Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har heller ingen tanker om å gifte meg osv. Iallefall ikke etter det familien gikk igjennom når mine foreldre skilte seg. Akkurat der skylder jeg på mamma, skjønner ikke hva hun tenkte på når hun giftet seg året før, og året etter stikker hun med en annen.

 

men sant som Kittycat sier, Kan nesten ikke tenke slik^^ Ta ting som det kommer, man endrer som regel tanker osv etterhvert når man blir større.

Lenke til kommentar
så så. dere er enda unge. bare vent til dere nærmer dere 30 og den biologiske klokken tikker høyere og høyere. dere er enda unge og jeg kan garantere dere at dere skifter mening med tiden. jeg vil avslutte denne posten med å sitere engelsk-læreren jeg hadde på vgs: Mark my words.

9407876[/snapback]

Hehe... Du snakker så sant som det går an. Når jeg var 16 år så tenkte jeg at om jeg havna i den situasjonen at dama ble gravid så ville je gjøre alt for at hun tok abort. Nå 10 år senere så hadde en liten bebis vært helt fantastisk :love:

Lenke til kommentar

Kompis av meg som leser her, så jeg skriver under hemmelig.

 

Var ute med kompis og venninne i går, hu flørta litt med meg først og litt med han etterpå. Endte opp med at de klinte på vei hjem.

 

Greia er at han prata piss hele kvelden, lyver om seg selv, skryter på seg ting osv som imponerer henne, mens min sjekkegreie er å faktisk være ærlig mot damene.

 

I og med at han fikk kline med henne, har han "markert" dama da så jeg ikke kan prøve meg, eller kan jeg gjøre det siden han er så usympatisk og lyver om alt.

 

Er uansett sikker på at det ikke blir noe seriøst med han og dama, siden han har løyet så mye, og hu oppdager nok snart at han ikke er så fantastisk som han sier.

 

Samtidig har jeg og dama mye mer felles, så tror egentlig jeg burde ha bra sjans. Veit liksom ikke hvor mye et kyss når hu er edru betyr for henne, er mange det betyr mye for, men mange jenter kliner mye uten at det er dype følelser bak.

Lenke til kommentar
Har heller ingen tanker om å gifte meg osv. Iallefall ikke etter det familien gikk igjennom når mine foreldre skilte seg. Akkurat der skylder jeg på mamma, skjønner ikke hva hun tenkte på når hun giftet seg året før, og året etter stikker hun med en annen.

 

men sant som Kittycat sier, Kan nesten ikke tenke slik^^ Ta ting som det kommer, man endrer som regel tanker osv etterhvert når man blir større.

9407901[/snapback]

 

Ikke ta utgangspunkt i andres feil, når du skal velge for deg. Du er deg, og ingen andre. Du sier jo selv at du synes handlingen til moren din var helt på trynet. Med andre ord ikke noe du selv ville gjort.

 

Finner du den rette, så ikke tvil fordi du er redd for å ende opp som moren din. Du er ikke moren din ;)

Lenke til kommentar
Kompis av meg som leser her, så jeg skriver under hemmelig.

 

Var ute med kompis og venninne i går, hu flørta litt med meg først og litt med han etterpå. Endte opp med at de klinte på vei hjem.

 

Greia er at han prata piss hele kvelden, lyver om seg selv, skryter på seg ting osv som imponerer henne, mens min sjekkegreie er å faktisk være ærlig mot damene.

 

I og med at han fikk kline med henne, har han "markert" dama da så jeg ikke kan prøve meg, eller kan jeg gjøre det siden han er så usympatisk og lyver om alt.

 

Er uansett sikker på at det ikke blir noe seriøst med han og dama, siden han har løyet så mye, og hu oppdager nok snart at han ikke er så fantastisk som han sier.

 

Samtidig har jeg og dama mye mer felles, så tror egentlig jeg burde ha bra sjans. Veit liksom ikke hvor mye et kyss når hu er edru betyr for henne, er mange det betyr mye for, men mange jenter kliner mye uten at det er dype følelser bak.

9408906[/snapback]

 

Kan hun ikke se gjennom han, så drit i hu.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke lyst på fire barn, golden retriver, hvitt stakittgjerde og volvo. Ser for meg hvordan det livet hadde vært. Et hektisk styr. Tur med hunden helst samtidig som du skulle lage matpakker,lufte hunden og rekke jobb. Etter jobb er det å lage middag,hjelpe barna med lekser og gjøre husarbeid. Kanskje kose seg med et glass vin på lørdagskvelden. Et typisk A-4 liv. Da er det nesten bedre med katter,kosteskaft og hus ute i skogen-versjonen.

 

Men huff. Kan nesten ikke tenke sånn xD. Har masse valg igjen og jeg bestemmer selv hvor jeg ender.

9407644[/snapback]

Jeg har egentlig litt lyst på et typisk A-4 liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...