Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som om det er mange som har avstandsforhold her. Synes dere at det går greit eller?

:)

Kjæresten bor en time unna, som ikke er helt uoverkommelig, men har vært veldig heldig, og har mye kontakt da vi ikke treffes. Syns det funker helt fantastisk, alt er verdt det når han endelig er på besøk.

Har aldri tenkt på at det snart er helg på onsdager før nå, deilig i grunn. :love:

Lenke til kommentar
Jeg er imponert over enkelte forumbrukers iver i å lete land og strand for å finne den rette.

Selv hadde jeg ikke klart å holde ut mer enn 1 uke uten å treffe min kjære, med mindre det er noe spesielt,f.eks ferier.

Er akkurat det jeg er redd for. Og ettersom folk har vært utro mot meg før, så har jeg vanskeligheter med å tro på at alle er ærlige mot meg. Tho jeg prøver så godt jeg kan^^ Har ikke vært noe stress så langt ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Hvis du har erfaring med at langdistanseforhold=utroskap, hvorfor prøver du deg på nytt. Er du helt sikker på at du ikke kan finne en passende dame litt nærmere?

Utroskapet kom fra en kjæreste som bodde i nærheten av meg.

Har problemer med å tro på folk rundt meg, så da blir det jo til at jeg søker rundt omkring også^^

Beklager at det ikke kom frem bedre på forrige posten min :)

Lenke til kommentar
Har kjæresten min 9timer unna hvis jeg skal tro NSBs sider om når toget er fremme.

50 min med fly da, men det koster jo flesk. Merka det da jeg hadde kjerring i Stavanger-.-"

1500kr for å kunne se kjæresten sin en helg :O

hvis du bestiller i god tid kan du få det ganske rimelig.

Lenke til kommentar
Jeg er imponert over enkelte forumbrukers iver i å lete land og strand for å finne den rette.

Selv hadde jeg ikke klart å holde ut mer enn 1 uke uten å treffe min kjære, med mindre det er noe spesielt,f.eks ferier.

Slike ting er jo ikke akkurat noe man alltid kan bestemme over selv da. Blir man glad i noen, så blir man glad i noen, vanskelig å få gjort noe med det. Det er ikke uoverkommelig, men jo, det kan være vanskelig. Det er derfor jeg flytter ned til ham til sommeren. Egentlig var vi bare veldig uheldige, for han studerte i utgangspunktet i Oslo (som er rett ved der jeg bor), men søkte seg sist vinter til sørlandet. Anyway, vi overlever, for kjærligheten vår er sterk. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har et stort problem nå; i dag fikk jeg høre at det var ei i klassa som liker meg, noe som er flott det. Men problemet er at jeg har endelig funnet ei jente som jeg virkelig liker, Første forelskelsen min på flere år. Dette hadde egentlig ikke stoppet meg, men hun jeg liker er bestevennina til hun som liker meg. Og jeg har ikke helt trua på hun som liker meg, men viss jeg prøver meg på hun jeg er forelsket i så blir hun andre lei seg og sur OSV.

Noen som har noen gode råd til meg? har ikke peilig på hva jeg skal gjøre, jeg er mildt sagt bettat av henne.

Dette høres sikkert jævlig dumt ut, men er litt desperat nå.

Lenke til kommentar
Jeg har et stort problem nå; i dag fikk jeg høre at det var ei i klassa som liker meg, noe som er flott det. Men problemet er at jeg har endelig funnet ei jente som jeg virkelig liker, Første forelskelsen min på flere år. Dette hadde egentlig ikke stoppet meg, men hun jeg liker er bestevennina til hun som liker meg. Og jeg har ikke helt trua på hun som liker meg, men viss jeg prøver meg på hun jeg er forelsket i så blir hun andre lei seg og sur OSV.

Noen som har noen gode råd til meg? har ikke peilig på hva jeg skal gjøre, jeg er mildt sagt bettat av henne.

Dette høres sikkert jævlig dumt ut, men er litt desperat nå.

For det første så må du følge hjertet ditt, og om du prøver deg på hun du er forelska i, vil nok veninna hennes fatte tegninga etter hvert. Og det er mye bedre at hun forstår at du og henne ikke kan bli noe, enn at du gir henne forhåpninger, det vil jo bare gjøre saken værre. Greitt at hun kan være koselig og at du synes synd på henne og alt det der, men det vil jo bare gjøre vondt værre om du ikke prøver å formidle "budskapet" ditt.

OK, mitt problem, kort og greitt:

Jeg er i et forhold med ei jeg har mista interessen for totalt, og er forelska i en annen jente. Men hun jeg er sammen med nå er ikke så lett å slå opp med, for hun snakker alltid fram i tid, og hun kjøper masse førjulsgaver til meg og ditt og datt. Og jeg føler på en måte at jeg utnytter at hun kjøper alt dette til meg om jeg slår opp nå. Kan noen bare fortelle meg hva dere ville gjort?

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...