granny Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Skriver som gjest av naturlige grunner. Jeg ble kjent med en jente for ikke mange dagene siden, helt andre siden av landet. Vi snakket en god del, fikk god blikkontakt og utvekslet nummer o.l. I ettertid har vi snakket smått over nettet. Problemet er at jeg går tom for temaer å snakke om. Hun virker interessert, men det blir for tamt fra min side. Jeg orker ikke den klassiske MSN-samtalen der ting etter hvert dabber ut med tiden etter flere samtaler. Hva skal jeg gjøre? Du skal få det som fra mitt synspunkt er den harske sannhet; Jeg har pratet med mange, mange jenter på msn/sms/telefon. Med noen flyter praten fullstendig automatisk i timesvis. Der har man et grunnlag. Med andre går praten i stå etter 2 min, eller man må jobbe intenst i huet for å finne på noe å si. Der har man ikke et grunnlag. Grunnlaget jeg snakker om er et grunnlag for å utvikle et mellommenneskelig forhold uten fysisk kontakt, som jo er det du er ute etter her. Dine umiddelbare muligheter for å utvikle forholdet deres baserer seg på tekst og telefon. Når dette da ikke går glatt ... Sorry mac. Altså, andre kan være annerledes enn meg. Men jeg syns ofte det er lettere å prate om alt mulig med fremmede via nett og mobil, enn face to face, man har ikke sjenerthet, kroppsspråk osv. Så hvis jeg finner noen jeg ikke en gang klarer å holde fornuftige samtaler med på nett, antar jeg det er like dårlig eller dårligere irl. Jeg har fått både kjærester og venn(inn)er for livet via nett. Men ingen av dem var de tilfellene hvor samtalen gikk dårlig. Akkurat den samme erfaringen har jeg. Noen glir praten lett med uansett hvordan man "snakker" med dem fordi det er en god kemi. 1 Lenke til kommentar
leech Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Alright, hvordan sier dere det dersom dere har null interesse av og i det hele tatt snakke til en person? Direkte eller indirekte? Jeg ble rejectet av ei, og etter det ga jeg direkte faen i hele kvinnemennesket, men nå har hun begynt å mase på meg hvorfor jeg er så "anerledes", og hvorfor jeg virker så pissed. Som sagt så har jeg nå null interesse av å ha noe mer med hun å gjøre. Endret 13. november 2008 av leech Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvis det er tilfellet at du ikke vil ha noe med henne å gjøre så er det bare å fortsette å "gi faen". Er kanskje litt slemt, men det funker i lengden. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Alright, hvordan sier dere det dersom dere har null interesse av og i det hele tatt snakke til en person? Direkte eller indirekte? Jeg ble rejectet av ei, og etter det ga jeg direkte faen i hele kvinnemennesket, men nå har hun begynt å mase på meg hvorfor jeg er så "anerledes", og hvorfor jeg virker så pissed. Som sagt så har jeg nå null interesse av å ha noe mer med hun å gjøre. Håhåhå, jeg elsker deg. Deilig at det finnes flere mannfolk på denne kloden som ikke er totalt desperat. Noen kryper gjennom gjørme og blod, deilig at noen ikke gjør det:P Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Håhåhå, jeg elsker deg. Deilig at det finnes flere mannfolk på denne kloden som ikke er totalt desperat. Noen kryper gjennom gjørme og blod, deilig at noen ikke gjør det:P Weei, guylove Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Mandagen hadde jeg besøk av min daværende kjæreste. Hu lå oppå meg på sovesofaen og vi klina, og hun sa hvor glad hun var i meg. Dagen etterpå får jeg i fleisen en sms der det stod at hun slo opp, fordi hun ikke hadde noen følelser lengre for meg, etter vi hadde vært ilag i under 3 uker. Nå sitter hun å sender hjerter og greier til min bestekompis (vi er begge 17 år), og jeg føler jeg blir kraftig irritert, men samtidig deppa. Jeg har sakt klart ifra til kompisen min (som jeg også bor sammen med) at jeg vil ikke ha noe av at de skal bli ilag, for da sa jeg at det ble krig. Han sa heldigvis at det e greit. Føler meg så verdilaus akkurat nu, for å ikke snakke om maktesløs.. Mister rett og slett håp om at jeg finner noen som jeg faktisk kan være sammen med, i en lang stund. Har bare hatt forhold som varer i under 1 mnd. Jeg aner rett og slett ikke hva jeg gjør feil. Tar henne med på kino, inviterer henne til filmkveld hos meg. Tar henne med ut. Sier ofte komplimenter til henne og sier hvor stor pris jeg setter på henne. Er heller ikke pågående og masete. Krangle gjør jeg heller ikke. Jeg får alltid høre når de slår opp at jeg er det snilleste mennesket i verden og at de fortsatt er veldig glad i meg. Men det er vanskelig å gå fra å være kjæreste til å bare være en venn. Endret 13. november 2008 av Osiric Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Osiric, har dykk prata saman nokon gong? Om å få forholdet til å fungera osv? Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Osiric, har dykk prata saman nokon gong? Om å få forholdet til å fungera osv? Egentlig ikke. Alt skjedde så brått Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Igjen, Osiric: Ouch. :/ Vel, no veit ikkje eg korleis "ståa" er, men ho verker jo ganske useriøs når ho gjer slik? Edit: Wait, what? Kven flytta postane mine bort hit? Endret 13. november 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Alright, hvordan sier dere det dersom dere har null interesse av og i det hele tatt snakke til en person? Direkte eller indirekte? Jeg ble rejectet av ei, og etter det ga jeg direkte faen i hele kvinnemennesket, men nå har hun begynt å mase på meg hvorfor jeg er så "anerledes", og hvorfor jeg virker så pissed. Som sagt så har jeg nå null interesse av å ha noe mer med hun å gjøre. Svarer på spørsmål, men gjør ingenting for å starte/holde samtale eller gi tegn Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Egentlig ikke. Alt skjedde så brått Hun er en løs liten tøs, og du skal være glad du er kvitt henne - bedre nå enn senere, da hadde det sansynligvis svidd mere. Drikk deg full og rot litt, og glem henne. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hu jeg liker som jeg hadde prøvd meg på og ikke gikk så bra, da fikk jeg råd om å holde meg litt tilbake og starte på nytt... funker! Men så idag må jeg jobbe på gruppe med henne i 4uker!!!!!!! å hu spør meg om ting hele tiden, hva skal jeg gjøre? overse henne eller? Lenke til kommentar
Right Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hu jeg liker som jeg hadde prøvd meg på og ikke gikk så bra, da fikk jeg råd om å holde meg litt tilbake og starte på nytt... funker! Men så idag må jeg jobbe på gruppe med henne i 4uker!!!!!!! å hu spør meg om ting hele tiden, hva skal jeg gjøre? overse henne eller? Svare på det hun spør om, men ikke vise at du bryr deg ellers? Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ok, il do my best.... Driver og flørter litt med en annen jente å.. Tror hu skjønner det.. Og fikk et blikk idag av en pen jente idag når jeg heiet på henne, hu spilte håndball... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som aner ca. hvor bra et avstandsforhold vil funke i 15årsalderen? Sett at begge parter er svært modne og trofaste? Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvis det er tilfellet at du ikke vil ha noe med henne å gjøre så er det bare å fortsette å "gi faen". Er kanskje litt slemt, men det funker i lengden. Tja.. Jeg har en ex jeg har vært ganske avvisende med i 3 år.. Men hun tror visst at jeg spøker eller erter henne, for hun er fortsatt veldig ivrig etter kontakt Når hun sier "vi kommer nok til å gifte oss en dag" så svarer jeg "ikke om det snødde i helvete". Likevel sier hun det igjen. Sant skal sies, jeg finner det ganske underholdende, men skjønner ikke at hun gidder. Jeg har ikke noe imot henne egentlig, er avvisende og slem mer av vane, fordi hun var vanvittig masete en stund. Da begynte jeg å reagere slik, og har bare aldri slutta med det.. eh. ja. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Scrubs-vaktmester'n: Go for it, lever bare en gang. Endret 13. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Noen som aner ca. hvor bra et avstandsforhold vil funke i 15årsalderen? Sett at begge parter er svært modne og trofaste? Finn tråden om avstandsforhold, mye bra der. Alfa og omega er kontakt, kontakt kontakt. That said, så vil jeg tro at uansett modenhet, er hormoner og følelser hos 15-åringer såpass flakkende og flyktige, at jeg ville ikke satt penger på det. Litt essensielle spørsmål dog: Hvor langt er det snakk om? Hvor lenge er det snakk om? Hvor ofte kan dere treffe hverandre? Endret 13. november 2008 av toth Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som aner ca. hvor bra et avstandsforhold vil funke i 15årsalderen? Sett at begge parter er svært modne og trofaste? Finn tråden om avstandsforhold, mye bra der. Alfa og omega er kontakt, kontakt kontakt. That said, så vil jeg tro at uansett modenhet, er hormoner og følelser hos 15-åringer såpass flakkende og flyktige, at jeg ville ikke satt penger på det. Litt essensielle spørsmål dog: Hvor langt er det snakk om? Hvor lenge er det snakk om? Hvor ofte kan dere treffe hverandre? Det er snakk om 1+ time eller så med buss og ferje. Lenge? Hvor lenge forholdet skal vare, eller hvor lenge vi skal være atskildt? Sistnevnte: ca. 9 måneder. Hver dag om vi vil, men hver helg blir obligatorisk, regner jeg med. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 1 time + er ikke galt. Kvasi-avstandsforhold vil jeg kalle det Dere har mulighet til å treffe hverandre når som helst det trenger ekstra på, i motsetning til om man er flydistanser unna. Dere kan jo hive dere på buss rett etter skolen, ha 5 timer sammen og fortsatt være hjemme til leggetid. Hvordan er det med å overnatte hos hverandre, er det okei med gamlingene? Jeg ville hvertfall ikke latt den lille avstanden hindret meg i å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå