Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217
Noen som aner ca. hvor bra et avstandsforhold vil funke i 15årsalderen? Sett at begge parter er svært modne og trofaste?

Go for it, Lole ;D

Dere blir søte ilag, kommer garantert til å funke ;¤

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En mnd eller to er jo ingenting :p

Jeg var forelsket i et par stykker på ungdomskolen, og det varte lenge. Da tenkte jeg ikke på forhold og sex.. var bare forelsket liksom :p knisete fjortis som tegnet hjerter i timen.

Har ei venninne som etter maaange år har følelser for en fyr hun har rotet litt med. Ikke alle flammer som dør ut. dessverre(?).

Lenke til kommentar

Det som er litt interessant er at, selv om jeg nærmest har glemt jentene jeg har vært forelsket i i fjortis-årene, kommer de gamle følelsene litt tilbake fra da jeg var fjortis hvis jeg ser/hører om/tenker på dem. Jeg er mye mer selvsikker nå, men den nervøse følelsen jeg hadde når jeg var fjortis er fortsatt koblet til de samme personene den dag i dag. Veldig merkelige greier, siden jeg egentlig ikke er interessert i dem lenger (ikke alle kommer ut av puberteten like spretne og fine :p ).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ja. Rart hvordan det finnes noen mennesker en rett og slett ikke klarer å riste av seg, på en måte.

Kvifor er det rart? Det betyr jo berre at den personen har gjort noko spesielt med deg, satt eit "fotavtrykk" i hovudet, om du vil. Sånn er det for meg.

Lenke til kommentar
Seriøst, hvordan i h* klarer man egentlig å glemme ei jente? har vært helt betatt av ei jente på skolen i over en måned nå (ensidig, derav irritasjonen) men klarer ikke å få henne ut av huet, har prøvd alt mulig nå, er sammen med venner, er ute, var akkurat på besøk hos ei venninne i en annen by osv. Har tilogmed prøvd å senke meg inn i World of War-crack igjen, uten hell på noen punkter, plager meg noe grenseløst. Bor på skolen så å ikke se henne igjen er uaktelt for de neste 7 månedene. Ikke en drit funker tydeligvis ._.

noen tips? >.<

Har du prøvd å vise henne at du faktisk er interessert? Eller har du prøvd det og blitt hardt og brutalt avvist? Uansett, å glemme en jente kan ta veeeldig lang tid. Jeg hadde ei som jeg var dødsforelska i, alle 3 årene på ungdomsskolen! Per dags dato så jobber jeg faktisk med henne :p Sånne ting går over (ihvertfall som oftest), bare du gir det litt tid.

Endret av TSP
Fjernet brukernavn i quote, grunnet ønske
Lenke til kommentar
Alright, hvordan sier dere det dersom dere har null interesse av og i det hele tatt snakke til en person? Direkte eller indirekte? Jeg ble rejectet av ei, og etter det ga jeg direkte faen i hele kvinnemennesket, men nå har hun begynt å mase på meg hvorfor jeg er så "anerledes", og hvorfor jeg virker så pissed. Som sagt så har jeg nå null interesse av å ha noe mer med hun å gjøre.

Svarer på spørsmål, men gjør ingenting for å starte/holde samtale eller gi tegn

Jo,takk for forslaget, men dette har jeg forsøkt. Hun tar rett og slett ikke et hint, og jeg begynner å bli så fed up av hele kjerringa at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Senest i stad, når jeg satt og ventet på en kompis så begynner hun å preike til meg om hva hun har planer om å gi den "nye" kjæresten sin i julegave, og at hun aldri kan bli sammen med meg siden jeg ikke støttet gaveforslaget hennes. Hva faen er det som får bitcha til å tro at jeg har interesse av å være det? Jeg vet ikke om hun gjør dette for å få meg enda mer interessert, eller rett og slett for å være en *ore.

"Gi faen i å bry deg om hun!", sier alle. Ja, men hva skal jeg gjøre når det ikke hjelper, og hun rett og slett ikke tar et jævla hint? Må jeg skrive en lapp i panna mi hvor det står at hun skal holde seg vekk?

Lenke til kommentar
Jo,takk for forslaget, men dette har jeg forsøkt. Hun tar rett og slett ikke et hint, og jeg begynner å bli så fed up av hele kjerringa at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Senest i stad, når jeg satt og ventet på en kompis så begynner hun å preike til meg om hva hun har planer om å gi den "nye" kjæresten sin i julegave, og at hun aldri kan bli sammen med meg siden jeg ikke støttet gaveforslaget hennes. Hva faen er det som får bitcha til å tro at jeg har interesse av å være det? Jeg vet ikke om hun gjør dette for å få meg enda mer interessert, eller rett og slett for å være en *ore.

"Gi faen i å bry deg om hun!", sier alle. Ja, men hva skal jeg gjøre når det ikke hjelper, og hun rett og slett ikke tar et jævla hint? Må jeg skrive en lapp i panna mi hvor det står at hun skal holde seg vekk?

Hvis du gav uttrykk for at du ikke likte gaveideen hennes, så må du jo ha snakket med henne. Eller svarte du bare kort "nei" på et spørsmål om du syntes det var en god ide? Du får vel bare si det til henne, da. Er jo ingen big deal hvis du ikke bryr deg uansett. "Sorry, jeg har null interesse av å snakke med deg. Ha det fint."?

Lenke til kommentar

Jeg møtte en jente på en pub som satt for seg selv og venta på en konsert skulle starte i puben. Så hun ene vi var med inviterte henne over til vårt bord, jeg ble sittende og snakke med henne også gikk vi sammen ut på gulvet når konserten startet. Gikk 5 minutt så kasta hu seg over meg og begynte å råkline..ble temmelig paff, men tenkte "why the hell not".

Anyway, dro hjem hver for oss på kvelden. Så inviterte jeg henne med på fest hos samme vennene fredag etter..vi kjente liksom ikke hverandre noe særlig, så klining var det greieste. Men så fikk jeg fnatt, da hun sendte melding til MORA SI om at hun var på fest med den fantastiske NYE KJÆRESTEN sin, og mamma bare MÅTTE møte meg. Hæ? Var jeg bare oppgradert til kjæreste sånn umiddelbart?

Det varte ikke lenge for å si det sånn..ble helt freaka ut av alt maset om å møte mammaen hennes. 3 uker gikk vel før jeg bare måtte si at hu gikk alt for fort frem og blablabla "best å bare være venner" osv. Og hun var helt enig i det, liksom. Merkelig kvinnfolk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg møtte en jente på en pub som satt for seg selv og venta på en konsert skulle starte i puben. Så hun ene vi var med inviterte henne over til vårt bord, jeg ble sittende og snakke med henne også gikk vi sammen ut på gulvet når konserten startet. Gikk 5 minutt så kasta hu seg over meg og begynte å råkline..ble temmelig paff, men tenkte "why the hell not".

Anyway, dro hjem hver for oss på kvelden. Så inviterte jeg henne med på fest hos samme vennene fredag etter..vi kjente liksom ikke hverandre noe særlig, så klining var det greieste. Men så fikk jeg fnatt, da hun sendte melding til MORA SI om at hun var på fest med den fantastiske NYE KJÆRESTEN sin, og mamma bare MÅTTE møte meg. Hæ? Var jeg bare oppgradert til kjæreste sånn umiddelbart?

Det varte ikke lenge for å si det sånn..ble helt freaka ut av alt maset om å møte mammaen hennes. 3 uker gikk vel før jeg bare måtte si at hu gikk alt for fort frem og blablabla "best å bare være venner" osv. Og hun var helt enig i det, liksom. Merkelig kvinnfolk.

Eh. På en pub, altså kan vi anta hun er myndig?

Og likevel tror hun en kveld med klinings = forhold?

Enten var det en skøy måte å bli kvitt deg på, eller så er hun mentalt ufrisk.

Lenke til kommentar

Det finnes slike jenter. Har vært borti noe av det samme. Det blir litt slitsomt i lengden.

Det er fint å ha noen å være glad i, og være sammen med. Men jeg merker, nå som to av bestekompisene mine har fått seg dame, at de har forandret seg helt. Blitt skikkelig fløtepuser begge to. Skal bare være med dama hele tiden osv. Litt slitsomt i lengden det også. Når man prøver å finne på ting, det blir liksom ikke noe film, lan eller drekking mer pga det. Og hvis det blir noe, så er alltid damene med.

Lenke til kommentar

Man bør kunne balansere kjæreste og kamerater. Det er helt ok at damene er med i mange tilfeller, dersom de går godt overens med guttegjengen. Samtidig bør man ta seg tid til guttetid innimellom.

Dog skal det sies at man lettere forstår folk når man har vært nyforelska i et forhold selv.

For min del er det 3 av kameratene mine som har dame nå. De er likevel med i middagsklubben så og si daglig, og med på andre ting. Samtidig er damene med når det passer, det har vi ingenting imot, de er fine mennesker.

Nå er det kanskje lettere for folk i min alder, siden både kameratene og damene har fulle jobber, noen med kveldsvakter, noen med helgeskift, så det blir naturlig at de ikke treffes hver dag og på forskjellige tider.

Men hvorfor kan ikke damene være med på film og drekking? LAN skjønner jeg at de kanskje har begrenset interesse av..

Det finnes slike jenter. Har vært borti noe av det samme. Det blir litt slitsomt i lengden.

Slitsomt i lengden?! :!: Jeg tror ikke jeg hadde klart la vær å le av henne om hun ga uttrykk for å tro vi var kjærester etter fylleklining. Og jeg hadde hvertfall forklart henne grundig hvordan ting funker, og hvor skapet skal stå når david kjøper øl!

Endret av toth
Lenke til kommentar
middagsklubben

Så, du og kompisene dine som har damer spiser middag sammen så godt som hver dag? Hva slags damer er det de har, som ikke lager middag til de selv? :wow:

Man skal balansere kompiser og dame, MEN : Du skal ikke glemme at det er med den rette dama de skal tilbringe resten av livet med.

Jeg hadde aldri funnet meg i at forloveden min rakte rundt til kompiser så godt som hver dag. Rett og slett fordi det ville betydd at han prioriterte meg bort. Vi skal gifte oss, vi skal ha barn sammen og vi skal bo sammen resten av livet. Da bør han like å være sammen med meg også. Jeg skal ikke være noe han "må" være hjemme med. Jeg skal være en han har lyst å være hjemme med :) For all del, guttekvelder er fint det - typen min er på guttekveld as we speak, med drekking og mannfolkprat. Jeg synes også det er hyggelig med en kveld for meg selv (da får jeg spille uforstyrret ) Men jeg gleder meg i morgen, for da skal vi ha hele dagen og kvelden sammen.Vi skal handle, Spise middag sammen, se en god film på kvelden og ha det hyggelig :)

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
middagsklubben

Så, du og kompisene dine som har damer spiser middag sammen så godt som hver dag? Hva slags damer er det de har, som ikke lager middag til de selv? :wow:

Så godt som hver dag man-fre, ja. Ingen av dem er samboere, så det er ikke noe selvsagt i at dama skal lage til dem, eller at de spiser sammen. Dessuten er det som regel ingen konflikt, siden den ene har dame en time unna, den andre har dame som jobber en del kveld, osv..
Jeg hadde aldri funnet meg i at forloveden min rakte rundt til kompiser så godt som hver dag. Rett og slett fordi det ville betydd at han prioriterte meg bort.

1: Det er forskjell på samboer/forlovede og relativt ny kjæreste.

2: Neida, trenger absolutt ikke bety bortprioritering, dagen kan deles blant flere vet du :) Det bør ikke være vanskelig for noen å være med noen venner fra kl 16 til 18(ikke nødv. hver dag), og med dama resten av kvelden og natta? Om noen ikke kan det, er det dem som har et prioriteringsproblem i mine øyne.

Lenke til kommentar

Det er greit å være litt fra hverandre innimellom. Man trenger ikke henge på hverandre 24/7. Når man bor sammen og skal gifte seg, så vil man jo bo sammen resten av livet. Det er greit å balansere mellom dama og venner, jeg respekterer fullt ut av kompisene mine har damer, men når de gang på gang avlyser avtaler fordi det er 2 timer siden de så dama sist. Da blir det litt drøyt. Når vi ser film eller drar ut, så blir de borte i telefonen flere timer for å innvitere dama over, så blir man sittendes der som det tredje julet på vogna.

Jeg mener, venner er der uansett, bør være det hvertfall. Men jeg klandrer ingen for jeg vet hvor fint det er når man endelig har funnet noen man virkelig liker. Sier bare at kjærligheten gjør folk litt blinde noen gangner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...