Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
har vært sammen med dama i litt over en måned nå, men synes at det ikke funker så bra...har nettopp vært i telefonen med henne i en halvtime, hvor jeg nesten ikke har hørt hva hun har sagt fordi hun har grått hele tiden. jeg føler at det funker dårlig, men kvier meg litt for å slå opp fordi jeg jeg vet hun har slitt med depresjon og spiseforstyrrelser før, og er redd for at dette skal blusse opp igjen når jeg slår opp. jeg vet hun er utrolig glad i meg og kommer til å ta det hardt, men jeg føler absolutt ingenting for henne nå... er det noen som har tips til hvordan gå frem og avslutte dette på "snillest" mulig måte? :hm:

Minnar meg nesten om noko..

Edit:

Kan eg spør kor gamle dykk er?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Virker som om det er mange som har avstandsforhold her. Synes dere at det går greit eller?

:)

Jada, man må bare holde ut ;) Hehe, men det går fint, pleier ikke ta så alt for lang tid mellom hver gang jeg og typen ser hverandre, ikke i forhold til det jeg har hørt andre har (sånn 1-2 mnd feks) tror jeg hadde blitt gal da. Det pleier å gå sånn maks 3 uker ca mellom vi ser hverandre.

Avstandsforhold er ikke så ille som alle ska ha det til, og jeg tror man setter litt mer pris på tiden man får sammen enn de som har "vanlige forhold" (no offence), og ingenting slår den følelsen når man ikke har sett hverandre på lenge, og så ser man kjæresten igjen. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
To timer kan da knapt kalles avstand i det hele tatt spør du meg. Og om de ikke klarer å holde kuken i buksa så har de et problem med å være trofast. Ikke problem med avstand.

What he said

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...