Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
får vel bare prøve å snakke med hun, selvom jeg sitter med sommerfugler i magen ved å tenke på det, så bare drite meg totalt ut, så er man ikke forelska lenger :p Det burde funke! :lol:

Hell no!!!! :no:

 

Aha. Dette er nok ikke mye til hjelp, men: Vær deg selv. Høhø. Ikke stress med å dra vitser, men vis interesse.

Highway to loneliness! :D

Lenke til kommentar
Kan nevne i fleng. Husforsikring, billån, bilforsikring, bensin, Innboforsikring, Strøm, Mat, Veiavgift, studielån for de som har det, +++ :)

 

Her har vi hovedgrunnene til at jeg ønsker at:

 

1) Jeg aldri ble mer enn 17 år gammel og kunne med god samvittighet bo hjemme

2) Jeg hadde ingen aspirasjoner eller ønsker om livet og kunne med halvgod samvittighet tvinge foreldrene mine til å la meg bo hjemme

 

Dessverre ble jeg mer enn 17 år gammel og jeg har veldig mange aspirasjoner og ønsker om livet, derfor flyttet jeg langt vekk og har et tonn av utgifter. :p

Lenke til kommentar

Skriver som gjest av naturlige grunner.

 

Jeg ble kjent med en jente for ikke mange dagene siden, helt andre siden av landet. Vi snakket en god del, fikk god blikkontakt og utvekslet nummer o.l. I ettertid har vi snakket smått over nettet. Problemet er at jeg går tom for temaer å snakke om. Hun virker interessert, men det blir for tamt fra min side. Jeg orker ikke den klassiske MSN-samtalen der ting etter hvert dabber ut med tiden etter flere samtaler. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...