akristina92 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hmm... Skulle vært lettere å glemme folk. Prøvde å få med ei jente jeg liker med på noe, men hun svarte bare "kanskje" gang på gang, så det hele endte i at jeg ble så lei av ventingen og usikkerheten at jeg sa hadet og blokkerte og slettet henne. Nå, cirka 2 uker i ettertid, har jeg i det siste begynt å savne henne... Lurer på om hun har sendt melding, men mobilen tok kvelden for en uke siden, så det finner jeg vel aldri ut av. Nei, kommer vel ikke noe godt utav ting om jeg tar kontakt igjen heller, jeg får bare leve med det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 sendte jeg en melding til henne hvor jeg sa at jeg var betatt osv men skulle la henne være i fred siden hun ikke fortjente å bli plaget av meg mer. Etter det har vi ikke pratet sammen, og det virker nesten som om hun er redd megSlike meldinger skremmer jenter, fordet om man tror dem kommer til å smelte dem i fylla1. Aldri fortell en jente at du er betatt av henne 2. At du sier du skal la henne være i fred, viser du ikke noe engasjement 3. Hun fortjener ikke å bli plaget av deg mer? Å si sånt er bare stakkarslig. For det første dreper det all din verdi, samtidig som du skriker etter medlidenhet (synes synd på degselv) Aldri send sånne meldinger igjen, uansett hvor smart det virker i fylla. Ok? Hei.Jeg er en gutt på atten år som aldri har hatt dame. Jeg er ikke veldig sosial av meg, men jeg har prøvd utallige ganger å få meg et forhold. Jeg har passe trent kropp og jeg syntes ikke jeg er stygg. Vet ikke hva jeg gjør galt, men det virker som at ingen jenter noen gang har vært interessert i meg, og det er jo litt kjedelig... Hadde vært utrolig kjekt om noen kunne ha gitt noen tips til en håpløs romantiker, og hva jeg burde gjøre. Trenger et litt mer innblikk før jeg kan gi deg tips* Er du Mr. Nice Guy? * Har du god selvtillit? * Viser du at du at du har god selvtillit? * Er du bevisst på hvordan du kler deg, styler deg, hygiene, osv? * Tør du ta intiativ til å være med kvinnfolka, eller bare står du og ser på? * Havner du i friendzone eller får du aldri kontakt med dem i det hele tatt? * Har du noen gang levd singellivet? Flydd rundt på forskjellige kvinnfolk i tide og utide? Anbefaler deg å slutte å tenke på at du vil ha deg dame. Desping fører ikke med seg noe godt og gjør det bare vanskeligere. Kjærligheten kommer gjerne når du først har bestemt deg for å ikke ville ha den. Ikke ha "å få seg dame" som det høyeste målet i livet Hmm... Skulle vært lettere å glemme folk. Prøvde å få med ei jente jeg liker med på noe, men hun svarte bare "kanskje" gang på gang, så det hele endte i at jeg ble så lei av ventingen og usikkerheten at jeg sa hadet og blokkerte og slettet henne. Nå, cirka 2 uker i ettertid, har jeg i det siste begynt å savne henne... Lurer på om hun har sendt melding, men mobilen tok kvelden for en uke siden, så det finner jeg vel aldri ut av. Nei, kommer vel ikke noe godt utav ting om jeg tar kontakt igjen heller, jeg får bare leve med det. kanskje dette kan være til hjelp:https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12557104 Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Demantios har i grunn noen gode poeng, og virker som en meget logisk type. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 * Er du Mr. Nice Guy? Nei, jeg er ikke en mr. nice guy. Er ganske sjeldent jeg blir venner med folk. * Har du god selvtillit? Selvtilliten min var værre før, den er faktisk ikke så alt for dårlig nå. * Viser du at du at du har god selvtillit? Jeg er usikker på hvordan andre ser på det. * Er du bevisst på hvordan du kler deg, styler deg, hygiene, osv Nei, egentlig ikke, men jeg har de siste årene blitt litt flinkere på dette. * Tør du ta intiativ til å være med kvinnfolka, eller bare står du og ser på? Tja, jeg har prøvd mange ganger. Altså, jeg har ikke problemer med å prate med damer, men det blir liksom alltid "small-talk", uansett hvor jeg er. * Havner du i friendzone eller får du aldri kontakt med dem i det hele tatt? * Har du noen gang levd singellivet? Flydd rundt på forskjellige kvinnfolk i tide og utide? Nei. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 * Er du Mr. Nice Guy?Nei, jeg er ikke en mr. nice guy. Er ganske sjeldent jeg blir venner med folk. Mr nice guy har ikke nødvendigvis mange venner, men vi lar det punktet stå litt * Har du god selvtillit?Selvtilliten min var værre før, den er faktisk ikke så alt for dårlig nå. Tolker det som at du har en helt normal selvtillitt, altså at du ikke er deprimert men heller ikke sprudlende av utstråling * Viser du at du at du har god selvtillit?Jeg er usikker på hvordan andre ser på det. Da gjetter jeg nei. Prøv å vis god selvtillitt. Ikke vær redd for å bryte inn, si ting, spørre folk om ting, osv. Ikke vær redd for å drite deg ut. Maaange sliter med det * Er du bevisst på hvordan du kler deg, styler deg, hygiene, osvNei, egentlig ikke, men jeg har de siste årene blitt litt flinkere på dette. Om du har råd, ta deg en tur på shopping, det er sykt hvor mye bedre man føler seg når man står i nye klær og ny lukt.Handleliste: Klær evnt sko, parfyme, hudprodukter om du trenger, hårvoks (om du har kort hår), balsam, ta gjerne en frisørtur om du trenger (kanskje farge det?), * Tør du ta intiativ til å være med kvinnfolka, eller bare står du og ser på?Tja, jeg har prøvd mange ganger. Altså, jeg har ikke problemer med å prate med damer, men det blir liksom alltid "small-talk", uansett hvor jeg er. Skjønner. Du må flørte mer. Erte, dytte, hovedsaklig berøre jenta og ha det gøy. Viktig å også smile, spessielt vise at du bli glad når du ser ho * Har du noen gang levd singellivet? Flydd rundt på forskjellige kvinnfolk i tide og utide?Nei. Okei, når du lærer deg å få drag bør du prøve det litt. Viktig med erfaring. Det å finne ei jente du vil ha, og derfra prøve å få ho uten å ha erfaring er veldig vanskelig. Hvordan skaffer man seg den jenta du vil ha? På samme måte som man skaffer alle dem andre Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Takk for en hel del god informasjon. Mitt problem er(tror jeg) å vekke interessen på damene. Altså, jeg tror jeg virker ganske kjedelig for damene. Er det slik at damene først og fremst blir interessert i de peneste mennene, jeg har fått en inntrykk av at jeg ofte på en måte blir oversett. Også har jeg problem med at jeg ikke helt vet hva jeg skal si til dem, det blir som regel bare helt vanlig prat, og ikke noe mer. Har nok en del å jobbe med... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Også har jeg problem med at jeg ikke helt vet hva jeg skal si til dem, det blir som regel bare helt vanlig prat, og ikke noe mer. det vel her det med felles interesser kommer inn i bilde og å lytte til det de sier. sier de at de synes hest er best så snakk med dem om nettop det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Takk for en hel del god informasjon. Mitt problem er(tror jeg) å vekke interessen på damene. Altså, jeg tror jeg virker ganske kjedelig for damene. Er det slik at damene først og fremst blir interessert i de peneste mennene, jeg har fått en inntrykk av at jeg ofte på en måte blir oversett. Også har jeg problem med at jeg ikke helt vet hva jeg skal si til dem, det blir som regel bare helt vanlig prat, og ikke noe mer. Har nok en del å jobbe med... Samme problem som veldig mange andre. Du slapper nok ikke av ordentlig, er litt redd for å være frempå og ta lederposisjon. Isteden blir det mye jatting, og du bryter ikke inn. For eksempel om du er uenig i en ting. Dem fleste tør ikke stå for at dem er uenig og om dem er det blir det typisk slik her: - Er du enig?- Jajaja Eller- Er du uenig?- Njaaa neii Man må tørre å ha egne meninger, pushe seg frem og ta kontroll over praten. Når det er du som sier "er du enig?" eller "er du uenig?" så har du kommet et stykke. Men husk, veien til forandring er lang men fy faen den er så verdt det. Kanskje du også trenger å ha det mer gøy? Jeg prater veldig generelt nå, og jeg skriver til deg etter hva huet mitt har tolka deg som. Du virker egentlig litt usikker, men for all del, mulig jeg har fremstilt deg helt feil Prøv å øv deg litt * Om du er rundt mye folk og merker du ikke kommer til ordet enda du vil, kjenn om du strammer i skuldrene. Jeg tok meg selv i å være anspent mange ganger. Prøv å slapp av. Jeg vet ikke om jeg er anspent lengre, fordi jeg er for opptatt med pratinga til at jeg tenker på å kjenne etter * Ikke vær redd for å være høylytt. Om du synes stemmen din høres rar ut når du er det, så er det bare fordi du ikke er vant med å høre degselv sånn. Rope til folk på avstand for eksempel er veldig god trening. * Om du har noe du vil si, men ikke får ut og blir stående og tenke "skal jeg si det? nå? blir det rart? osv.." så bestem deg for å spytte det ut før dem tankene der kommer. * Begynn å snakk med ukjente folk, for eksempel begynne med å bare spørre hvor mye klokka er, uansett om du vet det. God trening for nervøsitet generellt, Jeg gir deg ikke noen tips direkte på jenter/kjærlighet nå, men grunnen til det er at du trenger å bygge degselv opp fra bunnen av for å få drag. Nettopp fordi sannheten er at det er veldig få jenter som får noen som helst interesse for gutter som fremstår som sjenerte og kjedlige. Man kan finne en jente da også, men det er veldig vanskelig. Får du igang dette her, blir et veldig utadvent menneske og en leder i flokken så kan du begynne å velge jenter du vil ha. Men som sagt, det er en lang vei å gå. Forandre segselv tar tid og man må virkelig gå inn for det og ikke sitte hjemme og tenke "jeg tar det imorra" Endret 10. desember 2008 av Demantios Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Virker som at du har truffet spikeren bra godt på hodet... Noe annet er at jeg ikke helt vet hvor jeg skal treffe damene. Jeg vet ikke om noen plasser der det florerer med damer, altså bor jeg ikke i en storby. Så da er det vel ikke annet å gjøre enn å komme meg ut å prate med folk da. Sitter virkelige pris på disse gode rådene, Demantios. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei.Jeg er en gutt på atten år som aldri har hatt dame. Jeg er ikke veldig sosial av meg, men jeg har prøvd utallige ganger å få meg et forhold. Jeg har passe trent kropp og jeg syntes ikke jeg er stygg. Vet ikke hva jeg gjør galt, men det virker som at ingen jenter noen gang har vært interessert i meg, og det er jo litt kjedelig... Hadde vært utrolig kjekt om noen kunne ha gitt noen tips til en håpløs romantiker, og hva jeg burde gjøre. For det første må en ikke prøve for hardt. Et annet godt tips er å "studere" de guttene som virker som de har draget på damene, se hvilke metoder de tar i bruk osv. Evt, kan du snappe opp en del gode tips av å være med jenter generelt. De kommer stadig med henvisninger om hvordan de ønsker gutter skal være. Les demantios råd, står masse vetigt der. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg hadde en drøm inatt om at jenta mi var utro, og da jeg våknet var jeg helt knust! Var skikkelig lei meg selv om jeg viste det bare var en drøm Men det gikk på en måte opp et lite lys for meg over hvor glad jeg er i den jenta, og hvor ødelagdt jeg hadde blitt om hun hadde funnet noen annen. Som om kroppen min måtte minne meg på det i denne stressende førjulsperioden med jobb og skole Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har hatt lignende drømmer. Det er grusomt! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har hatt lignende drømmer. Det er grusomt! Jeg hadde også en sånn drøm. Rett før eksen faktisk var utro >< Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg drømte at jeg VAR utro selv for ikke lenge siden. Med en lege på ett sykehus.(aldri sett fyren eller plassen før) Var dritrart, for jeg viste at jeg hadde type i drømmen og hele pakka og hadde dritdårlig samvittighet og ble kjempelei meg Men når det er sagt så kunne det ikke fallt meg inn å være utro, så jeg tror ikke man skal tolke at man drømmer at dama er utro som at hun kommer til å bli det Jeg tolker min drøm som at jeg skal være glad for det fine forholdet jeg har med typen, og at gresset ikke er grønnere på den andre siden - selv med en lege :!: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har mange, veldig snåle drømmer om sånne ting, og tar ingen av dem seriøst Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Virker som at du har truffet spikeren bra godt på hodet...Noe annet er at jeg ikke helt vet hvor jeg skal treffe damene. Jeg vet ikke om noen plasser der det florerer med damer, altså bor jeg ikke i en storby. Så da er det vel ikke annet å gjøre enn å komme meg ut å prate med folk da. Sitter virkelige pris på disse gode rådene, Demantios. Dere finner hverandre når dere minst venter det Garantert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg hadde en drøm inatt om at jenta mi var utro, og da jeg våknet var jeg helt knust! Var skikkelig lei meg selv om jeg viste det bare var en drøm Men det gikk på en måte opp et lite lys for meg over hvor glad jeg er i den jenta, og hvor ødelagdt jeg hadde blitt om hun hadde funnet noen annen. Som om kroppen min måtte minne meg på det i denne stressende førjulsperioden med jobb og skole Hadde en lignende drøm i forrige uke. Drømte at jeg var dritforelska i typen (men vi var ikke sammen i drømmen), så reiste jeg til ham for å fortelle om hva jeg følte, og da jeg kom inn døra stod han med ei anna kjerring som nettopp hadde fridd til han, og hun var tilfeldigvis ei jeg bodde på rom med i drømmen. Han bare fortalte meg at "sorry, jeg elsker henne" osv. Ble helt ødelagt i drømmen. Glad det bare var en drøm, typen tolka det som at jeg var redd for å miste han, og det høres ganske riktig ut Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Da er jeg ikke i forhold lengre. Hun tok det overraskende bra. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Både jeg og mannfolket har vært utro i drømmene mine... Det som irriterer meg med slike drømmer er at jeg får ikke til å slå bitcha skikkelig!! Dette er en motsetningsdrøm. Drømmer du din partner er utro vil han eller hun alltid være trofast. Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. Er dine venner utro setter de deg høyt. Hvis du er utro har du dårlig samvittighet for noe. Endret 11. desember 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Da er jeg ikke i forhold lengre. Hun tok det overraskende bra. Det gjor ikke eksen min. Du er heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå