Wooho Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Da får du en vits av meg istedenfor wuahaha:D En blondine kommer inn på et bankkontor i Oslo og ber om å få et lån. Hun sier at hun skal til Sør-Europa på forretningsreise i to uker, og trenger å låne 5.000 kroner. Bankmannen sier at han behøver en form for sikkerhet for lånet. Blondinen gir ham da nøklene til en splitter ny Mercedes som står parkert på gaten utenfor banken. Dette fungerer fint og banken aksepterer bilen som sikkerhet for lånet. Bankmannen og de andre i banken får seg alle en god latter på blondinens bekostning, som bruker en Benz' til 1.8 millioner som sikkerhet for et lån på 5.000 kroner. Han kjører så bilen ned i bankensgarasje og parkerer den der. To uker senere kommer blondinen tilbake og betaler de 5.000 pluss renter på 31 kroner tilbake. Bankmannen sier til blondinen: "Vi er meget glade for at De ville låne hos oss, men vi er alle en smule forvirret... Mens De var borte sjekket vi Dem og oppdaget at De er mangemillionær. Det som forvirrer oss er at De trengte å låne 5.000 kroner?" Blondinen svarer: "Hvor ellers i Oslo kan jeg parkere bilen min i to uker for 31 kroner?!" Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Morsom den der Men er fremdeles litt ulykkelig =( Er litt ensom Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Wohoo: Nice hehe Min vits Det var 2 kompiser som gikk og spaserte i byen en fredagskveld, da de plutselig fikk så lyst til å drikke! Problemet var at de eide nesten ikke penger. Så fikk han ene en god idè: "Nå tar vi de kronene vi har, og så kjøper vi oss en sånn svær kjøttpølse. Så, når vi går inn på puben, så bestiller vi et par glass øl. Når vi har drukket opp, så går du ned på kne og begynner å suge på den kjøttpølsen. Da blir vi garantert kastet ut!" Dette syntes han andre var en god idè. De kjøpte seg en kjøttpølse, og stakk på første pub. Og joda, akkurat som kompisen hans hadde sagt, når han gikk ned på kne og begynte å suge på kjøttpølsen, ble bartenderen forbanna og kastet dem ut. Sånn fortsatte de bortover gaten med det samme trikset, innom hver pub for å drikke et par glass øl, for så å bli kastet ut igjen når han begynte å suge på kjøttpølsen. Etter den 10. puben la han ene seg utmattet ned på gata. "Jeg orker ikke stå på kne lenger, jeg er så sliten!" Så sier han andre: "Du er sliten? Jeg mistet pølsen etter 3dje baren!" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Heilage brukte en gang utrykket "ulykkelig uforelsket". genialt utrykk... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Wohoo: Nice hehe Min vits Det var 2 kompiser som gikk og spaserte i byen en fredagskveld, da de plutselig fikk så lyst til å drikke! Problemet var at de eide nesten ikke penger. Så fikk han ene en god idè: "Nå tar vi de kronene vi har, og så kjøper vi oss en sånn svær kjøttpølse. Så, når vi går inn på puben, så bestiller vi et par glass øl. Når vi har drukket opp, så går du ned på kne og begynner å suge på den kjøttpølsen. Da blir vi garantert kastet ut!" Dette syntes han andre var en god idè. De kjøpte seg en kjøttpølse, og stakk på første pub. Og joda, akkurat som kompisen hans hadde sagt, når han gikk ned på kne og begynte å suge på kjøttpølsen, ble bartenderen forbanna og kastet dem ut. Sånn fortsatte de bortover gaten med det samme trikset, innom hver pub for å drikke et par glass øl, for så å bli kastet ut igjen når han begynte å suge på kjøttpølsen. Etter den 10. puben la han ene seg utmattet ned på gata. "Jeg orker ikke stå på kne lenger, jeg er så sliten!" Så sier han andre: "Du er sliten? Jeg mistet pølsen etter 3dje baren!" Æsj! Men morsom den og Heilage brukte en gang utrykket "ulykkelig uforelsket". genialt utrykk... Siktet du den til noen ? =) Endret 20. november 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Heilage brukte en gang utrykket "ulykkelig uforelsket". genialt utrykk... Kan vel si at jeg lider av det akkurat nå.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Siktet du den til noen ? den går vel like mye på meg som han som kom med utrykket og noen andre Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg glimter til med et visdomsord iblant jeg og. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Jeg glimter til med et visdomsord iblant jeg og. du skal ikke stikke under en barkrakk at det skjer Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Heilage brukte en gang utrykket "ulykkelig uforelsket". genialt utrykk... Kan vel si at jeg lider av det akkurat nå.. Nå kan jeg faktisk si det samme =( Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det var da fælt da : O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Mens jeg er 100% fornøyd med egen sivilstatus akkurat nå. Endret 20. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Morsom den der Men er fremdeles litt ulykkelig =( Er litt ensom Jeg hører ditt rop om hjelp Hva er det? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bare én uke igjen til jeg ser igjen min kjære! *Gleder meg* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har hatt en eks sovende i senga mi, men da har det stort sett skjedd andre ting Klart, alt etter forholdene kan det skje. Men normalt ikke uten at det er ønsket fra begge sider(snakker om edru tilstand her) og så lenge begge er single og inneforstått med situasjonen skader jo det ingen. En venn med fordeler er jo nettopp det, ex eller ei. Så lenge man er ferdig med hverandre følelsesmessig selvsagt. Jeg vet mange mener, og sikkert har rett om seg selv, at det er lettere å utvikle følelser som allerede har vært der, enn helt nye. Altså at det er større fare for tilbakefall med en ex, enn det er for samme greia med en ny. For meg er det ikke slik, hvorfor vet jeg ikke. Ferdig er ferdig, og jeg kan fint sove i seng med en hvilken som helst ex uten romantiske eller skitne tanker. Kan godt hende det bare er meg som er spesiell/heldig, men jeg vil ikke bytte. Venner får man som sagt ikke for mange av Som sagt, så var vi ikke ferdig med hverandre på det tidspunktet. Og jeg er selvfølgelig enig med deg i at man aldri kan få for mange venner. Jeg syns den tankegangen blir helt sær, sånn egentlig. Stenger man muligheten for nye bekjentskaper, kan man også stenge muligheten for å bli bedre kjent med seg selv, og muligens egen utvikling. Hvert eneste menneske jeg møter, prater med og kjenner får frem noe i meg, og jeg tviler på at det kommer til å slutte med det første. Jeg kan godt finne på å ta en øl eller fem med en eks, eller til og med ha en sovende på sofaen min etter en liten bytur, men vennskapet er ikke som det engang var, da ting og mennesker endrer seg over tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bare én uke igjen til jeg ser igjen min kjære! *Gleder meg* Samme her, forhåpentligvis. Er bare 1 og 1/2 uker siden jeg så han sist, men føles som om det har gått 3 uker minst. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bare én uke igjen til jeg ser igjen min kjære! *Gleder meg* Samme her, forhåpentligvis. Er bare 1 og 1/2 uker siden jeg så han sist, men føles som om det har gått 3 uker minst. Ah, ja, vet vet hvordan du har det. Men, nå er det bare å telle dagene, snart ser du han igjen. Føler med deg gjør jeg så absolutt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 blæh. nå merker jeg at jeg begynner å bli betatt av ei jeg har blitt kjent med på nettet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Den har jeg hatt flere ganger.. Go for it or not? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 satser på å go for it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå