Mord-Sith Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) *fjernet* Endret 29. november 2009 av Isilme Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Så kult Det har visst blitt veldig vanlig å møte folk på nett. Bor han langt unna? Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) *fjerna* Endret 29. november 2009 av Isilme Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Oi, det er et stykke ja. Jeg tror det er veldig stor forskjell på folk, hvordan de tåler avstandsforhold. Jeg er så dårlig på MSN og telefon og sånn så for meg funker det dårlig. Mens andre klarer det kjempebra. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) *fjernet* Endret 29. november 2009 av Isilme Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvordan avviser man en veldig kjekk fyr uten å være helt crap? Det går jo i dass hver gang. Jeg vil ikke være slem, jeg vil være hyggelig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ein gir beskjed om at nærare kontakt ikkje er ynskjeleg. Om det er ein kjekk fyr vil han nok forstå slik. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Hvordan avviser man en veldig kjekk fyr uten å være helt crap? Det går jo i dass hver gang. Jeg vil ikke være slem, jeg vil være hyggelig. hvorfor ikke bare si du har type? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Pokker. Det er ei jente eg likar særs godt, og det virkar som om ho likar meg også. Eg har likt denne jenta ganske lenge i grunn, eg har alltid hatt noko for henne. Ho går i klassa mi, og eg har tenkt å spørre ho ut snart. Men det som er saka, er at ex-a mi sånn heilt plutseleg har blitt venn med ho på facebook, utan å kjenne noko spesielt til henne. Og i tillegg har ho gjort eit forsøk på å avtale noko med henne, etter å ha vært venn med ho på facebook i ein dag. -_- Det eg er redd for er at det vil påvirke ho eg likar, for ho er jo klar over at eg har vært saman med ho andre før. Ho eg likar no er ei meget snill jente, som eg er sikker på ikkje vil nokon vondt. Eg er berre redd for at gamlekjerasten min skal påverke henne. :/ Kva skal eg gjere? Endret 29. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Benor Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Pokker. Det er ei jente eg likar særs godt, og det virkar som om ho likar meg også. Eg har likt denne jenta ganske lenge i grunn, eg har alltid hatt noko for henne. Ho går i klassa mi, og eg har tenkt å spørre ho ut snart. Men det som er saka, er at ex-a mi sånn heilt plutseleg har blitt venn med ho på facebook, utan å kjenne noko spesielt til henne. Og i tillegg har ho gjort eit forsøk på å avtale noko med henne, etter å ha vært venn med ho på facebook i ein dag. -_- Det eg er redd for er at det vil påvirke ho eg likar, for ho er jo klar over at eg har vært saman med ho andre før. Ho eg likar no er ei meget snill jente, som eg er sikker på ikkje vil nokon vondt. Eg er berre redd for at gamlekjerasten min skal påverke henne. :/ Kva skal eg gjere? eh... Be henne ut før eksen din rekker å "påvirke" henne noe særlig? For å være ærlig så tror jeg ikke at hun gjør det. Det har uansett ingen betydning hvis du tror at eventuelle følelser er gensidige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Så lenge du ikke var 110% drittsekk med ex-dama så skal det vel gå greit? Om hun ikke er 110%bitch da. Hadde nøyaktig samme problemstillign selv noen år tilbake. Bare at vi var på dating-nivå FØR hun ble venn med ex-dama. Men min ex-dame VAR 110%bitch å klarte å bryte ned forholdet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Eg har tenkt å spørje henne ut imorgon. Eg trur ikkje ho er 110 % bitch, og eg meinar eg ikkje har oppført meg så værst. Heldigvis er ho sjuk no, så ho har ikkje noko sjanse til å påvirke ho eg likar før eg ber ho ut iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Tror ikke det har noe å si på første date. Men kan skje at hun påvirkes etter lengre tid. Ivertfall det som skjedde med meg. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Tror ikke det har noe å si på første date. Men kan skje at hun påvirkes etter lengre tid.Ivertfall det som skjedde med meg. Men hvis Ballus opplever det må Ballus bare prøve å påvirke selv. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ja, men så kan ho (ex) bli litt mykje i lengden, så det er mest i byrjinga eg vart bekymra for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Han spurte om hun kunne bli påvirket, noe som hun kan bli. Sier ikke at han IKKE skal prøve,(noe han vil gjøre uannsett) delte bare min erfaring i en lignede sitvajson. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Det går nok bra skal du se Danielzu: Det var ingen kritikk mot deg. Gleder meg til fredag. Har tatt meg fri den siste timen fra jobb da jeg skal besøke kjæresten min i helga Endret 29. desember 2008 av Benor Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Sjølvsagt skal eg prøve å påvirke alt eg kan sjølv. Eg har aldri vært så forelska i nokon før, er derfor eg er så veldig bekymra. Det er på ein måte draumedama. Takk for svar. Endret 29. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvordan avviser man en veldig kjekk fyr uten å være helt crap? Det går jo i dass hver gang. Jeg vil ikke være slem, jeg vil være hyggelig. hvorfor ikke bare si du har type? Ja, selvfølgelig. Men hvordan si det på en litt mer "hyggelig" måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå