Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantes ingen sosser på bygda i nord-norge. Der var vi alle på likt plan. Og alle hadde Commodore 64 eller Amiga, så det var kult å spille data. Flott tid. Og vi var ikke akkurat rolige med helgefylla heller, selv om vi var knappe 14-15 år gamle.

 

Glad jeg ikke vokste opp i byen.

Man har det best når man ikke måler seg opp mot andre som har mere penger eller er sossete, og bare godtar at man er den man er.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Haha, jeg må leeee når jeg ser de "kule" i dag, mange år senere. Jævlig kult å bli tynn i håret som 23 åring, eller være en tragisk lastebilsjåfør som bor i ei fussete leilighet? ;)

 

Å være "kul" var jo parallelt med å røyke, drikke og skulke skolen + la være å gjøre lekser

 

Sier seg jo selv at de "kule" ikke ender opp med å bli konsernsjefer eller ledere (selv om det virker som om hvem som helst kan bli daglig leder for tiden)

Lenke til kommentar
Driver å tenker på hvor tilfeldig det var et jeg traff henne. Jeg bare tok turen på sparket. Og hun hadde egentlig planer om noe annet. Det skulle vært så lite til for at vi aldri hadde møttes. Det føles som om det er meant to be. Og jeg er så glad for at jeg traff henne. Hun får meg til å føle meg så mye bedre. Når hun ikke er der så er det som om det er et hull i magen min som ingen andre klarer å fylle. Hun får meg til å føle meg hel rett og slett.

 

Så flott, hvordan traff du henne?

Lenke til kommentar
Haha, jeg må leeee når jeg ser de "kule" i dag, mange år senere. Jævlig kult å bli tynn i håret som 23 åring, eller være en tragisk lastebilsjåfør som bor i ei fussete leilighet? ;)

 

Å være "kul" var jo parallelt med å røyke, drikke og skulke skolen + la være å gjøre lekser

 

Sier seg jo selv at de "kule" ikke ender opp med å bli konsernsjefer eller ledere (selv om det virker som om hvem som helst kan bli daglig leder for tiden)

Der tar du nok litt feil, ihvertfall er det ikke slik i dag... De kule er det som er morsomme og de som har de nyeste klærene, voks i håret.. De nyeste skoene, de som er kule er de som spiller fotball og er :thumbdown: SOSSER :thumbdown: Man er ikke så kul når man røyker og skulker skolen, ihvertfall nå..

Lenke til kommentar
Sier seg jo selv at de "kule" ikke ender opp med å bli konsernsjefer eller ledere (selv om det virker som om hvem som helst kan bli daglig leder for tiden)

Tja.. Du har jo de som endrer holdning når de blir noe eldre, og takk gud for det :)

 

Masterdragn0:

Jeg ble konfirmert i 2000, så det er noen år siden jeg gikk ut av ungdomskolen. :whistle:

Dessuten er det forskjell på folk i liten og stor by. ;) Her oser det av harryfaktor.

 

 

Snart helg. Hvor mange skal pleie kjærligheten? :love:

Og hvor mange skal nok ei helg trøstespise fordi de ikke har noen ? :p

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...