elektroboy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kan vel si det sånn at jeg savner en jente å holde rundt ja... Er vel enklest å finne jentene på fester? Er 17 år, så jeg kommer jo ikke inn på barer og slikt.. :/ Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Eller så er jo nettet også et alternativ forsåvidt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Eller venner/sosialitetens verden er rik. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 skaff deg ei ny veninne. lykkes du med dette får du innpass i hennes veninnegjeng (du vil iallefall treffe felere av veninnene hennes) så du får ganske lett "tilgang" til nye damer. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Var hos en jente jeg har deitet et par uker nå i kveld. Da jeg skulle gå, var det nesten hjerteskjærende, vi klemte og kysset som om det ikke var noen morgendag Hun hadde sendt meg en melding da jeg kom hjem, og der sto det at hun syntes det var kjempekoselig, og hun gledet seg til å treffe meg i morgen. Og jeg måtte sende en melding da jeg var kommet hjem sånn at hun visste at jeg var kommet meg trygt hjem. Hun er så søt! Arinomi er nok forelsket, ja Etter et år med sølibat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Good for you *klappe Odinpusen på hodet* Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Arinomi er nok forelsket, ja Etter et år med sølibat. Sølibat? Ja, kom dere så langt. Gratulerer! Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 skaff deg ei ny veninne. lykkes du med dette får du innpass i hennes veninnegjeng (du vil iallefall treffe felere av veninnene hennes) så du får ganske lett "tilgang" til nye damer. Ja, den er kanskje ikke så dum den ! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Arinomi er nok forelsket, ja Etter et år med sølibat. Yay! Gratulerer For min del gruer jeg meg til å slå opp neste uke. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Eg gler meg til mandag <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg gleder meg til den 21., jeg. Da kommer kjæreste og skal feire jul med oss. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som aner ca. hvor bra et avstandsforhold vil funke i 15årsalderen? Sett at begge parter er svært modne og trofaste? Ble ikke noe denne gangen heller. Avstanden ble for stor, hun får skjelden dra inn til byen. Kanskje når hun flytter tilbake, kanskje ikke. Ni måneder er ganske lenge. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 For min del gruer jeg meg til å slå opp neste uke. Wtf? Hvis du har bestemt deg er det vel bedre å få det overstått..? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Wtf? Hvis du har bestemt deg er det vel bedre å få det overstått..? Ja, men betyr ikke at det er en hyggelig affære av den grunn. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Wtf? Hvis du har bestemt deg er det vel bedre å få det overstått..? Ja, men betyr ikke at det er en hyggelig affære av den grunn. neinei, ikke det jeg mente.. Mente hvorfor du venter, når det er avgjort. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) I dag har vi vært sammen i 4 mnd. Yay. Og søte kjæresten min som husket det og greier. Endret 8. desember 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 neinei, ikke det jeg mente.. Mente hvorfor du venter, når det er avgjort. Jeg vet ikke hvordan hun reagerer, og vil nødig påvirke hennes eksamensresultater fordi jeg slo opp. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 I dag har vi vært sammen i 4 mnd. Yay. Og søte kjæresten min som husket det og greier. Dere forlova dere da dere hadde vært sammen i tre-fire måneder? O.o Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) I dag har vi vært sammen i 4 mnd. Yay. Og søte kjæresten min som husket det og greier. Dere forlova dere da dere hadde vært sammen i tre-fire måneder? O.o Vi forlovet oss etter 2 mnd, er det et problem for deg? Mine foreldre forlovet seg etter 3 mnd og har vært gift i 27 år. Som min far sier: man har aldri noen garanti uansett, så hvorfor vente hvia man er sikker i sin sak? Vi skal gifte oss i 2011, så slapp av, ingenting kommer til å bare skje sånn helt uten videre uansett. Endret 9. desember 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå