Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan avviser man en veldig kjekk fyr uten å være helt crap? Det går jo i dass hver gang. Jeg vil ikke være slem, jeg vil være hyggelig.

hvorfor ikke bare si du har type?

Ja, selvfølgelig. Men hvordan si det på en litt mer "hyggelig" måte?

Det er vel ikke direkte uhyggelig å si at man har type. :!:

Lenke til kommentar
Ja, selvfølgelig. Men hvordan si det på en litt mer "hyggelig" måte?

synes ikke det er en så verst måte å bli avvist på jeg. :p

tror han at du er singel lurer sikkert vedkommende på hvorfor du ikke ville på date med han/hva du ikke likte/hva han kunne gjøre annerledes/osv

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Savner kjæresten min så enormt for tiden. Har reist hjem i juleferien.

Bestilt flybillett for lenge siden, så de kan jeg ikke endre. Tok meg fri på fredagen for å være hjemme i helgen, GJETT om jeg angrer på det. Vil MYE heller være med den herlige dama mi :)

Lenke til kommentar

Hm, er det ikke bare å si det rett ut da??

Jeg legger aldri skjul på at jeg har mannfolk hvis fyren oppfører seg litt mer vennlig enn normalt. Syns det er litt småfrekt og jeg da, ovenfor mannfolket ditt, at du ikke nevner at du har type, og har en fyr "prøve seg" på deg ;)

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Om man ikke vil si "jeg har type" rett ut, er det vel ikke verre enn å snike det inn i samtalen. "Oi, jeg må gå, typen kom nå." eller.no.

Ja, har tenkt litt på å snike det inn i samtalen. Et sted det passer inn, selvfølgelig.

Neinei, ikkje ta det ein stad det passar inn.

- Kva slags filmsjangrar likar du?

- Eg likar action, romantiske komediar, eg har type, skrekkfilmar og drama. :D

Win.

Lenke til kommentar

L_C

Jeg leste det du skrev om kjæresten din, og om at han drar ut uten deg. Hvis du ikke har andre venner å være med skjønner jeg at det er kjedelig for deg, men tenk litt på hans situasjon; En gjeng kompiser drikker og ei jente. Gutter prater om mye rart når de er alene og kanskje han føler han trenger den tiden med vennene sine?

Selv om jeg hadde kjæreste var jeg ute hver lørdag, selv om han var hjemme. Det va fordi jeg liker å dra ut med vennene mine og ha det gøy.

Tror det beste ville vært å "prøvd" å få nye venninder, selv om det er vanskelig. Man må ha egne venner. Er man for mye sammen (fester sammen, sover sammen, bor sammen, spiser sammen) blir man fortere lei.

Selvsagt skal det gå an å være hjemme en helg og bare være dere to, men det er bare sundt å være fra hverandre litt.

Typen kan være bestevenn men han bør ikke være den eneste vennen..

Lenke til kommentar
L_C

Jeg leste det du skrev om kjæresten din, og om at han drar ut uten deg. Hvis du ikke har andre venner å være med skjønner jeg at det er kjedelig for deg, men tenk litt på hans situasjon; En gjeng kompiser drikker og ei jente. Gutter prater om mye rart når de er alene og kanskje han føler han trenger den tiden med vennene sine?

Selv om jeg hadde kjæreste var jeg ute hver lørdag, selv om han var hjemme. Det va fordi jeg liker å dra ut med vennene mine og ha det gøy.

Veldig forståelsesfull kjæreste du hadde, evt ekstremt tøffel. Mange hadde ikke gått med på det :ermm:

Lenke til kommentar

Tøv, Lise :p

Jeg og mannfolket mitt har vært sammen hver eneste natt i to år (noen dager fra hverandre grunnet jobb osv), altså fra dag en. Men vi har fortsatt ikke blitt lei av hverandre. Jeg tror denne alenetiden som alle snakker om er veldig individuelt, vi har hvertfall aldri hatt noen stor trang til å være alene. :hmm: Og blir vi sur og lei en dag, så er det ikke værre enn å gå seg en tur med bikkja, eller noe..

Ehm. når man henger med kompiser nesten hver helg, hvor mye "alenetid" trenger han egentlig?

Skal hun stå med et skilt på Amfi hvor det står "venner søkes" eller? :p

Jeg har faktisk fått meg mange nye veninner den siste tiden. Via jobb og fest hos andre venner. Koslig :)

Modeswitch:

En tøffel er vel en som kun er hjemme og lystrer kjerringa, ikke en som reker på byen? :p

Haha, jeg og mannfolket er et søtt par tøfler når jeg tenker meg om :love:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
L_C

Jeg leste det du skrev om kjæresten din, og om at han drar ut uten deg. ...

Ikke unormalt å dra ut uten dama/typen, men å nekte den andre èn eneste gang å bli med? Det blir jo litt drøyt..

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
Modeswitch:

En tøffel er vel en som kun er hjemme og lystrer kjerringa, ikke en som reker på byen? :p

Haha, jeg og mannfolket er et søtt par tøfler når jeg tenker meg om :love:

Du mente det samme som meg? Er ikke helt med på hva du prøvde å få fram, hehe.

Ikke unormalt å dra ut uten dama/typen, men å nekte den andre èn eneste gang å bli med? Det blir jo litt drøyt..

Det stod HVER lørdag.

Lenke til kommentar

Jeg hadde blitt dritsur dersom mine venner hadde nektet meg å hatt med mannfolket. Man er ett PAR, ikke to mennesker som bare bor sammen.

Typen min vet når jeg skal på feks et "jentevors", og tar det som en selvfølge at han ikke skal være med (selv om jeg ber han). Men jentevors hver helg, hvem er det som har det da? :roll: Noe så gørre kjedelig.

Lenke til kommentar

Hvor mye snakker dere her i kjærlighetstråden om kjæresten på nettet? Det virker som det er mange her(og andre fora) som er veldig åpne om ting som skjer hjemme :mellow:

Jeg prøver å skjerme privatlivet mitt mest mulig, hvertfall på diskusjon.no, siden det er noen tusen registrerte medlemmer(samt gjester) som leser. Og mannfolket mitt hadde garantert kverka meg dersom jeg hadde skrevet noe som helst negativt om han :p

Jeg kunne sikkert ha sagt mye mer i denne "situasjonen" til LC, men jeg føler jeg går altfor langt inn på deres privatliv. Men på en annen side er det jo noe hun skriver frivillig, og snakker om... Derfor lurer jeg hvor "grensen" deres går? :hmm:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...