Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg er 14 år, bor på landet, med 5min kjøretid til en liten by/bygd med rundt 3000 innbyggere. Jeg har aldri hatt kjæreste, og er jomfru (hvis det skulle være noen tvil).

 

Jeg synes selv at jeg ser bra ut, har en fin sveis og fine klær. Jeg har også mye selvtillit (har klart skaffe meg dette i løpet av det siste halvåret).

 

Det er litt "alle kjenner alle"-takter her, og jeg har pga. mine kunnskaper og karakterer fått et litt nerde-image.

 

Nå i det siste har jeg hatt en slags lengsel - en slags lengsel etter å ha kjæreste, ikke nødvendigvis sex, men bare noen å holde rundt, gjøre ting sammen med, prate med og være glad i ...

 

Det er ingen spesiell person jeg er interessert i, jeg har bare lyst på - ja, en kjæreste.

 

 

Så hvordan i helvete skal jeg få meg det? :cry:

9384300[/snapback]

Prøv med å gå ut og snakke med jenter på din alder :) vanligvis på din alder pleier det å være dritlett å få seg dame, "hei vil du bli sammen med meg?" -aktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det at de fleste ikke får sitt første kyss før de er passert tjue er vel en liten overdrivelse?

 

Nei, men altså. Det er ikke snakk om at jeg er deprimert eller noe i den dur, det er bare mer som et ønske. Ville bare få det ut. Ingenting i veien med det, vel? :)

9385639[/snapback]

 

Noe i veien med det? Overhode ikke, jeg prøver bare å roe deg ned, få deg til å føle deg bedre etc. Du spurte, jeg svarte. Ingenting i veien med det, vel? :)

 

Juliess ga fasiten på ett førstegangsknull, Gjest Thomas.

Lenke til kommentar

Juliess, han kan være 16 også. Hoho :tease:

 

Tja, gutt ... du tenker vel ber på tips å råd sant?

 

Det kan du hjelpe han med Juliess:) Siden det virke som om du har god erfaring :dribble::)

 

 

 

 

 

Og til du som sier første kyss når du er 20... Ehm.. stakkars da... 20 år ffs

På fylla kysser du nok veldig mye tidligere, men sier du 18 , så ok :)

 

Edit: kjempeleif... trøtt -.-

Endret av Hansenx
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_forvirret_*

uff, jeg er så forvirret akkurat nå! vet ikke hva jeg skal føle. Fyren jeg har holdt på med sånn halveis i 3 måneder er hjemme på perm (militæret), men har ikke hørt noe særlig fra han om å møtes.

I tillegg møtte jeg en på nettet som jeg var med i går og mandag. Jeg liker han allerede utrolig godt, men er livredd for å falle for han fordi jeg vet jo ikke hva han synes. Han virker ganske interessert, men tror kanskje han bare er den intense typen som går lei etter en uke.

Også var jeg på kino med en annen gutt i dag som jeg møtte på byen, og han vil ha meg med på fest til helgen. Ikke at jeg er interessert i han, så må jo droppe det.

Så sitter og lurer på hva jeg skal foreta meg nå?

Lenke til kommentar

Møtte ei gammal venninne her på treningstudioet i dag. Hun er veldig pen og jeg har hatt god kontakt med henne helt siden vi var små. Hun virker veldig entusiastisk når vi møtes, men jeg er ikke helt sikker. Vi hadde ikke møttes på noen måneder, så hun lurte på om jeg hadde riktig mobilnummer. Jeg visste ikke sa jeg, så hun ga meg hennes nye. Hun ba meg ringe henne og lurte på om vi skulle finne på noe en dag?

 

Go for it? :)

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se for meg å gifte meg, få unger og en vanlig 8-16 jobb. Høres helt forferdelig ut. Evig ung sier jeg.

9406822[/snapback]

Slik tenker jeg også hele tiden :dontgetit:

Ser heller ikke for meg å flytte fra foreldrene mine, selv om jeg hadde hatt nødt til det om vi ikke hadde flyttet til byen for masse år tilbake.

Er langt ifra klar til å flytte sammen med dame også, føler meg enda ganske ung(jeg er jo det også)

Lenke til kommentar

Bare vent til du nærmer deg 23-24, så skal du nok tenke annerledes. Jeg tenkte også slik for 2 år sida, da jeg faktisk hadde dame og. Men etterhvert så skjønner man hva man egentlig vil med livet og da tar det en ny retning. Nå tenker jeg ikke på kjærester lenger, men en jeg skal dele livet sammen med. Men for å være ærlig, så gruer jeg meg litt til den dagen kommer. Å faktisk spørre om noen vil gifte seg med deg er ikke bare bare.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lyst på fire barn, golden retriver, hvitt stakittgjerde og volvo. Ser for meg hvordan det livet hadde vært. Et hektisk styr. Tur med hunden helst samtidig som du skulle lage matpakker,lufte hunden og rekke jobb. Etter jobb er det å lage middag,hjelpe barna med lekser og gjøre husarbeid. Kanskje kose seg med et glass vin på lørdagskvelden. Et typisk A-4 liv. Da er det nesten bedre med katter,kosteskaft og hus ute i skogen-versjonen.

 

Men huff. Kan nesten ikke tenke sånn xD. Har masse valg igjen og jeg bestemmer selv hvor jeg ender.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...