylig flytta sammen - det kan også være hardt for forholdet :)

Jeg liker ikke å gå ut på byen. Jeg liker ikke å drikke. Og jeg interesserer meg ikke for fest og fjas. Derfor gidder jeg ikke å gå ut med kompiser og venninner. Jeg synes rett og slett en kveld hjemme med kjæresten med en god film er ti ganger mer verdt enn å gå på byen med bekjente. Eller å gå på kino med kjæresten, bowling, eller andre aktiviteter. Synes det er trivelig når han tar med venner på aktiviteter også. Det er jo kjæresten min jeg har lyst å være sammen med. Derfor gidder jeg ikke å "skaffe meg" venner, for å gjøre aktiviteter jeg i utgangspunktet spyr av .

Lenke til kommentar
Og jeg syns det er for dumt at Turtlig kaller det jeg sier for "tøv", det er min mening og jeg har lov til å komme med andre argumenter. Du kan godt være uenig, men ikke kall det for tull. Ingen ting av det jeg skrev var usakelig..

Nå skrev jeg tøv med en :p bak.. så jeg mente ikke at hele innlegget ditt var bull, bare dette med alenetiden.

Hm, merkelig. Ingen jeg kjenner har vært igjennom noe som helst KRISE.

Lenke til kommentar

Jeg kunne godt klart meg uten alenetid selv, men nekter ikke for at jeg noen ganger synes det er herlig å være hjemme alene. Da får jeg gjort ting som ikke er like artig å gjøre når typen er hjemme. Som f.eks å vaske leiligheten, rydde ett roterom, rydde i klesskapet mitt, eller vaske vinduer. Sånn dritt som ikke er artig å gjøre når det sitter noen i stua og surfer på nett eller ser på tv :)

Lenke til kommentar
hva er så jævlig spesielt med 2.juledag? Hadde jeg følt at jeg MÅTTE sitte hjemme på rompa med kjæresten, hadde jeg gått på veggen.

det som er spesielt med 2.juledag, er at da har også JEG lyst på fest og på byen :)

2. juledag er dagen "alle" går ut . Da har jeg absolutt ikke lyst å sitte hjemme på rompa

Nyttårsfeiring med kjæresten og hans venner hjemme hos oss i går. Koste meg gløgg ihjel og har ikke hatt det så fint/artig/hyggelig på leeenge. Kjenner godt at det er fint for forholdet å ha en slik kveld i lag med gode venner i ny og ne. Det er deilig å oppleve typen sammen med andre, og i dag er jeg som ei nyforelska lita jente :blush:

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar

Det hørtes koselig ut L_C :)

Selv er jeg i Trondheim og min :love: i Bergen :( men men..

Fikk ikke helt fram det jeg ville om "krisen" men jeg gidder ikke ta opp tråden :p Vanskelig å forklare.

Men det er uansett fint å ha venner som ikke er vennepar med typen, eller som han kjenner fra før av. For plutselig kan det faktisk skje noe som gjør at dere ikke er et par lenger (bank i bordet), og da er det veldig kjipt å stå alene :)

Lenke til kommentar

Møtte ei jente på fest i går. Hun sa hun var forelsket i meg, og hadde vert det en stund. Jeg var lærling på skolen hun gikk på.

Men hun har type, og jeg husker ikke navnet hennes...

Hun fikk nummeret mitt, noen som tror det er noen sjangse for at hun kontakter meg?

Lenke til kommentar
Møtte ei jente på fest i går. Hun sa hun var forelsket i meg, og hadde vert det en stund. Jeg var lærling på skolen hun gikk på.

Men hun har type, og jeg husker ikke navnet hennes...

Hun fikk nummeret mitt, noen som tror det er noen sjangse for at hun kontakter meg?

Hehe, sånne jenter er fantastiske. Bare ikke bli for knyttet til henne ;)

Lenke til kommentar
Ekstra sårt var det å bli sittende alene på 2.juledag.

Den jeg refererte til. Tok den som at du ville at han skulle være hjemme akkurat den dagen. Hvorfor dro ikke du ut, eller gjorde noe? Du trenger jo ikke sitte hjemme alene. :)

fordi han jeg hadde lyst å være med dro alene, og jeg ikke hadde lyst å være med noen andre. Hadde lyst å være med han ut da vet du :)

Lise: Jeg vil ikke ta besluttninger basert på om det kanskje muligens ble slutt, for det har jeg absolutt ikke troen på :) Og hvis det utenkelige skulle skje, så er jeg veldig flink til å skaffe meg nye guttevenner , så jeg klarer meg nok da også :)

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...