Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff ja, husker en fyr på en tidligere jobb jeg hadde. Han hadde blitt dumpa av dama og grein og styra til ei venninne av meg på jobb hver dag ei uke. Han hadde lagt masse planer om hvordan han skulle stalke henne og finne ut hvem hun var sammen med nå, hva hun gjorde hele tiden..temmelig spooky. Også masa han på venninna på jobb om det var riktig av ham å gjøre alt det der. Så hu fortalte det til meg igjen siden vi var bestiser.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest GjesthJELP

I got 99 problems, but a bitch aint one

trenger hjelp til å leve sånn. I am having girl problems. Klarer ikke slutte å tenke på ei, som bor langt unna, og som heller ikke har vist noen IOIs. Problemet er bare at, hun er alt jeg ser etter. Føler meg ikke forelska, tenker bare mye på henne. Også ser jeg veldig få andre som interesserer meg

Lenke til kommentar
Unnskyld, jeg kunne ikke dy meg. Håper du får det vedre med din neste (mener å huske du var interessert i en ny?), men uansett, det er bra du gjorde det du følte var riktig, og det var enda bedre at hun tok det fint.

Ingenting å unnskylde deg for. :)

Du har nesten fått med deg mer enn det jeg har, men det stemmer det at jeg er interresert i ei anna jente ja.

Lenke til kommentar

trenger hjelp til å leve sånn. I am having girl problems. Klarer ikke slutte å tenke på ei, som bor langt unna, og som heller ikke har vist noen IOIs. Problemet er bare at, hun er alt jeg ser etter. Føler meg ikke forelska, tenker bare mye på henne. Også ser jeg veldig få andre som interesserer meg

1. Ikke bruk tankene på å tenke på IOIs. Har du attraction så merker du det (med mindre dine sosiale antenner = 0)

2. Hun bor langt unna, det er ikke verdt det. Tenk å sitte med hjertevondt i et halvt år pga ei fra gokk? Det ødelegger mye om du skulle bestemme deg for å komme videre (Snakker av erfaring)

3. At andre ikke interesserer deg er ikke noe argument. Man trenger ikke interessere seg for noen. Kommer alltids ei ny

Lenke til kommentar

1. Ikke bruk tankene på å tenke på IOIs. Har du attraction så merker du det (med mindre dine sosiale antenner = 0)

2. Hun bor langt unna, det er ikke verdt det. Tenk å sitte med hjertevondt i et halvt år pga ei fra gokk? Det ødelegger mye om du skulle bestemme deg for å komme videre (Snakker av erfaring)

3. At andre ikke interesserer deg er ikke noe argument. Man trenger ikke interessere seg for noen. Kommer alltids ei ny

To ord: GI OPP.....

Lenke til kommentar

Er det for mye å gi et halsbånd av gull(koster ca. 1500,-) til jenta mi som jeg har vært kjæreste med i et halvt år? Greia er at vi har holdt på i et og et halvt år, men pga. av avstander osv har det blitt litt vanskelig. Er litt redd for at det kanskje er for mye, men jeg trenger jo ikke nevne noen pris til hun ;) Altså, for meg er det ikke noe problem å gi henne det.

Eller blir det kanskje for clisje? Det er noen musikknoter av gull på halsbåndet, og det er jo sånn sett ganske personlig.

Endret av Gakkakk
Lenke til kommentar
Er det for mye å gi et halsbånd av gull(koster ca. 1500,-) til jenta mi som jeg har vært kjæreste med i et halvt år? Greia er at vi har holdt på i et og et halvt år, men pga. av avstander osv har det blitt litt vanskelig. Er litt redd for at det kanskje er for mye, men jeg trenger jo ikke nevne noen pris til hun ;) Altså, for meg er det ikke noe problem å gi henne det.

Eller blir det kanskje for clisje? Det er noen musikknoter av gull på halsbåndet, og det er jo sånn sett ganske personlig.

Hørtes voldsomt ut, og det er ikke noen spesiell anledning heller? Men kommer jo an på hva som er normal pengebruk for dere.

Lenke til kommentar

Synes det er flott jeg, hadde selv blitt glad, kanskje mest fordi jeg ikke hadde forventet det i det hele tatt. Synes at det ikke trenger å være en 'spesiell' anledning før man gir noe sånt. Du må gjøre det DU føler er riktig, ikke hva alle andre tenker. Personlig tror jeg hun vil bli veldig glad. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Kan forøvrig si at jeg har brukt den summen selv på min egen kjæreste. Det var ikke planlagt fra min side, og jeg forventer ikke noe så dyrt tilbake, men jeg gjør det fordi jeg vet det er noe han vil bli veldig glad for, fordi det passer godt til han og fordi den er personlig. Det er kanskje litt dyrt, men samtidig så vil jeg ikke henge meg for mye opp i pris når jeg også har råd til det. For vår del er det en investering i framtiden også, siden det er en gave man kan ha i mange år.

Nei, så igjen, jeg er enig med Blåbær over, det er ikke nødvendigvis for dyrt, det må du finne ut av selv. Jeg er også sånn da som liker å gi gaver til mine nærmeste, også uavhengig av jula, men det er fordi jeg liker å gi oppmerksomheter, det er hyggelig og fint å gi noe når de ikke forventer det. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...