Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en sånn jobbforelskelse for noen år siden. Ble også helt tullete når hun snakka til meg. Hun spurte hvor gammel jeg var, da greide jeg ikke svare og måtte begynne å telle bakover til 1977. Og jeg tror hun skjønte det, for hu ba meg hente alt mulig til henne og jeg gjorde det..helt til jeg fatta skissa og sa nei :p

 

Var sånn at istedet for å gå ut til kopimaskinen og ta en kopi selv, spurte hun om ikke jeg kunne gjøre det for henne. Og jeg sa ja uten å tenke meg om, som en flink liten tøffel-hund. Tror hun syns det var litt morsomt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ja, ser det for meg. Inviterer henne med på kaffe, med påfølgene dumheter og slikt fra min side. Det er sykt rart, har aldri vært ukomfortabel rundt damene, men hun her gjør meg om til en idiot. Damn women! ;)

 

 

Finn en strategi for å roe deg ned. Hvis jeg er stressa bare tenker jeg på enten noe som er hysterisk morsomt, eller noe som er ekstremt gledelig(feks. et happy fotballøyeblikk :p ) Funka før muntlig eksamen, funker også hvis man er stressa før man skal møte en jente...For meg hvertfal. Er egentlig bare å hoppe i sånt, putte det hele i et helt annet perspektiv.

 

Høres sikkert sykt tard ut, men here it goes:

 

jeg er mann, jeg har visse behov, damer er ett av dem, hvis jeg failer er det bare å fortsette jakten:D

 

Denne er også fin

Endret av jente_12
Lenke til kommentar
Ja, ser det for meg. Inviterer henne med på kaffe, med påfølgene dumheter og slikt fra min side. Det er sykt rart, har aldri vært ukomfortabel rundt damene, men hun her gjør meg om til en idiot. Damn women! ;)

Men inviter henne på cafe eller noe slikt, da er settingen mye mer avslappet og dere kan få tid til å bli bedre kjent med hverandre. Bl.a om dere passer sammen eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...