CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 He is probably lying on a beach... somewhere... over the raainboow. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 WE WANTZ UPDATEZ, ilpostino! snublet nettop inn døren. vet ikke om det var de helt storre vibbene for å si det slik så jeg får se hva tiden bringer Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg hater å ikke ha kjæreste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kor mykje då? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg hater å ikke ha kjæreste velkommen til gards Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg hater å ikke ha kjæreste velkommen til gards Jo, takk! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg hater å ikke ha kjæreste velkommen til gards Hadde ikke du date på gang? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Hadde ikke du date på gang? jups. hadde date igår. det var ikke det mest vellykkede daten jeg har vært på for å si det slik Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hadde ikke du date på gang? Æsj, dating, det er så flaut. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 det beste hadde vært å gått rett inn i et fungerende, lengre forhold.... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hadde ikke du date på gang? jups. hadde date igår. det var ikke det mest vellykkede daten jeg har vært på for å si det slik Kondolerer... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Kondolerer... takker. er vel slikt en må regne med når en drister seg ut på dating. ble kjent med henne på sukker og vi kjente hverandre en måneds tid før vi traff hverandre. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kondolerer... takker. er vel slikt en må regne med når en drister seg ut på dating. ble kjent med henne på sukker og vi kjente hverandre en måneds tid før vi traff hverandre. Ingenting å fortelle om? Som pinlig stillhet, stygg som et uvær osv. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kondolerer... takker. er vel slikt en må regne med når en drister seg ut på dating. ble kjent med henne på sukker og vi kjente hverandre en måneds tid før vi traff hverandre. Du kan jo kjøre med kvanitativ dating. Statistisk sett finner du jo noen da. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Ingenting å fortelle om? Som pinlig stillhet, stygg som et uvær osv. viste hvordan hun så ut da hun har haugevis av bilder på facebook, praten gikk hele tiden så det var ikke det heller. (hadde det vært en av de to tingene hadde det iallefall vært noe). det bunnet vel egentlig ut i mangel på kjemi (det er iallefall den mest plausible grunnen jeg finner nå). Du kan jo kjøre med kvanitativ dating. Statistisk sett finner du jo noen da. er det ikke slik det pleier å være? en har et gitt antall kjærester/flørt/dates før en finner noen å dele livet med. (selv om jeg er gammal og skjeggete lever jeg i håpet om å finne noen å dele livet med) Endret 5. desember 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 er det ikke slik det pleier å være? en har et gitt antall kjærester/flørt/dates før en finner noen å dele livet med. (selv om jeg er gammal og skjeggete lever jeg i håpet om å finne noen å dele livet med) Den vitenskapelige teorien tilsier jo at 1500 er det minste representable utvalget. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 det beste hadde vært å gått rett inn i et fungerende, lengre forhold.... Veien er lang. Men man finner en av de rette til slutt. Ja, en av dem. Det er flere "den rette". Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Den vitenskapelige teorien tilsier jo at 1500 er det minste representable utvalget. que? Ja, en av dem. Det er flere "den rette". det gjør vel det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den vitenskapelige teorien tilsier jo at 1500 er det minste representable utvalget. que? Ergo du må ha minst 1500 damer for å finne den riktige. Selv om det egentlig ikke er applikabelt i en slik situasjon. But I digress. Du finner nok en ny date med kjemi snart. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Du finner nok en ny date med kjemi snart. får satse på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå