Bettibell Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jamen, jeg tør fortsatt ikke :!: 9364882[/snapback] Hvorfor ikke? Du lever bare en gang. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg skal være bikkje i mitt neste liv, løpe rundt og humpe på alt jeg finner, og ingen bryr seg Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg skal være bikkje i mitt neste liv, løpe rundt og humpe på alt jeg finner, og ingen bryr seg 9364911[/snapback] Herregud, du er what? 14? Go for it. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Tror jeg skal ta motet til meg å snakke med den (sykt pene) jenta som nettopp startet i klassen min Er ikke så vanskelig egentlig, bare litt smalltalk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg skal være bikkje i mitt neste liv, løpe rundt og humpe på alt jeg finner, og ingen bryr seg 9364911[/snapback] Herregud, du er what? 14? Go for it. 9365177[/snapback] Jeg er 15 faktisk, snart 16! Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg skal være bikkje i mitt neste liv, løpe rundt og humpe på alt jeg finner, og ingen bryr seg 9364911[/snapback] Herregud, du er what? 14? Go for it. 9365177[/snapback] Jeg er 15 faktisk, snart 16! 9365477[/snapback] Du er 92- modell... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hysj! Jeg liker og tro at jeg er snart 16! Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hysj! Jeg liker og tro at jeg er snart 16! 9365495[/snapback] But still youre not. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei og hopp. I helgen var jeg sammen med en jente jeg har vært forelsket i ganske lenge. Det var en slags fest kindof, som vi arrangerer hvert år på hytten der pappa og hans barndomsvenner møtes. Og hun er tilfeldigvis datteren til en av de, så vi har kjent verandre ganske lenge, men først det siste året jeg er blitt interesert i hun. Nok om det. Iallefall så var det bare oss to der denne første dagen, vi spilt kort og snakket sammen og jeg følte at vi ble ganske "Close". Dagen etter så kom resten, og vi hadde det kjempegøyt, men skjedde vel egentlig ikke noe mer mellom oss den dagen. Og idag snakket vi egentlig ikke noe særlig sammen bare oss to, så jeg vet ikke helt hvordan det ligger ann. Anyways, så hadde jeg tenkt å spørre om mobil nr og "ta det første steget" idag, men plutselig skulle de dra og det ble liksom ikke noe av. Så jeg lurte litt på om jeg skulle finne nr på gulesider, evnt spørre en venn av hun. Noen som har noen tips, erfaringer ang. dette? All hjelp er velkommen. btw, Vi bor ca. 10min unna hverandre med buss, men er egentlig ikke noe særlig sammen utenom når de er på hytten (Øy rett ved siden av våres). Håper denne duger til Gjestefunksjon, siden jeg helst ikke vil ha dette knyttet opp mot brukeren min. (Personlige grunner) Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det skjer ingenting hvis du ikke foretar deg noe! Hvis du ikke er veldig heldig da selvføgleig. Jeg tror også det ville vært bedre om du spør selv, gir et helt annet inntrykk. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg er 14 år, bor på landet, med 5min kjøretid til en liten by/bygd med rundt 3000 innbyggere. Jeg har aldri hatt kjæreste, og er jomfru (hvis det skulle være noen tvil). Jeg synes selv at jeg ser bra ut, har en fin sveis og fine klær. Jeg har også mye selvtillit (har klart skaffe meg dette i løpet av det siste halvåret). Det er litt "alle kjenner alle"-takter her, og jeg har pga. mine kunnskaper og karakterer fått et litt nerde-image. Nå i det siste har jeg hatt en slags lengsel - en slags lengsel etter å ha kjæreste, ikke nødvendigvis sex, men bare noen å holde rundt, gjøre ting sammen med, prate med og være glad i ... Det er ingen spesiell person jeg er interessert i, jeg har bare lyst på - ja, en kjæreste. Så hvordan i helvete skal jeg få meg det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Dude. Du er 14 år, du har mange år foran deg. Ta det med ro! --- Jævla kjedelig det er på skolen uten dama! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du er 14år gammel, de fleste får ikke sitt første kyss før de er passert tyve, ikke skap deg en liten boble der du er en taper, og trekk deg ned, det er langt ifra sannheten. Tror alle har en periode iblant, der de søker mer etter noens nærvær enn andre. Kan ikke gi deg andre råd en; velg med omhu. Lenke til kommentar
Gjest thomas 91 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei ... Dere som kanskje har litt peilig på sex osv... Hvor lenge varer samleiet? Trur kanskje jeg får meg noe i helgen... Kan noen plz si meg hva jeg skal gjøre? steg for steg.. Hilsen thomas, asker Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det varrierer. Hilsen marius, verdal Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Thomas91: Du er 15, ikke stress. Step by Step: - Få den opp - Få dama våt (hånd eller munn brukes her) - Få den inn - Få den ut - Repeter de to forrige til det føles bra - Gjør deg ferdig Dette fungerer helt sikkert for deg. Sånn. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du er 14år gammel, de fleste får ikke sitt første kyss før de er passert tyve, ikke skap deg en liten boble der du er en taper, og trekk deg ned, det er langt ifra sannheten. Tror alle har en periode iblant, der de søker mer etter noens nærvær enn andre. Kan ikke gi deg andre råd en; velg med omhu. 9384634[/snapback] Det at de fleste ikke får sitt første kyss før de er passert tjue er vel en liten overdrivelse? Nei, men altså. Det er ikke snakk om at jeg er deprimert eller noe i den dur, det er bare mer som et ønske. Ville bare få det ut. Ingenting i veien med det, vel? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Så hvordan i helvete skal jeg få meg det? 9384300[/snapback] Slutte å lete, det er vel det eneste som funker. Har funka de siste 4 gangene her hvertfall Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Enig. Dukker vanligvis opp når du ikke forventer det. Bare smør deg med tålmodighet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei ... Dere som kanskje har litt peilig på sex osv... Hvor lenge varer samleiet? Trur kanskje jeg får meg noe i helgen... Kan noen plz si meg hva jeg skal gjøre? steg for steg.. Hilsen thomas, asker 9384869[/snapback] Hadde det stått Thomas90, og du var naboen min hadde jeg flira meg til døde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå