Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Er det nå jeg skal ta intiativet til..?

 

 

Sier ikke at menn er kjekke, men respekterer homofile. Hvis jeg sier menn er kjekke blir jeg stempla som homo selv.

Å nei! Krise! :ohmy:

 

Nei, seff ikke, men vet om noen som har blitt stempla som det veldig, veldig lenge. Det er dritt for dem. Jeg har venner og ender nok ikke opp som de, men uansett...

 

Har du ikke gått på skole, og vet ikke åssen det er? Det er jævla hardt egentlig. Masse fordommer og dritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, seff ikke, men vet om noen som har blitt stempla som det veldig, veldig lenge. Det er dritt for dem. Jeg har venner og ender nok ikke opp som de, men uansett...

 

Har du ikke gått på skole, og vet ikke åssen det er? Det er jævla hardt egentlig. Masse fordommer og dritt.

Jeg har nok gått skole, ja. En jævla homofob skole der ingen turte å komme ut av skapet før etter videregående. Men mener fortsatt ikke at det er krise at noen kaller deg homo, tror du er homo, eller vet at du er homo. Big deal.

Og hva så om du er homo? Hvis du mister vennene dine pga. det, så kan du bare være glad for å bli kvitt dem.

Endret av Right
Lenke til kommentar
Jeg har nok gått skole, ja. En jævla homofob skole der ingen turte å komme ut av skapet før etter videregående. Men mener fortsatt ikke at det er krise at noen kaller deg homo, tror du er homo, eller vet at du er homo. Big deal.

Jo, det gjør noe. Mye faktisk. For å gjøre det kort:

Ungdomskolen var ræv, alle trodde jeg var homo fordi jeg en gang kom med en slik uttalelse.

Videregående er topp, situasjonen er snudd totalt, jeg kan nå komme med slike uttalelser og andre gutter er enig med meg.

 

Alt har med hvor populær du er å gjøre, det er jævlig urettferdig.

Lenke til kommentar
Jo, det gjør noe. Mye faktisk. For å gjøre det kort:

Ungdomskolen var ræv, alle trodde jeg var homo fordi jeg en gang kom med en slik uttalelse.

Videregående er topp, situasjonen er snudd totalt, jeg kan nå komme med slike uttalelser og andre gutter er enig med meg.

 

Alt har med hvor populær du er å gjøre, det er jævlig urettferdig.

Og du har det fint nå, ikke sant? Hele greia er at hvis alle skal gå rundt og være så jævla redd for å si noe som kan mistolkes, så forandrer aldri noe seg.

Lenke til kommentar
Og du har det fint nå, ikke sant? Hele greia er at hvis alle skal gå rundt og være så jævla redd for å si noe som kan mistolkes, så forandrer aldri noe seg.

Grunnen til at jeg var det var jo fordi jeg ikke var populær på ungdomsskolen grunnet denne uttalelsen.

 

Har det flott nå, og er ikke redd for å si at en mann er pen.

 

Ungdomskolen er noe jeg bare vil glemme at skjedde. Jævligste tiden i mitt liv.

Ditto.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg var det var jo fordi jeg ikke var populær på ungdomsskolen grunnet denne uttalelsen.

 

Har det flott nå, og er ikke redd for å si at en mann er pen.

Jeg fatter ikke hvorfor folk strebet så etter å være populær på ungdomsskolen. Men det er vel bare meg.

 

Bra. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske jeg kunne gå på ungdomskolen med den erfaringen jeg har nå. Jeg hadde skjelt ut de "kule" så jævlig....

Men se på de "kule" gutta nå i dag da. Hva er de? Et stort NULL :)

Mange jeg gikk på skole sammen med var idioter og oppførte seg om en hoven treåring. De la ikke skjul på at de "stygge" var stygge, eller hadde rar nese. Jeg ble ikke mobbet da, men de i klassen syns det var veldig morsomt å terge meg, fordi jeg ble så sint. Har sparket mange gutter i tissen for å si det sånn :rofl:

 

Haha, jeg må leeee når jeg ser de "kule" i dag, mange år senere. Jævlig kult å bli tynn i håret som 23 åring, eller være en tragisk lastebilsjåfør som bor i ei fussete leilighet? ;)

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Driver å tenker på hvor tilfeldig det var et jeg traff henne. Jeg bare tok turen på sparket. Og hun hadde egentlig planer om noe annet. Det skulle vært så lite til for at vi aldri hadde møttes. Det føles som om det er meant to be. Og jeg er så glad for at jeg traff henne. Hun får meg til å føle meg så mye bedre. Når hun ikke er der så er det som om det er et hull i magen min som ingen andre klarer å fylle. Hun får meg til å føle meg hel rett og slett.

 

 

Beklager utbrudd, men det måtte ut.

Skjønn du er :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...