Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg som 18'åring hadde funnet meg en mann på 30 år hadde pappa bura meg inn :!: Hvis denne 30 åringen var ekstremt umoden for alderen, og jeg var moden, kunne det jo sikkert fungert alikevel.

 

Hvis jeg hadde blitt sammen med typen min da jeg var 12 år hadde pappa bura meg inn da og. Aldersforskjellen blir jo mindre jo eldre man blir, og at en på 16 skal bli sammen med en på 12 er bare ekkelt

Lenke til kommentar

Da jeg ble sammen med typen min var jeg 21 år gammel. Han var 25.

 

Det hender jeg får påminnelser om at han er voksnere enn meg, uten at det er de helt store tingene.

 

Hadde derimot jeg gått andre veien, og blitt sammen med en på 18/19.. herregud så stritt jeg hadde fått det. En på 18/19 er en helt annen plass i livet enn det jeg på 23 er..

Lenke til kommentar
Da jeg ble sammen med typen min var jeg 21 år gammel. Han var 25.

 

Det hender jeg får påminnelser om at han er voksnere enn meg, uten at det er de helt store tingene.

 

Hadde derimot jeg gått andre veien, og blitt sammen med en på 18/19.. herregud så stritt jeg hadde fått det. En på 18/19 er en helt annen plass i livet enn det jeg på 23 er..

Er vel ikke alltid det. En som er rundt 18-19 år kan godt gjøres å være mer voksen enn en på 23 ;)

Lenke til kommentar

Jeg som jente hadde ikke kunnet være sammen med en gutt på 18/19.

 

Gutter på 18/19 bor ofte hjemme hos sin mor. Bruker ukepengene på øl og bensin, og fritiden sin på å kjøre bil. Og har ingen utdannelse.

 

Jenter på 23 bor ofte for seg selv, har fast jobb og stabil inntekt og drømmer om å gifte seg og stifte familie.

 

Da jeg selv var betatt av en på 18/19 slo jeg det raskt fra meg igjen. Det hadde aldri fungert.

Lenke til kommentar
Jeg som jente hadde ikke kunnet være sammen med en gutt på 18/19.

 

Gutter på 18/19 bor ofte hjemme hos sin mor. Bruker ukepengene på øl og bensin, og fritiden sin på å kjøre bil. Og har ingen utdannelse.

 

Jenter på 23 bor ofte for seg selv, har fast jobb og stabil inntekt og drømmer om å gifte seg og stifte familie.

 

Da jeg selv var betatt av en på 18/19 slo jeg det raskt fra meg igjen. Det hadde aldri fungert.

 

De på 18/19 år lever livet litt mer enn jenter kansje! men er bedre de bor hos morra si enn att de bruker pengene på bensin og øl og ikke klarer og bo alene!

Lenke til kommentar

Største aldersforskjellen der jente er eldst som jeg har hørt om er jente - 32, gutt 24.

 

En gutt på 24 har kanskje såvidt begynt å tenke på at han vil ha barn om noen år - helst før han fyller 30

 

Ei jente på 32 må kjenne den biologiske klokka tikke ganske heftig.

 

Omvendt derimot hadde vært mye bedre. Gutten er mer enn klar nok til å få barn, og jenta føler seg mest sannsynlig klar også, såfremt alt annet med jobb og utdanning og hus "passer".

 

Det handler vel mest om hvilket stadie man er på i livet, fremfor hvor gammel man er.

 

Da jeg var 18 likte jeg å dra på "back to school" party, kline med gutter på dansegulvet og drikke meg sørpings. Har vanskelig for å se at jeg og en normalt utviklet mann på 30 hadde vært noe god match på det tidspunktet.

Lenke til kommentar
Gutter på 18/19 bor ofte hjemme hos sin mor. Bruker ukepengene på øl og bensin, og fritiden sin på å kjøre bil. Og har ingen utdannelse.

Der har du meg i et nøtteskall... Bruker selvfølgelig tid på andre ting også, men når jeg ser over hva jeg bruker penger på så er det mye sprit og bensin. Og jeg jobber.

 

Er det egentlig et problem at han bor hjemme til sin mor? Har flere søskenbarn som er endel eldre enn meg, samtlige av dem har flyttet ut etter at de ordnet seg et fast forhold. Jeg ser egentlig ingen grunn til å flytte ut før den tid.

 

Men uansett, at jeg ikke har sjanse i havet på de som er 22år++ er helt greit, fordi jeg har ingen interesse for dem.

Endret av Gordion
Lenke til kommentar
Gutter på 18/19 bor ofte hjemme hos sin mor. Bruker ukepengene på øl og bensin, og fritiden sin på å kjøre bil. Og har ingen utdannelse.

Der har du meg i et nøtteskall... Bruker selvfølgelig tid på andre ting også, men når jeg ser over hva jeg bruker penger på så er det mye sprit og bensin. Og jeg jobber.

 

Er det egentlig et problem at han bor hjemme til sin mor? Har flere søskenbarn som er endel eldre enn meg, samtlige av dem har flyttet ut etter at de ordnet seg et fast forhold. Jeg ser egentlig ingen grunn til å flytte ut før den tid.

 

Men uansett, at jeg ikke har sjanse i havet på de som er 22år++ er helt greit, fordi jeg har ingen interesse for dem.

 

Jeg er 19, drikker sjelden. Benytter heller kollektivtransport enn å bruke penger på noe som synker og øker i pris hele tiden. Lar heller andre kjøre meg rundt om jeg trenger det og de har mulighet.

Bor fremdeles "hjemme", men venter på lønnsøkning slik at jeg kan etablere meg et mer eller mindre "normalt" liv alene. Aller helst sammen med noen. Om jenta jeg bor og er sammen med er 4 -6 år eldre enn meg, bryr jeg meg lite om, så lenge forholdet kan fungere på en normal måte som andre forhold.

Lenke til kommentar

Æsj, vanskelig å gi saklig forklaring kjenner jeg

 

Det er ikke bare det at de bor hjemme hos mor. Er vel omtrent like ille om de bor i kollektiv eller på en fussete studenthybel :whistle:

 

Det er bare det at livet mitt nå passe sammen med livet til kjæresten min. To personer som er på to vidt forskjellige stadier i livet har vanskeligere for å fungere sammen enn to som er kommet like langt.

 

Jeg som har 100% jobb og tjener helt greit har råd til å gjøre diverse ting som en 18'åring kanskje ikke har råd til. Litt kjipt å ikke kunne dra på resturant sammen fordi typen ikke har fått ukelønn/stipend enda :innocent:

Lenke til kommentar
Største aldersforskjellen der jente er eldst som jeg har hørt om er jente - 32, gutt 24.

 

En gutt på 24 har kanskje såvidt begynt å tenke på at han vil ha barn om noen år - helst før han fyller 30

 

Ei jente på 32 må kjenne den biologiske klokka tikke ganske heftig.

 

Omvendt derimot hadde vært mye bedre. Gutten er mer enn klar nok til å få barn, og jenta føler seg mest sannsynlig klar også, såfremt alt annet med jobb og utdanning og hus "passer".

 

Det handler vel mest om hvilket stadie man er på i livet, fremfor hvor gammel man er.

 

Da jeg var 18 likte jeg å dra på "back to school" party, kline med gutter på dansegulvet og drikke meg sørpings. Har vanskelig for å se at jeg og en normalt utviklet mann på 30 hadde vært noe god match på det tidspunktet.

Det med når man er klar for barn varierer jo utrolig da, særlig på tanke med miljø.

 

I det kristne miljøet jeg vokste opp i er det fullstendig normalt at man gifter seg når man er mellom 18 og 23, og får barn ganske umiddelbart.

Har flere bekjente på 23-26 som har 2 barn allerede.

 

 

Forøvrig, når du snakket om alder og situasjon, jeg hadde fast jobb, egen bil og egen leilighet når jeg var 19, ikke alle er rånere som bor hos mor og bruker penga på motorolje istedet for huslån.. ;)

Lenke til kommentar

Mål og planer for livet spiller også en stor rolle. En bilmekanikerlærling på 20 år er kanskje litt mer umoden enn en som går skole og skal bli lege.

 

Det å bo hjemme hos mor. Det kan jo ha mange grunner. De ser etter leilighet. De har rett og slett ikke råd pga skolegang. Kanskje mor leier ut kjelleren for en fin sum?

Å dra med seg ei "voksen dame" hjem på gutterommet er ikke alltid like poppis hos jentene :!:

Gutteleker og harrye vimenn postere :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...