Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gjest_*

Hei og hopp.

I helgen var jeg sammen med en jente jeg har vært forelsket i ganske lenge. Det var en slags fest kindof, som vi arrangerer hvert år på hytten der pappa og hans barndomsvenner møtes. Og hun er tilfeldigvis datteren til en av de, så vi har kjent verandre ganske lenge, men først det siste året jeg er blitt interesert i hun. Nok om det. Iallefall så var det bare oss to der denne første dagen, vi spilt kort og snakket sammen og jeg følte at vi ble ganske "Close".

Dagen etter så kom resten, og vi hadde det kjempegøyt, men skjedde vel egentlig ikke noe mer mellom oss den dagen. Og idag snakket vi egentlig ikke noe særlig sammen bare oss to, så jeg vet ikke helt hvordan det ligger ann. Anyways, så hadde jeg tenkt å spørre om mobil nr og "ta det første steget" idag, men plutselig skulle de dra og det ble liksom ikke noe av.

Så jeg lurte litt på om jeg skulle finne nr på gulesider, evnt spørre en venn av hun.

Noen som har noen tips, erfaringer ang. dette?

All hjelp er velkommen.

btw, Vi bor ca. 10min unna hverandre med buss, men er egentlig ikke noe særlig sammen utenom når de er på hytten (Øy rett ved siden av våres).

Håper denne duger til Gjestefunksjon, siden jeg helst ikke vil ha dette knyttet opp mot brukeren min. (Personlige grunner)

Lenke til kommentar

Jeg er 14 år, bor på landet, med 5min kjøretid til en liten by/bygd med rundt 3000 innbyggere. Jeg har aldri hatt kjæreste, og er jomfru (hvis det skulle være noen tvil).

Jeg synes selv at jeg ser bra ut, har en fin sveis og fine klær. Jeg har også mye selvtillit (har klart skaffe meg dette i løpet av det siste halvåret).

Det er litt "alle kjenner alle"-takter her, og jeg har pga. mine kunnskaper og karakterer fått et litt nerde-image.

Nå i det siste har jeg hatt en slags lengsel - en slags lengsel etter å ha kjæreste, ikke nødvendigvis sex, men bare noen å holde rundt, gjøre ting sammen med, prate med og være glad i ...

Det er ingen spesiell person jeg er interessert i, jeg har bare lyst på - ja, en kjæreste.

Så hvordan i helvete skal jeg få meg det? :cry:

Lenke til kommentar

Du er 14år gammel, de fleste får ikke sitt første kyss før de er passert tyve, ikke skap deg en liten boble der du er en taper, og trekk deg ned, det er langt ifra sannheten. Tror alle har en periode iblant, der de søker mer etter noens nærvær enn andre. Kan ikke gi deg andre råd en; velg med omhu.

Lenke til kommentar
Gjest thomas 91

Hei ... Dere som kanskje har litt peilig på sex osv...

Hvor lenge varer samleiet?

Trur kanskje jeg får meg noe i helgen...

Kan noen plz si meg hva jeg skal gjøre? steg for steg..

Hilsen thomas, asker

Lenke til kommentar
Du er 14år gammel, de fleste får ikke sitt første kyss før de er passert tyve, ikke skap deg en liten boble der du er en taper, og trekk deg ned, det er langt ifra sannheten. Tror alle har en periode iblant, der de søker mer etter noens nærvær enn andre. Kan ikke gi deg andre råd en; velg med omhu.

9384634[/snapback]

Det at de fleste ikke får sitt første kyss før de er passert tjue er vel en liten overdrivelse?

Nei, men altså. Det er ikke snakk om at jeg er deprimert eller noe i den dur, det er bare mer som et ønske. Ville bare få det ut. Ingenting i veien med det, vel? :)

Lenke til kommentar
Hei ... Dere som kanskje har litt peilig på sex osv...

Hvor lenge varer samleiet?

Trur kanskje jeg får meg noe i helgen...

Kan noen plz si meg hva jeg skal gjøre? steg for steg..

Hilsen thomas, asker

9384869[/snapback]

Hadde det stått Thomas90, og du var naboen min hadde jeg flira meg til døde..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...