CypheroN Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Går vel an og tenke på andre? Selvfølgelig kan man føle attraksjon for henne, men tenk om det var.. deg? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det er damas feil om hun er utro. Man ikke låse henne inne heller, hun er ansvarlig for sine handlinger. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jaja, jeg synes værtfall det er teit å prøve seg når du vet den andre parten har kjæreste. Føler meg ikke helt bra, selvom fristelsene kan være der. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen ganger kan det være veldig vanskelig å la vær, han sier han har ett sinnsykt crush. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det er damas feil om hun er utro. Man ikke låse henne inne heller, hun er ansvarlig for sine handlinger. joda, man kan mure hu inne i kjellern i 24 år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Jeg hadde en sånn jobbforelskelse for noen år siden. Ble også helt tullete når hun snakka til meg. Hun spurte hvor gammel jeg var, da greide jeg ikke svare og måtte begynne å telle bakover til 1977. Og jeg tror hun skjønte det, for hu ba meg hente alt mulig til henne og jeg gjorde det..helt til jeg fatta skissa og sa nei Var sånn at istedet for å gå ut til kopimaskinen og ta en kopi selv, spurte hun om ikke jeg kunne gjøre det for henne. Og jeg sa ja uten å tenke meg om, som en flink liten tøffel-hund. Tror hun syns det var litt morsomt. Endret 17. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vel, for å si det sånn; Ja, hun er singel Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hehe, er ikke så greit gitt, litt vrient å go for it når man vet man oppfører seg som en idiot. Da er det heller bare å le litt av seg selv og gi faen Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Si at du er døende og det eneste som kan redde deg er et kyss fra henne. Om hun ikke gir deg et kyss så dett overende og spill død. Virker alltid, jeg lover Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Alt virker hvis dama er keen:P Men er vel ikke no stress å be henne ut på kaffe eller noe? Jeg har gjort underverker med kakao på VGS:D (jeg må bytte nick og avatar, så folk begynner å ta meg seriøst) Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Damn straight jente_12. ;p Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg hadde en del poenger, hvilken av dem var damn straight? Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, ser det for meg. Inviterer henne med på kaffe, med påfølgene dumheter og slikt fra min side. Det er sykt rart, har aldri vært ukomfortabel rundt damene, men hun her gjør meg om til en idiot. Damn women! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Ja, ser det for meg. Inviterer henne med på kaffe, med påfølgene dumheter og slikt fra min side. Det er sykt rart, har aldri vært ukomfortabel rundt damene, men hun her gjør meg om til en idiot. Damn women! Finn en strategi for å roe deg ned. Hvis jeg er stressa bare tenker jeg på enten noe som er hysterisk morsomt, eller noe som er ekstremt gledelig(feks. et happy fotballøyeblikk ) Funka før muntlig eksamen, funker også hvis man er stressa før man skal møte en jente...For meg hvertfal. Er egentlig bare å hoppe i sånt, putte det hele i et helt annet perspektiv. Høres sikkert sykt tard ut, men here it goes: jeg er mann, jeg har visse behov, damer er ett av dem, hvis jeg failer er det bare å fortsette jakten:D Denne er også fin Endret 17. november 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (jeg må bytte nick og avatar, så folk begynner å ta meg seriøst) Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ah, det er litt morsomt til tider da....Når folk faktisk tror jeg er 12:D Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, ser det for meg. Inviterer henne med på kaffe, med påfølgene dumheter og slikt fra min side. Det er sykt rart, har aldri vært ukomfortabel rundt damene, men hun her gjør meg om til en idiot. Damn women! Men inviter henne på cafe eller noe slikt, da er settingen mye mer avslappet og dere kan få tid til å bli bedre kjent med hverandre. Bl.a om dere passer sammen eller ei. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Bare husk på risikoen ved å prøve seg på noen man jobber sammen med. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jepp, det kombinert med overnevnte transformasjon til en stammende idiot ved samtaler gjør nok til at dette blir lagt på is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå