prada8 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) det er så sykt fort gjort å bli betatt over nette! men farlig og Endret 21. november 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Bare å holde seg unna om du er redd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Mens jeg er 100% fornøyd med egen sivilstatus akkurat nå. -1. Eg forstår ikkje at eg skal ha så vanskeleg med å godta at ho har fått seg ein ny kjæraste? >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Mens jeg er 100% fornøyd med egen sivilstatus akkurat nå. -1. Eg forstår ikkje at eg skal ha så vanskeleg med å godta at ho har fått seg ein ny kjæraste? >< Er gla exdama ahr ny type jeg, skulle tro hun ville slutte å sm-spionere\irritere meg. men NEIDA! Damn`ex`es Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 helvete, i dag er en av de dagene man savner noen å kose med Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Bare å holde seg unna om du er redd den som intet våger intet vinner er det noe som heter. og uansett hvor mange ganger en har brendt seg så kommer en ikke videre hvis en ikke prøver (desverre). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Men det er sånn kjærligheten er. Det hun sa var at kjærlighet er farlig, noe jeg ikke er enig. Så kom jeg heller med en litt sleivete kommentarer til det. Uansett så stoler jeg ikke helt på nettdating. Foretrekker face2face. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Æsj, har ikke sett henne på to måneder og vet det ikke kommer til å funke men allikevel klarer jeg ikke slutte å tenke på henne.. Hvorfor må det være så vanskelig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Jeg har jobbet for Face2face(et firma), vil ikke anbefale det. Endret 21. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) *Poenget forsvant da posten over ble endret.* Endret 21. november 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg har jobbet for Face2face(et firma), vil ikke anbefale det. Hahaha. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Men det er sånn kjærligheten er. Det hun sa var at kjærlighet er farlig, noe jeg ikke er enig. Så kom jeg heller med en litt sleivete kommentarer til det. Uansett så stoler jeg ikke helt på nettdating. Foretrekker face2face. Sa jeg det? Jeg mente at å falle for noen over nette er farlig, fordi man ofte har for høge forventinger til den andre personen og blir skuffa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det er jo derfor det gjeld å bli godt kjend først, så klart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Oi,oi. Helt plutselig ble jeg meget interesert av ex-dama til en kompis av meg. Vi skal ute imorgen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Sa jeg det? Jeg mente at å falle for noen over nette er farlig, fordi man ofte har for høge forventinger til den andre personen og blir skuffa! Nå er det å forelske seg ett sjansespill uansett. Man blir ofte fort betatt uten å kjenne en person godt. Sånn at det å relatere det til kun nett er ikke riktig. Man tar like store risker nett eller ikke nett. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nei, det syns jeg ikke. Fordi det er lettere for folk å late som de er noe de ikke er over nettet, og da snakker jeg ikke om utseende. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Så hvis jeg møter deg på byen og sier at jeg er superrik, har 15biler, 5hus, 2 svære yachter, hytte osv, så tror du på meg? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Nei, jeg får ikke helt til å forklare. Mens fyren kan virke kjempeintressert i deg på nette, observang, devoted and whatnot, mens på daten kaster han hele tiden blikk på jenter som kommer inn i rommet.. Det beste eksemplet jeg kom på. Mens sånne fyrer er veldig lett å få øye på IRL. Håper du skjønte Edit; ble veldig mye MENS her... Endret 21. november 2008 av prada8 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Så hvis jeg møter deg på byen og sier at jeg er superrik, har 15biler, 5hus, 2 svære yachter, hytte osv, så tror du på meg? Fælt så vanskelig du skulle være da. Folk kan skrive alt de vil over nettet. Man får betenkningstid og personen på andre siden kan ikke se oppførselen din. Hva er person sier er ikke alt, men også hvordan personen sier det. Man lærer ikke så veldig mye om en person av å brevveksle elektronisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå