Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg respekterer din mening, selv om jeg ikke heeelt forstår den. Har du ikke et ønske om å føre slekten din videre? Ha en liten småtass du kan lære alt du vet til? Personlig begynner jeg nestne å få litt lyst på en liten rakker selv, men jeg VET at jeg bør vente noen år :)

 

Oversåg visst denne her..

 

Vell om du har passet et lass med sånne rakkere(fra alder 1 og oppover) så blir du fort lei av de.

 

Om det bare var å føre slekten videre så er det jo bare å gå og gjøre en donasjon i den andre banken, hehe.

 

Ender nok som med menn flest; Blir lurt inn i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg driver fremdeles og jobber med å komme meg over forholdet vårt, og så ser det ut som om hun knipset med fingrene, så var alt ok igjen med ny type og hele pakken. Livet er faen ikke rettferdig.

Selvsagt er det lettere for henne når hun har funnet seg en ny å bruke tida si på. Blir bare vanskeligere for deg av å sitte hjemme og sukke over minnene, finn deg ei ny :D

Lenke til kommentar
Jeg driver fremdeles og jobber med å komme meg over forholdet vårt, og så ser det ut som om hun knipset med fingrene, så var alt ok igjen med ny type og hele pakken. Livet er faen ikke rettferdig.

Selvsagt er det lettere for henne når hun har funnet seg en ny å bruke tida si på. Blir bare vanskeligere for deg av å sitte hjemme og sukke over minnene, finn deg ei ny :D

Dumt svar egentlig ;) Med tanke på at å komme seg såpass kjapt etter et langt forhold ikke er mulig, så lenge du ikke har hatt en annen i siktet. Eksen min var sånn. Dumper meg og deretter blir det ; " Jeg vil ikke mer. Kommer til å ta lang tid før jeg er over deg though".

Akkurat. Tok henne 2 dager å få seg en ny kar.

Og i tillegg var hun utro mot meg. ><

Forbanna møkkakjerring.

Lenke til kommentar
Regner med at de 11.000 er medberegnet leilighet, strøm, vann internett osv, og da vil dere jo ikke få 11.000 i utgifter hver hvis dere bor sammen.. Altså ville det vært mulig for en lærling å betalt sin "del" hvis dere bodde sammen. Så lenge man har råd til å bo alene vil man jo ha råd til å bo sammen med en annen (med inntekt), om du da ikke krever at han har råd til en toppleilighet på vestkanten med utsikt over hele oslofjorden og 2 mercedeser i garasjen.

 

11000 er min del :) Sambo har minst like mye , og vi bor ikke spesielt dyrt og har heller ingen dyre vaner. Skal du bo i en leilighet til 1,7mill er det 11500 i mnd bare på huslån :)

 

2007 var litt spesi for min del også, fikk meg heldigvis ny jobb i november og økte 80.000 i lønn. Var noe drit å tjene så lite :/

Hadde du ikke samboeren i 2007 da..? Hvorfor gadd han det når du tjente 80.000 mindre? :p

 

Fra spøk til revolver, om dere har 23.000 i månedlige låneutgifter, på et vanlig låneprogram(20 eller 25 år) på 1,7 mill, så er det på meget høy tid dere bytter bank!

Men jeg håper du mente at dere totalt legger 11k hver i kassa, og av disse 22 går 11,5 til lån.

 

Jeg driver fremdeles og jobber med å komme meg over forholdet vårt, og så ser det ut som om hun knipset med fingrene, så var alt ok igjen med ny type og hele pakken. Livet er faen ikke rettferdig.

Det kaller vi en rebound. En sånn man skaffer seg når man enda ikke er over den andre.

Mest sannsynlig en rebound, ihvertfall, og isåfall skal du se det ikke varer lenge. Så kan du godte deg litt.. ;)

Så kan hun komme tilbake til deg for litt sårt tiltrengt kos eller sengekos, og gi selvtilliten din et lite hopp :)

Endret av toth
Lenke til kommentar

Vi har 11500 i mnd i huslån , ikke 23.000. Tro det eller ei, men det er andre faste utgifter enn bare huslån/leie når man bor for seg selv

 

Kan nevne i fleng. Husforsikring, billån, bilforsikring, bensin, Innboforsikring, Strøm, Mat, Veiavgift, studielån for de som har det, +++ :)

 

Jo, fordi jeg betalte like mye for meg til tross for lavere inntekt ;) Og han viste at jeg var på utkikk etter ny jobb som ville være bedre betalt. Nå hadde jeg gullhår en viss plass da jeg fikk meg jobb, og er lønnet som fagarbeider med full ansiennitet til tross for at jeg egentlig bare har 4 år. Så etter at jeg steg i lønn har jeg mer penger til unødvendige ting og sparing. Klær, interiørartikler og dill :)

Lenke til kommentar
Tro det eller ei, men det er andre faste utgifter enn bare huslån/leie når man bor for seg selv

 

Kan nevne i fleng. Husforsikring, billån, bilforsikring, bensin, Innboforsikring, Strøm, Mat, Veiavgift, studielån for de som har det, +++ :)

:!: tro det eller ei, men jeg har nok hatt alle utgiftene du nevner endel år mer enn deg, er smertelig klar over dem alle sammen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...