Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Så sykt forelska. Ser kjæresten igjen om noen dager, da er det tre uker siden jeg har sett ham, blir godt å se ham igjen. ^^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Arinomi er forelsket igjen, etter et år i ensomhet Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Så sykt forelska. Ser kjæresten igjen om noen dager, da er det tre uker siden jeg har sett ham, blir godt å se ham igjen. ^^ Har det sånn selv også. Det er...hmmm...19 dager siden jeg så henne sist, men "bare" 7 dager til jeg ser henne igjen. Og da skal vi være sammen konstant i 12 dager fremover Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Og jeg er betatt, i to kvinner(igjen..) hater og velge. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva er feil med deg, Danielzu? Var akkurat det samme for et par måneder siden, jo Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Rundbrennere er beyond me. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Det var i mars, men jeg er en kjærlig person. Rundbrennere er beyond me. Det er jeg ikke. I can't help it how i feel... Endret 28. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Var ikke spesielt retta mot deg Daniel, men det er kjipt at noen skal kunne ha muligheten til å avslå og godta kjerringer i hytt og pine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Så sykt forelska. Ser kjæresten igjen om noen dager, da er det tre uker siden jeg har sett ham, blir godt å se ham igjen. ^^ Har det sånn selv også. Det er...hmmm...19 dager siden jeg så henne sist, men "bare" 7 dager til jeg ser henne igjen. Og da skal vi være sammen konstant i 12 dager fremover Avstand er noe dritt. Vi får bare vært sammen ei uke, så ser jeg han i romjula igjen. Men skal nyte den uka jeg får med han ^^ Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Virker som om det er mange som har avstandsforhold her. Synes dere at det går greit eller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har gått i dass 3 ganger for meg så jeg er kanskje en smule biased Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg kan ikke skryte av avstandsforholdene mine ivertfall. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Har gått i dass 3 ganger for meg så jeg er kanskje en smule biased Jeg kan ikke skryte av avstandsforholdene mine ivertfall. slenger meg på disse. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Og jeg er betatt, i to kvinner(igjen..)hater og velge. Det er jeg også, men jeg er i et forhold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Og jeg er betatt, i to kvinner(igjen..)hater og velge. Det er jeg også, men jeg er i et forhold. I hate when that happens. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dere er noen horer, begge to Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Virker som om det er mange som har avstandsforhold her. Synes dere at det går greit eller? Har både positive og negative erfaringer, igrunn. Det har funket et par ganger, et par andre ganger har det gått durabelig til helvete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Eg følar avstandsforhold krev mykje meir av ein, eigentleg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 har vært sammen med dama i litt over en måned nå, men synes at det ikke funker så bra...har nettopp vært i telefonen med henne i en halvtime, hvor jeg nesten ikke har hørt hva hun har sagt fordi hun har grått hele tiden. jeg føler at det funker dårlig, men kvier meg litt for å slå opp fordi jeg jeg vet hun har slitt med depresjon og spiseforstyrrelser før, og er redd for at dette skal blusse opp igjen når jeg slår opp. jeg vet hun er utrolig glad i meg og kommer til å ta det hardt, men jeg føler absolutt ingenting for henne nå... er det noen som har tips til hvordan gå frem og avslutte dette på "snillest" mulig måte? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Personlig så synes jeg avstandsforhold passer meg ypperlig for tiden. Jeg får tid til å være meg og innen jeg rekker å bli for desperat etter å se kjæresten igjen så treffes vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå