Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kimmag:

Nå vet jeg ikke hvordan ting fungerer, men har du vurdert å tatt en rundt med laser?

Når du selv føler deg lite sexy med briller, vil heller ikke andre gjøre det. Du må prøve å få selvtillit :)

Det går ikke. Har opperert linsene bak i øye UT, så ingenting hjelper :( bare opperere inn noe greier når jeg blir 18 :(

Lenke til kommentar

Men herregud da mann (unnskyld - gutt), slutt å sippe som en unge. Briller har aldri vært noe hinder hverken for meg eller for noen jeg vet om med briller. At en personen jeg kjenner med briller fortsatt er ukysset skyldes mangel på sosial intelligens, ikke brillene. Han sutret i det minste langt mindre enn deg. Tror ikkde det finnes mange jenter her i verden som synes det er hett med selvmedlidenhet. Life's a bitch and then you die - get used to it.

 

Greit nok at -20 er rimelig heftige colabunner, og at det kan være vanskelig å få det til å se direkte stilig ut, uansett innfatning. Men det var alltid flere blant de populære guttene både på VGS og u.skolen som var direkte stygge. Det hadde ikke noe å si, så lenge innstillingen var i orden. Utseende, briller, regulering etc. er bare en dårlig unnskyldning for hvorfor man ikke er "the man" alle fjortizzjentene svermer rundt. Utvalget av jenter blir kanskje litt smalere da flere av dem sikkert har personlige preferanser for og imot forskjellige ting. (briller, glassøye, trebein, etc), men å si at DET er det store hinderet er bullshit.

 

Jeg skal ikke si at det ikke er en ulempe som kan gjøre ting vanskelige, men jeg skal love deg at den sosiale statusen teller ti ganger mer viktig for å avgjøre om dui er kjæreste- eller "bare venner"-materiale. Du har absolutt ingen umulig oppgave foran deg. Du må bare slå deg selv litt i hodet hver gang du tenker at brillene hindrer deg i å gjøre noe som helst. ;)

 

btw: Du er snart hele 16 (:ohmy:) år og kjæresteløs. Det er jo....virkelig veldig unormalt... eller nei, vent. :hmm:

Lenke til kommentar
Men herregud da mann (unnskyld - gutt), slutt å sippe som en unge. Briller har aldri vært noe hinder hverken for meg eller for noen jeg vet om med briller. At en personen jeg kjenner med briller fortsatt er ukysset skyldes mangel på sosial intelligens, ikke brillene. Han sutret i det minste langt mindre enn deg. Tror ikkde det finnes mange jenter her i verden som synes det er hett med selvmedlidenhet. Life's a bitch and then you die - get used to it.

 

Greit nok at -20 er rimelig heftige colabunner, og at det kan være vanskelig å få det til å se direkte stilig ut, uansett innfatning. Men det var alltid flere blant de populære guttene både på VGS og u.skolen som var direkte stygge. Det hadde ikke noe å si, så lenge innstillingen var i orden. Utseende, briller, regulering etc. er bare en dårlig unnskyldning for hvorfor man ikke er "the man" alle fjortizzjentene svermer rundt. Utvalget av jenter blir kanskje litt smalere da flere av dem sikkert har personlige preferanser for og imot forskjellige ting. (briller, glassøye, trebein, etc), men å si at DET er det store hinderet er bullshit.

 

Jeg skal ikke si at det ikke er en ulempe som kan gjøre ting vanskelige, men jeg skal love deg at den sosiale statusen teller ti ganger mer viktig for å avgjøre om dui er kjæreste- eller "bare venner"-materiale. Du har absolutt ingen umulig oppgave foran deg. Du må bare slå deg selv litt i hodet hver gang du tenker at brillene hindrer deg i å gjøre noe som helst. ;)

 

btw: Du er snart hele 16 (:ohmy:) år og kjæresteløs. Det er jo....virkelig veldig unormalt... eller nei, vent. :hmm:

Jeg ler så jeg griner :lol: Takk for en god latter, ellers er det mye rett i det du sier! :)

Lenke til kommentar
Og hva er stygt og hva er pent? Det er da høyst subjektivt. Visstnok skal Brad Pitt være en svært kjekk mann, personlig klarer jeg ikke å se hvorfor mange mener det. Mao har vi ulik smak og ulike preferanser.

Er enig, Brad Pitt er ikke noe spesielt. :ermm: Wentworth Miller derimot....aaaaah :love:

 

 

 

 

Har det forøvrig kjempefint med kjæresten min, hatt et litt dårlig periode for en stund tilbake siden, men nå er det supert igjen, nesten nyforelsket :D Vært sammen i 4 år, siden vi var 17 år gamle.

Lenke til kommentar
Og hva er stygt og hva er pent? Det er da høyst subjektivt. Visstnok skal Brad Pitt være en svært kjekk mann, personlig klarer jeg ikke å se hvorfor mange mener det. Mao har vi ulik smak og ulike preferanser.

Er enig, Brad Pitt er ikke noe spesielt. :ermm: Wentworth Miller derimot....aaaaah :love:

 

Foretrekker kjæresten min jeg, hehe. :wee:

 

Ja, det er bare en dag igjen til jeg ser igjen min kjære, og jeg gleder meg! Skal bli godt å se han igjen altså. :love:

Lenke til kommentar
Jeg som er gutt kan si at Brad Pitt er kjekk. Jenter her på forumet har tydeligvis rar smak.

 

Rar? Bare fordi man ikke har den samme smaken som deg eller alle andre? Det du synes er en kjekk mann eller en pen dame, trenger ikke å være det i mine øyne.

 

Men grunnen til at jeg kanskje kan virke rar i dine øyne, er fordi svært mange jenter, eller gutter for den saks skyld, ikke har baller nok til å trosse hva 'alle andre' mener. Smak er subjektivt, sånn er det bare, og snakker man med folk på tomannshånd har jeg ofte erfart at de egentlig mener noe HELT annet. Snakk om integritet.(..)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Alle andre mener?

Jeg mener han er kjekk, man må ha baller idag for å kunne si at en gutt er kjekk hvis man er gutt selv.

 

Tja, jeg synes egentlig ikke det. Kjenner mange gutter som tør å si at en mann er kjekk, uten at det er så stort. Men dem om det.

 

Leser du i diverse motemagasiner eller what not så er jo Brad Pitt nærmest inkarnasjonen på hva som er 'hot' og 'deilig', og svært mange velger også å føye seg etter dette, det var det jeg mente med 'alle andre'. Men hva som faktisk er hot or not er jo ofte noe som er skapt i samfunnet. Samtidig er det svært mange mennesker som faktisk ikke mener dette, ergo er man heller ikke rar. Hva som er rart for deg, er ikke rart for meg. Det betyr jo ikke at en er rar, bare fordi man ikke har egne meninger som en selv. Og hvis du synes jeg er rar, så synes i såfall jeg at du er veldig rar som kan synes det. Mao: vi er ulike. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Jeg synes Hellstrøm er RÅsexy :dribble:

 

Det er MANGE måter å være sexy og usexy på. Mange gutter går fra å være sexy til usexy med en gang du blir litt kjent med de. Og enda flere går fra usexy til sexy. Er så mye mer enn utseendet som påvirker om en person er sexy eller ikke i mine øyne :)

 

Hellstrøm er sexy fordi han snakker Fransk, er en enormt flink businessmann, flink til å lage mat, er autoritær og han har hund.

Lenke til kommentar

kimmag:

 

Jeg fikk briller og linser i en alder av 17 år. De første kommentarene lot ikke vente på seg, og fikk alltid den samme kommentaren om at jeg så veldig intelligent ut med briller :) Hehe. Men som tidligere nevnt, brillene er vel ikke hovedårsaken til lite dame-aktivitet hos deg, det er vel kanskje litt manglende selvtillit? Og ja, du er bare 15/16 år, jeg hadde vel såvidt tatt en jente på rumpa (not on purpose) på det tidspunktet. Nå er jeg i et forhold som snart er 1 1/2 år gammelt :)

 

Ting forandrer seg. Jeg var en tjukk liten "raring" da jeg var 15-16. Jeg har lært å like den jeg er, og er komfortabel med meg selv, og det gir en del selvtillit, og det kan andre se. Vel, jeg er fremdeles litt tjukk da :p Men jeg jobber med saken.

 

Bare hold motet oppe, en dag treffer du en jente som mer enn gjerne pusser brillene for deg :) Hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er mange som kler briller. f. eks ei i klassen min så mer "dirty" ut med briller. :!: Hun ligna litt på henne og jeg sa det til henne.

 

Rawr! Og ja, mange kler briller. :)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...