Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Gr3at.

 

(skreve etter eit middelmådig inntak av alkohol, dessverre)

 

Uansett... seriøst, det var faktisk seriøst meint, uansett kor sarkastisk det kan virka. Når eg les det i ettertid forstår eg kor teit det kan virka at eg sa det, men eg meinte det faktisk. :)

Lenke til kommentar
Virker som om det er mange som har avstandsforhold her. Synes dere at det går greit eller?

 

:)

Ja, det synes jeg, faktisk. Det er tøft til tider selvsagt, slik som i dag, da vi har vært sammen noen dager og han må dra igjen. Det er ikke til å legge skjul på at det er tungt. Men samtidig, man blir ekstra oppmerksomme på hverandre når man endelig er sammen. Man tar ingenting for gitt, og man lærer seg å nyte de få dagene man kan ha sammen.

 

For noen funker det, for andre ikke. Vi startet vårt forhold som et avstandsforhold, og jeg antar de fleste vil si at det ikke er videre smart, men for vår del så har det vist seg å være en styrkeprøve som faktisk virker positivt ut. Dessuten er det viktig å holde kommunikasjonen gående. Vi snakkes hver eneste dag på msn, skype eller via sms, noen ganger også gjennom en telefonsamtale. Så jo, det går greit, selv om det også er tøft.

 

Avstandsforhold er dømt til å gå til hælvette.

Ikke nødvendigvis. Noen ganger kan det være en styrke for forholdet. Klarer man seg igjennom et avstandsforhold, så klarer man seg egentlig gjennom det meste, mener nå jeg.

 

Nei, tror man heller bør satse på ett forhold der distansene er overkommelige. Selv syns jeg det ville vært veldig rart om jeg kun fikk se dama mi bare 1 gang i uken.

Ja, det er rart, men utrolig hva man også blir vant til. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg gleder meg veldig til min kjære og jeg flytter sammen til sommeren, men samtidig så har forholdet vårt styrket seg også pga avstanden. Det er ikke drømmesituasjonen, men det går an å leve med det, så sant man faktisk går inn for at det skal fungere.

Lenke til kommentar
Sier du, mens du ler av at jeg har dårlig humor :p

Synes det var bra sagt at Tele2 Snakkis redder forholdet, liksom ;D

Haha, du forstod ikke den.

 

Jeg tror det Lars ville, var å gi eksempler på "hjelpemiddel" som kan hjelpe til med å få et avstandsforhold til å fungere. Og da var Tele2 snakkis et av dem. Man kunne skrevet Telenor frifamilie også.

Lenke til kommentar
Sier du, mens du ler av at jeg har dårlig humor :p

Synes det var bra sagt at Tele2 Snakkis redder forholdet, liksom ;D

Haha, du forstod ikke den.

 

Jeg tror det Lars ville, var å gi eksempler på "hjelpemiddel" som kan hjelpe til med å få et avstandsforhold til å fungere. Og da var Tele2 snakkis et av dem. Man kunne skrevet Telenor frifamilie også.

 

Ja, ellers Skype for den saks skyld. Uansett, hjelpemidler som er relativt billigere, og enkle å ta i bruk. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Verden er et ironisk sted. Det er nå to jenter som påstår at de har følelser for meg, hun ene riktignok en eks, mens det som plager meg aller mest her i livet er at jeg følte meg fullstendig ignorert av jenter. Så ille er det at jeg frykter det vil spise meg opp innenifra.

Lenke til kommentar
Jaaaaa! Får holde rundt kjæresten om mindre enn 8 timer! :D Har ikke sett han på 3 uker nå.

Og allikevel henger han på forumet...

La du merke til at jeg bråslutta å poste sånn litt over tre eller noe? Hu går på skole og kunne ikke ta seg fri så jeg måte vente hjemme hos hu til hu kom hjem. Da må man slå i hjel ventetiden litt vettu. ;)

 

*Holde rundt pusen sin*

Lenke til kommentar

Hei! Noen som har noen gavetips til min kjære? Hun driver mye med teater og musikk, så det første jeg tenkte på var noe kunstnerisk som et maleri av en musiker hun elsker eller noe sånnt. Men så har jeg litt lyst til å fokusere litt på teatergreia også. Vi har vært sammen i ca. et halvt år, men ser hverandre veldig sjeldent(avstandsforhold kan du si) og jeg kan godt bruke litt penger på hun. Men har ikke så lyst til å kjøpe noe veldig materialistisk og ufølsomt som en iPod eller noe tror jeg, og heller ikke noe så standard som et smykke.

Lenke til kommentar
Hei! Noen som har noen gavetips til min kjære? Hun driver mye med teater og musikk, så det første jeg tenkte på var noe kunstnerisk som et maleri av en musiker hun elsker eller noe sånnt. Men så har jeg litt lyst til å fokusere litt på teatergreia også. Vi har vært sammen i ca. et halvt år, men ser hverandre veldig sjeldent(avstandsforhold kan du si) og jeg kan godt bruke litt penger på hun. Men har ikke så lyst til å kjøpe noe veldig materialistisk og ufølsomt som en iPod eller noe tror jeg, og heller ikke noe så standard som et smykke.

 

Hva med å lage noe selv? Eller gi teaterbilletter til en forestilling du vet hun kunne tenkt seg å se? Selv har jeg scrappet (driver med scrapbooking) en kokebok til min kjære da han hadde bursdag, noe han ble veldig glad for! Ikke det samme, men det går jo an å på en måte kombinere dette kanskje med f. eks bilder fra hennes favorittstykker (fra teater), eller musikere for den saks skyld. Og liker man ikke å scrappe, så er det jo mange muligheter, kollasjer osv osv. Til jul får jeg billetter til teaterforestilling i Göteborg av min kjære. Da skal vi kombinere en romantisk tur med teater, noe jeg gleder meg veldig til (ser ikke min kjære så ofte, så det blir stas!). :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...