Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokker.

 

Det er ei jente eg likar særs godt, og det virkar som om ho likar meg også. Eg har likt denne jenta ganske lenge i grunn, eg har alltid hatt noko for henne. Ho går i klassa mi, og eg har tenkt å spørre ho ut snart.

Men det som er saka, er at ex-a mi sånn heilt plutseleg har blitt venn med ho på facebook, utan å kjenne noko spesielt til henne. Og i tillegg har ho gjort eit forsøk på å avtale noko med henne, etter å ha vært venn med ho på facebook i ein dag. -_-

Det eg er redd for er at det vil påvirke ho eg likar, for ho er jo klar over at eg har vært saman med ho andre før. Ho eg likar no er ei meget snill jente, som eg er sikker på ikkje vil nokon vondt. Eg er berre redd for at gamlekjerasten min skal påverke henne. :/

 

 

Kva skal eg gjere?

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Pokker.

 

Det er ei jente eg likar særs godt, og det virkar som om ho likar meg også. Eg har likt denne jenta ganske lenge i grunn, eg har alltid hatt noko for henne. Ho går i klassa mi, og eg har tenkt å spørre ho ut snart.

Men det som er saka, er at ex-a mi sånn heilt plutseleg har blitt venn med ho på facebook, utan å kjenne noko spesielt til henne. Og i tillegg har ho gjort eit forsøk på å avtale noko med henne, etter å ha vært venn med ho på facebook i ein dag. -_-

Det eg er redd for er at det vil påvirke ho eg likar, for ho er jo klar over at eg har vært saman med ho andre før. Ho eg likar no er ei meget snill jente, som eg er sikker på ikkje vil nokon vondt. Eg er berre redd for at gamlekjerasten min skal påverke henne. :/

 

 

Kva skal eg gjere?

 

eh... Be henne ut før eksen din rekker å "påvirke" henne noe særlig? For å være ærlig så tror jeg ikke at hun gjør det. Det har uansett ingen betydning hvis du tror at eventuelle følelser er gensidige.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så lenge du ikke var 110% drittsekk med ex-dama så skal det vel gå greit?

Om hun ikke er 110%bitch da.

 

Hadde nøyaktig samme problemstillign selv noen år tilbake. Bare at vi var på dating-nivå FØR hun ble venn med ex-dama.

Men min ex-dame VAR 110%bitch å klarte å bryte ned forholdet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Han spurte om hun kunne bli påvirket, noe som hun kan bli.

Sier ikke at han IKKE skal prøve,(noe han vil gjøre uannsett) delte bare min erfaring i en lignede sitvajson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...