Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Mhm, forloveden min og jeg møttes på nett, og det var en utrolig fin måte bli kjent på for oss. Selvsagt, det er noe annet å møtes face to face, men for meg handler ikke det om utseendet, men nettopp det å kunne oppleve samspillet mellom seg selv og den det gjelder. Og vel, for oss klaffet det meste egentlig, kjemien og alt - og ingenting er bedre enn det. :D Uansett, forstår ikke helt dette fokuset på utseende, er man glad i en person så synes man naturlig nok at den personen er verdens vakreste eller kjekkeste. Jeg synes min kjære er den kjekkeste jeg kan tenke meg, men det er jo nettopp fordi han er den han er: nemlig den jeg er glad i.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv opplevd flere ganger at internet-kjærestegreier ikke funker i real life når man møtes til slutt.

Det blir liksom bare noe helt annet å snakke ansikt til ansikt enn når man sitter hver for seg på PC'n og chatter.

 

Vi fant liksom ingenting å snakke om når vi var sammen på ordentlig, og da døde etterhvert chattinga ut også.

Sikkert fordi begge parter bygger opp så ekstreme forventninger som umulig kan innfris i den virkelige verden. Det er så lett å være supersøt med smilies og kisses og hugs og luuuuuuv på internet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Guest_eple_*

jobbet sammen med en nydelig jente for noen uken siden, men hadde ikke så mye kontakt (er ganske sjenert av meg og sikt, spesielt når det kommer til jenter) men smilte til hverandre og hadde øyekontakt da vi gikk forbi hverandre...

problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal flørte.. har ikke hatt kjæreste før... hadde vert knall og noen kunne g meg noen enkle tips om hvordan jeg kan flørte på en subtil måte, men som viser at jeg er interresert i henne...

Lenke til kommentar
Jeg har selv opplevd flere ganger at internet-kjærestegreier ikke funker i real life når man møtes til slutt.

Det blir liksom bare noe helt annet å snakke ansikt til ansikt enn når man sitter hver for seg på PC'n og chatter.

 

Vi fant liksom ingenting å snakke om når vi var sammen på ordentlig, og da døde etterhvert chattinga ut også.

Sikkert fordi begge parter bygger opp så ekstreme forventninger som umulig kan innfris i den virkelige verden. Det er så lett å være supersøt med smilies og kisses og hugs og luuuuuuv på internet.

 

Derfor suger det å møte dama på nett. For min del funket det utmerket, fant a lots of stuff å prate om : )

Lenke til kommentar
Jeg har selv opplevd flere ganger at internet-kjærestegreier ikke funker i real life når man møtes til slutt.

Det blir liksom bare noe helt annet å snakke ansikt til ansikt enn når man sitter hver for seg på PC'n og chatter.

 

Vi fant liksom ingenting å snakke om når vi var sammen på ordentlig, og da døde etterhvert chattinga ut også.

Sikkert fordi begge parter bygger opp så ekstreme forventninger som umulig kan innfris i den virkelige verden. Det er så lett å være supersøt med smilies og kisses og hugs og luuuuuuv på internet.

Bare for å skape balanse legger jeg inn en av mine erfaringer;

Vi hadde hatt kontakt noen måneder, da jeg skulle jobbe i hennes by en uke. Dro fredagen istedetfor mandag, rakk akkurat å lukke bildøra før vi sto å klinte.

Det ble en fin helg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

eg lurte på om noen kunne gi meg et råd på et lite dilemma jeg har. her om dagen var jeg på fest og ble mildt sagt veldig full, og det endte med at jeg klina med eksen. da lurte jeg på om det er best å fortelle kjæresten min om feilen jeg gjorde selv, eller håpe at hun aldri finner det ut?

Lenke til kommentar
eg lurte på om noen kunne gi meg et råd på et lite dilemma jeg har. her om dagen var jeg på fest og ble mildt sagt veldig full, og det endte med at jeg klina med eksen. da lurte jeg på om det er best å fortelle kjæresten min om feilen jeg gjorde selv, eller håpe at hun aldri finner det ut?

 

Why man, why, med eksen så har du i tilleg en nye dame. Fortell henne dette asap, og ikke kom med "alkoholen har skylda" opplegget.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
eg lurte på om noen kunne gi meg et råd på et lite dilemma jeg har. her om dagen var jeg på fest og ble mildt sagt veldig full, og det endte med at jeg klina med eksen. da lurte jeg på om det er best å fortelle kjæresten min om feilen jeg gjorde selv, eller håpe at hun aldri finner det ut?

Om det ikkje plagar deg kan du jo velje å ikkje sei noko, men hadde eg vore deg hadde eg nok sagt det.

Er kjærasten din "normal" i hovudet vil ho nok takle det greit nok, utan at eg kjennar nokon av dykk. :)

 

Lykke til med valet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...