Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

I og med at jeg reiser til bestekompisen i dag savner jeg kjæresten litt ekstra og husker tilbake til da vi hentet hunden vår i sommer. Åtte timer på toget tur-retur. :]

Det var knakelibrakelifint. Jeg savner det litt veldig. Og ham. Han kommer hit rett etter skoleslutt og skal feire jul her, så det blir bra. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg en kjempevond følelse i hjertet mitt :(

Hvorfor ? :ermm:

Har forresten det jeg og =(

Usikkerhet. Hun nøler, og jeg vet ikke om hun vil hoppe inn med begge beina i forholdet vårt. :(

Ohh :( Det er ikke bra.

Selv har jeg en kjæreste som bor et stykke unna meg. Og jeg lengter etter å se henne. :(

Cheer up dudeses :) Ting ordner seg, bare vent og se.

danno_O : Bare gi henne litt tid? Kanskje hun ikke er helt sikker på om hun vil i et forhold? Sånne ting er tricky, å gå fra å bare rote, til å gå inn i et forhold. Er en fin balansegang det der. Da jeg liksom hintet litt frempå til nåværende dama for 1 og 1/2 år siden om vi skulle ta steget forbi roting, så var hun veldig usikker. Så ringte hun meg senere på kvelden og lurte på om jeg kunne komme bort. Nå passerer vi snart 1 1/2 år :)

Ghraag: i knows, avstandsforhold er tøffe greier. Det krever litt for å få det til å funke. Mye savn osv blir det, men det er så innigranskauen deilig å se hverandre igjen når man først møtes.

Lenke til kommentar

Nå har jeg en kjempevond følelse i hjertet mitt :(

Hvorfor ? :ermm:

Har forresten det jeg og =(

Usikkerhet. Hun nøler, og jeg vet ikke om hun vil hoppe inn med begge beina i forholdet vårt. :(

Ohh :( Det er ikke bra.

Selv har jeg en kjæreste som bor et stykke unna meg. Og jeg lengter etter å se henne. :(

Cheer up dudeses :) Ting ordner seg, bare vent og se.

danno_O : Bare gi henne litt tid? Kanskje hun ikke er helt sikker på om hun vil i et forhold? Sånne ting er tricky, å gå fra å bare rote, til å gå inn i et forhold. Er en fin balansegang det der. Da jeg liksom hintet litt frempå til nåværende dama for 1 og 1/2 år siden om vi skulle ta steget forbi roting, så var hun veldig usikker. Så ringte hun meg senere på kvelden og lurte på om jeg kunne komme bort. Nå passerer vi snart 1 1/2 år :)

Ghraag: i knows, avstandsforhold er tøffe greier. Det krever litt for å få det til å funke. Mye savn osv blir det, men det er så innigranskauen deilig å se hverandre igjen når man først møtes.

Joda, det er vel og bra. Men jeg trenger henne egentlig nå.

Har litt "nedetid" i hodet for tiden. Er mer eller mindre deppa. Blir slik pga søvnproblemene, så hadde vært så utrolig kos å ha henne i nærheten av meg :)

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Jenta mi elsker å bli massert, og jeg begynner bli rimelig lei av å massere etter 5 år;) Lurer derfor på om jeg skal kjøpe en massasjestol til henne, men jeg synes det høres ut som en merkelig julegave:)

Hadde jentene her inne blitt glad for en massasjestol? Eller bør jeg gå for smykker og ringer dette året og.....? *Usikker som alltid*

Litt massasje avluttet med kos er bare digg da :new_woot:

Lenke til kommentar

Hei. Jeg traff ei jente på nettet for sikkert 5-6 måneder siden. Vi traff hverandre, når vi hadde pratet på msn noen uker :)

Var sikkert ikke sammen mer enn 1 måned. Hun virka ikke så veldig intressert lengre. Kan være fordi broren og søstra hadde problemer med stoff og slikt, og at katten hennes var borte.

Hun er 15 og jeg 17 år.

Så fant hun katten sin igjen, nå for noen dager siden. Og vi har ikke pratet på msn siden vi slo opp.

Også sa jeg bare på msn: Bra at katten din kom hjem igjen da :) Og hun var veldig pratsom, ble litt sjokka. Hadde trudd hun ikke ville snakke med meg.

Har litt lyst til å gå med hun en dag, bare som venner. Men er litt skeptisk til å spørre. Hva tror dere? Er det noe lurt?

Lenke til kommentar
Hei. Jeg traff ei jente på nettet for sikkert 5-6 måneder siden. Vi traff hverandre, når vi hadde pratet på msn noen uker :)

Var sikkert ikke sammen mer enn 1 måned. Hun virka ikke så veldig intressert lengre. Kan være fordi broren og søstra hadde problemer med stoff og slikt, og at katten hennes var borte.

Hun er 15 og jeg 17 år.

Så fant hun katten sin igjen, nå for noen dager siden. Og vi har ikke pratet på msn siden vi slo opp.

Også sa jeg bare på msn: Bra at katten din kom hjem igjen da :) Og hun var veldig pratsom, ble litt sjokka. Hadde trudd hun ikke ville snakke med meg.

Har litt lyst til å gå med hun en dag, bare som venner. Men er litt skeptisk til å spørre. Hva tror dere? Er det noe lurt?

Hvis du vil bevare vennskapet så høres det ut som en koselig ting å gjøre. :)

Lenke til kommentar

Hun er 15 og jeg 17 år.

Hvis du vil bevare vennskapet så høres det ut som en koselig ting å gjøre. :)

Ja, men er litt i tvil på hva hun kommer til å svare..hehe. Er litt nervøs for å spørre også..

Lenke til kommentar

Åh,nå har jeg vært å levert fra meg hundene. I morgen skal jeg jobbe fra 8-11,og så skal jeg ta hurtigbåten til trondheim klokken 11:45. I trondheim skal jeg møte typen, og så skal vi sove på hotell i 2 netter. Shopping fredag, shopping lørdag og ikeashopping søndag :love: Spise middager ute, gå på kino og ha masse kjærestetid!

Gleder meg!! Det er første gang vi drar på slik tur sammen utenom sommerferien. Jeg har ikke sett han siden mandag morgen og savner han kjempemasse .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...