CypheroN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sorry mann, men før jul. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 takker, tror jeg skal være litt bad boy å prøve meg på hu andre Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 takker, tror jeg skal være litt bad boy å prøve meg på hu andre Er vel ikke direkte bad, det. Du visste jo ikke om at ho i klassen likte deg før nå... Du gjør jo ikke dette på pur f Ja, før jul it is. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 takker, tror jeg skal være litt bad boy å prøve meg på hu andre Kjør på! Og du er ikke bad boy akkurat. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjæresten min drar til Australia i morgen og blir der i en måned. Jeg gruer meg til å være borte fra henne så lenge, vi går sjelden mer enn et par dager uten å se hverandre. Hun får en veldig artig julegave, en slags julekalender, hver dag fram til julaften en ny konvolutt med et brev fra meg, og kanskje en personlig gave (bilde, DVD, sjokolade, iPod f eks). Har tatt mye tid, men jeg tror hun blir fornøyd ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 har date i morgen og gruer meg som jeg sjelden har gjort før Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 har date i morgen og gruer meg som jeg sjelden har gjort før Lykke til! Håper musikken min hjelper på nervene! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Lykke til! Håper musikken min hjelper på nervene! takk. det gjør den så absolutt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 har date i morgen og gruer meg som jeg sjelden har gjort før Du får ha lykke til da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjæresten min drar til Australia i morgen og blir der i en måned. Jeg gruer meg til å være borte fra henne så lenge, vi går sjelden mer enn et par dager uten å se hverandre. Hun får en veldig artig julegave, en slags julekalender, hver dag fram til julaften en ny konvolutt med et brev fra meg, og kanskje en personlig gave (bilde, DVD, sjokolade, iPod f eks). Har tatt mye tid, men jeg tror hun blir fornøyd ^^ Høres ut som en bra julepresang. Jeg hadde i alle fall likt det Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Faen, jeg er full av savn. Hele to dager til helga jo! Og da drar jeg tilbake til hjembyen min og treffer min potensielle kjæreste. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) *removed* Endret 4. desember 2008 av Demantios Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jenta mi elsker å bli massert, og jeg begynner bli rimelig lei av å massere etter 5 år;) Lurer derfor på om jeg skal kjøpe en massasjestol til henne, men jeg synes det høres ut som en merkelig julegave:) Hadde jentene her inne blitt glad for en massasjestol? Eller bør jeg gå for smykker og ringer dette året og.....? *Usikker som alltid* Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå har jeg en kjempevond følelse i hjertet mitt Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå har jeg en kjempevond følelse i hjertet mitt Hvorfor ? Har forresten det jeg og =( Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jenta mi elsker å bli massert, og jeg begynner bli rimelig lei av å massere etter 5 år;) Lurer derfor på om jeg skal kjøpe en massasjestol til henne, men jeg synes det høres ut som en merkelig julegave:) Hadde jentene her inne blitt glad for en massasjestol? Eller bør jeg gå for smykker og ringer dette året og.....? *Usikker som alltid* Massering er utrolig koslig da. En massasjestol hadde sikkert gitt ho en følelse av at du vil bli fritatt fra den oppgaven (noe som faktisk stemmer) og kan kanskje skape mer usikkerhet enn glede. Hva med en spa-ferie isteden? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå har jeg en kjempevond følelse i hjertet mitt Hvorfor ? Har forresten det jeg og =( Usikkerhet. Hun nøler, og jeg vet ikke om hun vil hoppe inn med begge beina i forholdet vårt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå har jeg en kjempevond følelse i hjertet mitt Hvorfor ? Har forresten det jeg og =( Usikkerhet. Hun nøler, og jeg vet ikke om hun vil hoppe inn med begge beina i forholdet vårt. Ohh Det er ikke bra. Selv har jeg en kjæreste som bor et stykke unna meg. Og jeg lengter etter å se henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå