Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Oki, kanskje et dårlig eksempel, siden dere ikke vet hvem det er snakk om.hehe. stryk sjåfør og fyll inn sosialkontoret da Du kunne igrunn se det, der du satt og skuet ut over klasserommet. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 De "kule". We hatez 'em. I second that.... J**** Sosse unger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Fantes ingen sosser på bygda i nord-norge. Der var vi alle på likt plan. Og alle hadde Commodore 64 eller Amiga, så det var kult å spille data. Flott tid. Og vi var ikke akkurat rolige med helgefylla heller, selv om vi var knappe 14-15 år gamle. Glad jeg ikke vokste opp i byen. Man har det best når man ikke måler seg opp mot andre som har mere penger eller er sossete, og bare godtar at man er den man er. Endret 27. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg bor 3km unna oslo, de fleste "kule" på skolen min er de som må ha det nyeste hele tiden... SOSSER Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg bor 3km unna oslo, de fleste "kule" på skolen min er de som må ha det nyeste hele tiden... SOSSER Nåmmen er du misunnelig du da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Men har sosser på ungdomsskolen noe i kjærlighetstråden å gjøre? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Haha, jeg må leeee når jeg ser de "kule" i dag, mange år senere. Jævlig kult å bli tynn i håret som 23 åring, eller være en tragisk lastebilsjåfør som bor i ei fussete leilighet? Å være "kul" var jo parallelt med å røyke, drikke og skulke skolen + la være å gjøre lekser Sier seg jo selv at de "kule" ikke ender opp med å bli konsernsjefer eller ledere (selv om det virker som om hvem som helst kan bli daglig leder for tiden) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nå er det jo stor forskjell mellom en daglig leder i f.eks en butikk fremfor en konsernsjef i StatoilHydro eller for den sags skyld i en liten eller mellomstor bedrift som driver med IT som et eksempel. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Driver å tenker på hvor tilfeldig det var et jeg traff henne. Jeg bare tok turen på sparket. Og hun hadde egentlig planer om noe annet. Det skulle vært så lite til for at vi aldri hadde møttes. Det føles som om det er meant to be. Og jeg er så glad for at jeg traff henne. Hun får meg til å føle meg så mye bedre. Når hun ikke er der så er det som om det er et hull i magen min som ingen andre klarer å fylle. Hun får meg til å føle meg hel rett og slett. Så flott, hvordan traff du henne? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ungdomskolen er noe jeg bare vil glemme at skjedde. Jævligste tiden i mitt liv. /signed -.-" Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Haha, jeg må leeee når jeg ser de "kule" i dag, mange år senere. Jævlig kult å bli tynn i håret som 23 åring, eller være en tragisk lastebilsjåfør som bor i ei fussete leilighet? Å være "kul" var jo parallelt med å røyke, drikke og skulke skolen + la være å gjøre lekser Sier seg jo selv at de "kule" ikke ender opp med å bli konsernsjefer eller ledere (selv om det virker som om hvem som helst kan bli daglig leder for tiden) Der tar du nok litt feil, ihvertfall er det ikke slik i dag... De kule er det som er morsomme og de som har de nyeste klærene, voks i håret.. De nyeste skoene, de som er kule er de som spiller fotball og er SOSSER Man er ikke så kul når man røyker og skulker skolen, ihvertfall nå.. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Uhm, å være kul, er vel relativit? Varier fra sted til sted også. Endret 27. november 2008 av WASD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ta det i en annen tråd, please. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg bor i Akershus, og her er det omtrent slik overalt... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg bor i Akershus, og her er det omtrent slik overalt... Herregud, har ikke du annet å gjøre enn å syte over at sossene tar jentene du har lyst på? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Og du syter over at han syter. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Sier seg jo selv at de "kule" ikke ender opp med å bli konsernsjefer eller ledere (selv om det virker som om hvem som helst kan bli daglig leder for tiden) Tja.. Du har jo de som endrer holdning når de blir noe eldre, og takk gud for det Masterdragn0: Jeg ble konfirmert i 2000, så det er noen år siden jeg gikk ut av ungdomskolen. Dessuten er det forskjell på folk i liten og stor by. Her oser det av harryfaktor. Snart helg. Hvor mange skal pleie kjærligheten? Og hvor mange skal nok ei helg trøstespise fordi de ikke har noen ? Endret 27. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg bor i Akershus, og her er det omtrent slik overalt... Herregud, har ikke du annet å gjøre enn å syte over at sossene tar jentene du har lyst på? Vel, jeg synes faktisk ikke det er så mange bra jenter på skolen min så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå