-Void- Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er jo enkelte damer som det bare er kjekkt å feie over, men som ikke nødvendigvis er kjærestematriale. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) er desverre det vet ikke hvorfor en gang, stupid dritt hjerne som fucker seg. Får meg til å bli en dust !_!Been there, done that. Da deg hardt i nakken og skjerp deg, finnes ingen grunn til å sitte og lengte Endret 11. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 får vel bare prøve å snakke med hun, selvom jeg sitter med sommerfugler i magen ved å tenke på det, så bare drite meg totalt ut, så er man ikke forelska lenger Det burde funke! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Man lever bare engang (sansynligvis) så det er bare og SCHØRA på! Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Æh, jeg skal på date i morgen.. Ønsk meg lykke til.. Jeg gruer meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvorfor gruer du deg? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 skjønner deg Bella Lykke til, dette klarer du er dere på date så vet jo at han/hun viser innterese for deg du har kommet over en bakketopp, kjør på vidre Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg er nervøs og kjenner han ikke noe særlig godt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Aha. Dette er nok ikke mye til hjelp, men: Vær deg selv. Høhø. Ikke stress med å dra vitser, men vis interesse. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 får vel bare prøve å snakke med hun, selvom jeg sitter med sommerfugler i magen ved å tenke på det, så bare drite meg totalt ut, så er man ikke forelska lenger Det burde funke! Hell no!!!! Aha. Dette er nok ikke mye til hjelp, men: Vær deg selv. Høhø. Ikke stress med å dra vitser, men vis interesse. Highway to loneliness! Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Psh, Bella er vel jente? Da er det ikke noe å tenke på, bare sitt der med en passelig utringning du, er mannens jobb å imponere Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kjipt at det er mannens jobb. :/ Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 oh yeah, Demantion, må jo snakke med hun men kanskje ikke være 100 prosent meg selv, det skal jeg si meg enig i Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan nevne i fleng. Husforsikring, billån, bilforsikring, bensin, Innboforsikring, Strøm, Mat, Veiavgift, studielån for de som har det, +++ Her har vi hovedgrunnene til at jeg ønsker at: 1) Jeg aldri ble mer enn 17 år gammel og kunne med god samvittighet bo hjemme 2) Jeg hadde ingen aspirasjoner eller ønsker om livet og kunne med halvgod samvittighet tvinge foreldrene mine til å la meg bo hjemme Dessverre ble jeg mer enn 17 år gammel og jeg har veldig mange aspirasjoner og ønsker om livet, derfor flyttet jeg langt vekk og har et tonn av utgifter. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 oh yeah, Demantion, må jo snakke med hun men kanskje ikke være 100 prosent meg selv, det skal jeg si meg enig i Meg du snakker til? Altså, du skal gå bort til ei jente du ikke kjenner og fortelle hva du føler om ho? Det er helt skutt i huet Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 snakker ikke føler snakker om snakke med henne, type si hei, og hallo liksom var deg jeg snakka til Men tenkte på noe annet når jeg satt og skrev nicket Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skriver som gjest av naturlige grunner. Jeg ble kjent med en jente for ikke mange dagene siden, helt andre siden av landet. Vi snakket en god del, fikk god blikkontakt og utvekslet nummer o.l. I ettertid har vi snakket smått over nettet. Problemet er at jeg går tom for temaer å snakke om. Hun virker interessert, men det blir for tamt fra min side. Jeg orker ikke den klassiske MSN-samtalen der ting etter hvert dabber ut med tiden etter flere samtaler. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ta steget videre og be henne ut. Når dere er på date så trenger man ikke vite hva man skal si på forhånd, det kommer naturlig. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg utdypet meg kanskje ikke klart nok. Vi bor på hver vår side av landet, og 8 timer med tog for en date...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå