CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg mente selvfølgelig OFF Topic. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skjønte det ^^ Men er så morsomt å kverulere Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei.. Det er jo ikke det da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 For dette er jo ikke off topic? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha. Priceless. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Man må ha baller idag for å kunne si at en gutt er kjekk hvis man er gutt selv. Med den uttalelsen høres det ut som du kommer fra et veldig homofobt miljø. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha, du har et poeng der, Ballus! Jeg ser ikke problemet med å si at noen av samme kjønn er kjekk/pen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hellstrøm er mann med stor M. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hellstrøm er mann med stor M. Kjærlighetserklæring? To be on topic: love life sucks. Endret 26. november 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) * Endret 8. mars 2010 av Tommy T Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg kan værtfall trøste deg med at du uansett kommer til å komme over det en gang. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det noen som har noen råd i en slik situasjon? eller bare noen trøstens ord. Det hadde vært ganske ok akkurat nå Du føler antageligvis at du ikke vil finne noen som kan "matche" henne på sitt beste (om jeg har rett). Jeg har tenkt akkurat den samme tanken selv, noe jeg tenkte lenge, selv om jeg ikke hadde de samme følelsene for henne. Jeg bare tenkte at hun var toppen, at jeg aldri kom til å få meg noe så bra igjen. Trøsten er, at det vil du. (Kan hende jeg tar feil av situasjonen, men jeg tolket det slik iallefall) Du nevner også at du ikke har mange venner å betro deg til, betro deg til de vennene du har, du vil få mye støtte hos dem. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Man må ha baller idag for å kunne si at en gutt er kjekk hvis man er gutt selv. Med den uttalelsen høres det ut som du kommer fra et veldig homofobt miljø. Husker en gang for ikke lenge siden jeg sa i en eller annen setting at Pitt var digg eller noe sånt, hehe. Ene kompisen min fikk jo nærmest sjokk over at jeg kunne si noe sånt. Men jeg og han andre kompisen dro det bare lengre og lengre. Hva faen, homofobien går litt langt av og til. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Masse homofobi her i byen og. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Der kan jeg si at i min klasse er homofobi et ord som nesten ikke eksisterer. Med humor (vel og merke), koser vi masse med hverandre. Av og til kan en begynne å lure, men vi har grenser vi også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vi kan kødde litt med det vi og, men man kan ikke si at man liker homser eller respekterer dem. Men jeg har sagt det fordet. Står for mine egne meninger. De er mennesker de også. Selvom jeg sier jeg respekterer de så betyr ikke det at jeg vil være i en seng med dem. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det sier vel mer om den personen som tror du er homofil enn om deg, når du sier en mann er pen/kjekk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sier ikke at menn er kjekke, men respekterer homofile. Hvis jeg sier menn er kjekke blir jeg stempla som homo selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Driver å tenker på hvor tilfeldig det var et jeg traff henne. Jeg bare tok turen på sparket. Og hun hadde egentlig planer om noe annet. Det skulle vært så lite til for at vi aldri hadde møttes. Det føles som om det er meant to be. Og jeg er så glad for at jeg traff henne. Hun får meg til å føle meg så mye bedre. Når hun ikke er der så er det som om det er et hull i magen min som ingen andre klarer å fylle. Hun får meg til å føle meg hel rett og slett. Beklager utbrudd, men det måtte ut. Lenke til kommentar
Right Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sier ikke at menn er kjekke, men respekterer homofile. Hvis jeg sier menn er kjekke blir jeg stempla som homo selv. Å nei! Krise! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå