Modeswitch Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvor mye snakker dere her i kjærlighetstråden om kjæresten på nettet? Det virker som det er mange her(og andre fora) som er veldig åpne om ting som skjer hjemme Jeg prøver å skjerme privatlivet mitt mest mulig, hvertfall på diskusjon.no, siden det er noen tusen registrerte medlemmer(samt gjester) som leser. Og mannfolket mitt hadde garantert kverka meg dersom jeg hadde skrevet noe som helst negativt om han Jeg kunne sikkert ha sagt mye mer i denne "situasjonen" til LC, men jeg føler jeg går altfor langt inn på deres privatliv. Men på en annen side er det jo noe hun skriver frivillig, og snakker om... Derfor lurer jeg hvor "grensen" deres går? Jeg var lur og skrev som gjest da det stod på som verst skjønner hva du mener, spesielt hvis kjæresten vet om nick og diskusjonsside. Heldigvis hadde jeg en kjæreste som knapt visste hva msn er, og som neppe hadde funnet noe som helst. Har mye å si hvor anonymt man legger det opp til å være også. En avatar med bilde av deg selv avslører litt, liksom. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Derfor lurer jeg hvor "grensen" deres går? først vil jeg henvise til Tom waits for Alice sin post om det å legge ut personlig info om emnet her. jeg skal ikke legge skjul på at jeg har skrevet mye rart her på forumet og da spesielt i denne delen. selv om en poster ganske anonymt på nettet er det en viss mulighet for at det en skriver vil bli kjent igjen av de det gjelder. da ting som legges ut på nettet blir liggende "til evig tid" er det viktig å passe seg for det en skriver om seg selv og andre. jeg blir flere ganger i måneden kjent igjen på gaten av folk som sier noe ala "deg er det noe kjent med". da jeg var i Kristiansand for et par uker sidenn var det til og med noen som sa "han er det noe kjent med" da jeg gikk forbi. mye av grunnen til dette kan vel legges på mine skuldre da jeg har bilde av meg selv som avatar (og har hatt det nesten helt siden jeg ble registrert på dette forumet). jeg har per idag ikek hatt noen negative erfaringer med å være såpass offentlig men det er vel en viss mulighet for at det skjer en gang i fremtiden. når det gjelder hva jeg ikke snakker om her på forumet har jeg mine grenser. derrfor er det greit å ha muligheten til å poste som anonym bruker Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Ballus: Hahaha, utrolig bra. Ok, den MÅ jeg kjøre. Han har ikke prøvd seg på meg, men jeg føler at det er greit å nevne det før han gjør det. Stemningen virker litt...weird. Men jeg gjorde det Nie sa. Det funka ganske greit. Endret 29. desember 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ballus: Hahaha, utrolig bra. Ok, den MÅ jeg kjøre. Han har ikke prøvd seg på meg, men jeg føler at det er greit å nevne det før han gjør det. Stemningen virker litt...weird. Vær sikker i din sak Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vel, greit å avslutte i stadiet han flørter, og ikke idet han spør om en date. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Lilium: Å nevna det ein random plass fungerar alltid ... Bare nemn det ein stad det passar inn. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Visste du at Maur kan leve under vann i tre uker jeg har type og det er fint? Nei, jeg sa "Jeg og typen skal på kino i kveld " da han spurte hva jeg skulle gjøre. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Visste du at Maur kan leve under vann i tre uker jeg har type og det er fint? Nei, jeg sa "Jeg og typen skal på kino i kveld " da han spurte hva jeg skulle gjøre. Synd du ikkje gjekk for første alternativet, eg hadde skjønt teikninga med ein gong. For dei som er innaforstått med mi problemstilling: Eg lurar fælt på om eg skal sende melding for å spørje henne ut no. Men eg er redd det er for seint, og eg veit ikkje om eg taklar å vente på eit svar så lenge. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Bare hopp i det, da! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vent til i morgen du. Litt merkelig om hun får en melding i morgen som er sendt kl 1. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg for min del hadde ikke tenkt så mye over det. Med mindre det hadde vekket meg. Akkurat det hadde ikke vært så kult. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 No har eg nå fått bekrefta at ho er vaken, da ho kom på msn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Good going buddyboy. hilsen full Danielzu Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har full respekt for at typen ønsker (og trenger) alenetid med kompisene sine. Det som har såret meg er at jeg aldri får lov til å bli med. Hadde jo vært hyggelig å få være med han en tur i ny og ne Ekstra sårt var det å bli sittende alene på 2.juledag. Nyttårsaften er også en slik dag hvor jeg ikke har lyst å sitte alene. Jeg har jo lyst å være sammen med han jeg har kjær Men det blir ikke noe problem, for vi skal ha noen av hans og noen av mine venner her Mange av kameratene til typen har damer. Hadde de hatt med seg damene sine på fest av og til hadde jo jeg og de blitt bedre kjent også, og vips - nye venner Jeg kan nyte en kveld hjemme alene. Da spiller jeg ps3 eller ser en dritfilm. Men når det skjer ofte over lengre tid kan jeg bli litt lei av å sitte alene også. For det er ganskje kjipt å sitte oppe og vente når klokka snigler seg forbi 2 om natta og man sitter hjemme og lurer på om typen er full og har sovna i ei grøft, eller havna i slåsskamp osv.osv Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fullt forståelig Linn. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hadde en kjæreste satt meg igjen aleine hjemme på nyttårsaften, hadde jeg blitt litt sur. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har full respekt for at typen ønsker (og trenger) alenetid med kompisene sine. Det som har såret meg er at jeg aldri får lov til å bli med. Hadde jo vært hyggelig å få være med han en tur i ny og ne Ekstra sårt var det å bli sittende alene på 2.juledag. Nyttårsaften er også en slik dag hvor jeg ikke har lyst å sitte alene. Jeg har jo lyst å være sammen med han jeg har kjær Men det blir ikke noe problem, for vi skal ha noen av hans og noen av mine venner her Mange av kameratene til typen har damer. Hadde de hatt med seg damene sine på fest av og til hadde jo jeg og de blitt bedre kjent også, og vips - nye venner Jeg kan nyte en kveld hjemme alene. Da spiller jeg ps3 eller ser en dritfilm. Men når det skjer ofte over lengre tid kan jeg bli litt lei av å sitte alene også. For det er ganskje kjipt å sitte oppe og vente når klokka snigler seg forbi 2 om natta og man sitter hjemme og lurer på om typen er full og har sovna i ei grøft, eller havna i slåsskamp osv.osv Eller har hanky panky med ei berte. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har full respekt for at typen ønsker (og trenger) alenetid med kompisene sine. Det som har såret meg er at jeg aldri får lov til å bli med. Hadde jo vært hyggelig å få være med han en tur i ny og ne Ekstra sårt var det å bli sittende alene på 2.juledag. Nyttårsaften er også en slik dag hvor jeg ikke har lyst å sitte alene. Jeg har jo lyst å være sammen med han jeg har kjær Men det blir ikke noe problem, for vi skal ha noen av hans og noen av mine venner her Mange av kameratene til typen har damer. Hadde de hatt med seg damene sine på fest av og til hadde jo jeg og de blitt bedre kjent også, og vips - nye venner Jeg kan nyte en kveld hjemme alene. Da spiller jeg ps3 eller ser en dritfilm. Men når det skjer ofte over lengre tid kan jeg bli litt lei av å sitte alene også. For det er ganskje kjipt å sitte oppe og vente når klokka snigler seg forbi 2 om natta og man sitter hjemme og lurer på om typen er full og har sovna i ei grøft, eller havna i slåsskamp osv.osv Satt du alene på 2. juledag? Det hadde ikke skjedd hos meg! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Erasus: Det var vel litt barnslig og uvitende sagt? Så liten og tåpelig som byen her er hadde nok hun fått vite det før han selv tipper jeg (jeg selger tross alt kroppen min for dop i følge enkelte fra oslo som har snakket med en som kjenner veninnna til onkelen til ei venninne av venninna mi. Kjekt at andre kan fortelle meg hva jeg bruker tiden min til da, tilfelle jeg ikke husker på alt i en travel hverdag ) Endret 31. desember 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 På hvilken måte er det barnslig og uvitende? Uvitende er vi nok alle i dette tilfellet, til og med hun. Fordi som sagt, MAN VET ALDRI. Det kan skje en når en minst forventer det. Det eksisterer ikke garanti på slikt i livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå