Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Snip

Nå skal du ikke stole blindt på det du får høre av andre, ta slikt med en klype salt. Iallefall når det er eksen det er snakk om.

Når det er nevnt vil jeg ikke påstå at det å holde på med eks til en god venn er noe smart trekk. Har vært i noelunde samme situasjonen Både jeg og hun hadde nettop kommet ut av et forhold, heldigvis fant vi ut at det ble for dumt å fortsette.

 

I kveld prøver jeg for siste gang! Håper det går bra. :(

Lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_..._*
heldigvis fant vi ut at det ble for dumt å fortsette.

 

Jeg tok den konklusjonen i går, at vi aldri skal sees mer. Men jeg er fortsatt sur på hun, for det jeg har hørt.

Men jeg skal ikke ta kontakt mer, det er nok det beste uansett. Men hvis hun tar kontakt så skal jeg spørre hun om det er sant.

Lenke til kommentar
Jeg tok den konklusjonen i går, at vi aldri skal sees mer. Men jeg er fortsatt sur på hun, for det jeg har hørt.

Men jeg skal ikke ta kontakt mer, det er nok det beste uansett. Men hvis hun tar kontakt så skal jeg spørre hun om det er sant.

Du har hørt det, ikke fått det bekreftet. Kan hende at dere kan få det fint.

Lenke til kommentar

For den rette spiller ikke utseende noen rolle skal du se.

 

Jeg vet ikke hvordan du ser ut, men det finnes da mange stygge folk som har kjærester. Jeg vet om flere lite pene jenter som har fast forhold :)

 

Er man uheldig med utseendet er man kanskje ikke den som har mest one-night stands og korte forhold, men det er da heller ikke denne typen "forhold" som teller. Det som teller er det ene forholdet som skal vare livet ut, uavhengi av om du har hatt 10 eller 20 "tulleforhold" fra før av:)

Lenke til kommentar

Skaff deg litt selvtillit gutt. ;) Sant det Linn sier, mange stygge gutter/jenter som har kjærester, mange som har mye penere kjærester en dem selv også. Og ikke at jeg har peiling på briller eller noe, men er det ikke muligheter for å skaffe seg linser? :)

Endret av HaueR
Lenke til kommentar

Du er jo ikke ferdig utvokst engang. Mange gutter jeg kjenner som ikke var helt kjekke som 15/16'åringer,ble veldig kjekke som 20'åringer.

 

Og like mye omvendt. En av de aller aller kjekkeste og mest populære guttene i klassen fra mange år tilbake ser bare helt rar ut og er ikke noe å se på i det heletatt i dag ;)

 

De forholdene du har som 15/16-åring er heller ikke de som "teller" mest. Jenter på din egen alder er gjerne "ute etter" litt eldre gutter (og helst de som kjører bil....)

 

De yngre jentene er vel mest forelska i gutter som ser ut som brad pitt (og helst forskjellig gutt annenhver uke)

 

Ta det med ro du, det ordner seg etterhvert :)

Lenke til kommentar
Du er jo ikke ferdig utvokst engang. Mange gutter jeg kjenner som ikke var helt kjekke som 15/16'åringer,ble veldig kjekke som 20'åringer.

 

Og like mye omvendt. En av de aller aller kjekkeste og mest populære guttene i klassen fra mange år tilbake ser bare helt rar ut og er ikke noe å se på i det heletatt i dag ;)

 

Ansiktet finner jo som regel ikke den "ordentlige" formen før langt oppi 20-åra heller, så det er stor mulighet for forandring hvis man ikke er helt fornøyd som 15-åring..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._*
Du sa du ikke gikk i ungdomsskolen? Du høres nøyaktig like moden ut som en 12-åring hvertfall. Nekte å snakke med dama fordi du har hørt rykter andre jenter og gutter flyr rundt og forteller..sopp.

 

Hvis du hadde lest hele greia mi, så hadde du ikke driti deg ut. Jeg fikk vite det med at hu hadde ligget med eksen sin etter at jeg sa det er best vi ikke prater mer. Herregud, er ikke du over 30 år gammel? Skjerp deg.

Lenke til kommentar

Godt spørsmål.

Ei venninne pekte på en "dritdeilig" fyr en gang, og jeg måtte le, fordi han var IKKE noen skjønnhet i mine øyne.

 

Kimmag:

Nå vet jeg ikke hvordan ting fungerer, men har du vurdert å tatt en rundt med laser?

Når du selv føler deg lite sexy med briller, vil heller ikke andre gjøre det. Du må prøve å få selvtillit :)

Lenke til kommentar

Innvester i noen litt tøffere briller. Det finnes utrolig mye kult hos optikerne for tiden, og jeg ser personlig helt tullete ut hvis jeg tar av meg mine. Har hatt flere forhold hvor jenta har sagt at brillene bare gjør folk mer attraktive, noe jeg er relativt enig i. Hadde til og med ei som hadde en seriøs brillefetisj ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...