Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Mens jeg er 100% fornøyd med egen sivilstatus akkurat nå. :)

-1.

Eg forstår ikkje at eg skal ha så vanskeleg med å godta at ho har fått seg ein ny kjæraste? ><

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Mens jeg er 100% fornøyd med egen sivilstatus akkurat nå. :)

-1.

Eg forstår ikkje at eg skal ha så vanskeleg med å godta at ho har fått seg ein ny kjæraste? ><

Er gla exdama ahr ny type jeg, skulle tro hun ville slutte å sm-spionere\irritere meg. men NEIDA!

Damn`ex`es

Lenke til kommentar
Men det er sånn kjærligheten er. Det hun sa var at kjærlighet er farlig, noe jeg ikke er enig. Så kom jeg heller med en litt sleivete kommentarer til det.

Uansett så stoler jeg ikke helt på nettdating. Foretrekker face2face.

Sa jeg det? Jeg mente at å falle for noen over nette er farlig, fordi man ofte har for høge forventinger til den andre personen og blir skuffa!

Lenke til kommentar
Sa jeg det? Jeg mente at å falle for noen over nette er farlig, fordi man ofte har for høge forventinger til den andre personen og blir skuffa!

Nå er det å forelske seg ett sjansespill uansett. Man blir ofte fort betatt uten å kjenne en person godt. Sånn at det å relatere det til kun nett er ikke riktig. Man tar like store risker nett eller ikke nett.

Lenke til kommentar

Nei, jeg får ikke helt til å forklare. Mens fyren kan virke kjempeintressert i deg på nette, observang, devoted and whatnot, mens på daten kaster han hele tiden blikk på jenter som kommer inn i rommet.. Det beste eksemplet jeg kom på. Mens sånne fyrer er veldig lett å få øye på IRL. Håper du skjønte

Edit; ble veldig mye MENS her...

Endret av prada8
Lenke til kommentar
Så hvis jeg møter deg på byen og sier at jeg er superrik, har 15biler, 5hus, 2 svære yachter, hytte osv, så tror du på meg?

Fælt så vanskelig du skulle være da. Folk kan skrive alt de vil over nettet. Man får betenkningstid og personen på andre siden kan ikke se oppførselen din. Hva er person sier er ikke alt, men også hvordan personen sier det. Man lærer ikke så veldig mye om en person av å brevveksle elektronisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...