medlem-90636 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 LC:Fikk du ikke være med 2.juledag, eller ville du at han skulle være hjemme? Jeg har aldri fått lov å bli med. Spurte ofte før, men når jeg fikk "Nei, det er bare gutter der, det er ikke noe artig..." som svar hver gang, så slutter man å spørre. I følge typen hadde jeg fått lov å bli med hvis jeg hadde spurt. Jeg hadde lyst å bli med, for typen er min beste venn,og det hadde vært fantastisk om vi hadde felles venner som vi trivdes med. Jeg ville ikke at han skulle sitte hjemme med meg I dag har jeg vært på onkel sammen med fire venninner fra barneskolen. Var hyggelig. Har invitert de på nyttårsfest også. Problemet er jo at de bare er hjemme i jula , så de forsvinner jo igjen om en uke Vi har også et vennepar jeg synes det er hyggelig å være sammen med Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 personlig syns jeg det mye mer koslig å være den eneste jenta på vors, enn å sitte sammen med en gjeng "bimbos" som jeg ikke kjenner Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 personlig syns jeg det mye mer koslig å være den eneste jenta på vors, enn å sitte sammen med en gjeng "bimbos" som jeg ikke kjenner definitivt. Jeg trives best sammen med gutter også jeg da. Det er vel grunn nr 1 til at jeg ikke henger like mye med venner nå som har type. 90% av vennene jeg hadde da jeg ble sammen med typen var gutter. Venninnene mine var i dag veldig enige i at : a) det er vanskelig å beholde guttekompiser når man har type , og b) det er vanskelig å skaffe seg nye venner når man bare jobber med folk som er 10 år eldre og oppover.. Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 LC:Fikk du ikke være med 2.juledag, eller ville du at han skulle være hjemme? Jeg har aldri fått lov å bli med. Spurte ofte før, men når jeg fikk "Nei, det er bare gutter der, det er ikke noe artig..." som svar hver gang, så slutter man å spørre. I følge typen hadde jeg fått lov å bli med hvis jeg hadde spurt. Jeg hadde lyst å bli med, for typen er min beste venn,og det hadde vært fantastisk om vi hadde felles venner som vi trivdes med. Jeg ville ikke at han skulle sitte hjemme med meg Synes det er merkelig at du ikke skal få lov til å bli med. Jeg fester veldig ofte sammen med samboeren min og kameratene hans, hadde faktisk vors her med de 2. juledag. Jeg skjønner jo at innimellom er det jo bare gutta, sånn er det jo med min kjære også. Skjønner jo at bare gutta vil være sammen, akkurat som bare jenter vil være sammen, men hver gang, det hadde jeg likt dårlig. Heldigvis har jeg ikke det problemet da Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg går ikke ut på byen så ofte lengre men de få gangene jeg drar ut på byen, drar jeg med kompiser. Vet dama ikke liker det men stemningen er liksom annerledes når man har vors med gutta og ut på byen kan man prate med andre mennesker og slikt. Hvis dama er med blir det bare til at man holder seg til gjengen/dama. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har full forståelse for at typen ønsker seg en kveld med gutta en gang iblant. Men skulle ønske han ville feste med guttene og damene til guttene en gang iblant også Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg hadde blitt forbanna jeg. punktum! En gang i blant går jo an, men hver helg? Nei, da hadde jeg stilt spørsmålstegn hva de egentlig holder på med på disse festene... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 L_C: jeg synes det virker veldig sært at han ikke tar deg med på en fest i ny og ne. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 He'll hang out with his wang out. Han har garantert ei som har koser seg med på sia. Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det blir bare for dumt å si synes jeg Erasus! Men jeg tror helt seriøst du burde ta det opp med han, og at dere møtes på halvveien! Har ikke dere/du noe unge forresten, eller har jeg missforstått helt? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Har ikke dere/du noe unge forresten, eller har jeg missforstått helt? er en eller flere flere hund(er) inne i bilde iallefall. Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har ikke dere/du noe unge forresten, eller har jeg missforstått helt? er en eller flere flere hund(er) inne i bilde iallefall. Okei.. Synes bare hun har nevnt noe om svangerskap tidligere. Men mulig jeg har forveksla med noen andre Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Svangerskap som i at hun er verpesjuk Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Bank i bordet, han er ikke utro Vi skal feste sammen på nyttårsaften, og jeg skal lure meg med en gang senere også tenker jeg. Er jo en fin måte for meg å få nye venner på også Svangerskap som i verpeSJUK ja. VM i verpesjuk jeg Han får iallefall ikke lov å reke på byen når jeg er høygravid! Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Bank i bordet, han er ikke utro Vi skal feste sammen på nyttårsaften, og jeg skal lure meg med en gang senere også tenker jeg. Er jo en fin måte for meg å få nye venner på også Svangerskap som i verpeSJUK ja. VM i verpesjuk jeg Han får iallefall ikke lov å reke på byen når jeg er høygravid! Nei, lurte på om du var gravid eller dere hadde kid og han festa hver helg. Var noe som skurra der Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg kjenner faktisk et par stykker som hadde en utro mann mens de satt hjemme å var høygravid!! Det er ILLE! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg er ikke gravid heller jeg da Synes generelt at folk som har barn ikke skal feste hver helg. Man bør liksom ha litt andre verdier før man skaffer seg barn spør du meg.. Og å være utro mens dama er høygravid er styggere enn alt annet. Styggere enn å ta ei random hore i ræva for så å komme hjem til dama og be henne suge seg Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dama sitter hjemmer og ser riktig så lekker ut med vann i kroppen og hormonene på topp. Fantastisk å finne ut av et utroskap når du går der smellfeit og klar til kalving! Mannfolk bør ha begge bena godt plantet på bakken og lagt fra seg festinga før han begynner å avle. Det må være trist å få barn med en slik fyr... Sitte hjemme alene hver helg. Damene har godt av en hel natts søvn de og. De aller fleste kutter selvsagt ut drikkingen og holder seg hjemme, men det fins dårlige eksemplarer som aldri burde ha formert seg Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg mener at det er noe alvorlig galt med folk som gjør sånt. Og at det er ikke det eneste "moralske faresignalet" som kommer. Tror at folk som gjør vondt har gjort mye annet dumt mot dama også. Da burde man vel la være å få barn med den personen Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) *fjernet* Endret 29. november 2009 av Isilme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå