Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun er interessert hvis hun smiler. svarer deg, og stiller deg et spørsmål (hvordan går det, hva drikker du osv).

Himler hun med øynene og snur ryggen er hun IKKE interessert :p

Spør gjerne litt uti samtalen om hun har kjærest, og ikke løp med halen mellom beina dersom hun har det. Svar høflig, og gå derifra. Eller fortsatt å prate hvis hun vil det :)

Nå tenker jeg på fest/byen.. Ikke ei random dame i butikken.hehe.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Veldig vanskelig å sjekke opp en jente som sitter i kassa på en butikk.

Eneste rådet jeg kan gi er å se etter om hun har et spesielt smykke, e.l.

Jeg brukte dette engang på en jente som stod i kassa på en eller annen bunnpris butikk. Hun hadde på seg et kompass smykke og snakket svensk, så jeg spurte henne om hun brukte kompasset til å navigere i Norge med.

En annen ting du kan prøve deg på, er å gå med et uknyttet slips rundt halsen og spørre henne om hun kan slips knute. Jeg gjorde det engang med meget stor suksess.

Så bruk øynene, se etter ting du kan lage en morsom kommentar om. Eller skap en situasjon hvor du kan spørre om råd/hjelp e.l.

Dette har hvertfall funket for meg.

Endret av nikrus
Lenke til kommentar

Forskjell på matbutikk og klesbutikk. I klesbutikken får du kontakt med henne.

Jeg ble sjekket opp av to stykker voksne menn. De stod rundt meg som en bisverm :!:

(for at jeg ikke skal virke enda mer hoven i denne tråden, så prøvde de seg på alle på senteret som lignet det kvinnelige kjønn!).

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Jeg har langt hår, de hadde vel prøvd seg på meg også, da.

Det skal du ikke se bort ifra. De fikk fra butikk til butikk, og stoppet stakkars jenter som var på shopping :!:

Ganske merkelig oppførsel på to voksne menn spør du meg.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Jeg har langt hår, de hadde vel prøvd seg på meg også, da.

Det skal du ikke se bort ifra. De fikk fra butikk til butikk, og stoppet stakkars jenter som var på shopping :!:

Ganske merkelig oppførsel på to voksne menn spør du meg.

Har sett sånne løpe rundt her og :wee:

Lenke til kommentar
Gjest gjesten

Har et slags problem. Typen min er frie-fem år eldre. Foreldrene mine liker ikke dette. De er hyggelige nok med han når han er hjemme hos oss, men maser evig om det hver gang han har vært her. "Kan du ikke finne noen på din egen alder? Hva gjør du med en så gammel mann? Ser du ikke hvor feil dette blir?" Vi har det bra sammen, og jeg merker ikke mye til aldersforskjellen. Men vet ikke hvordan jeg skal takle foreldrene mine.. Noen som vet hva jeg kan si? For tida pleier jeg bare be dem la være å snakke til meg om det, går vekk osv. Men de maser og maser om det... Er forøvrig rett over 18, bor fortsatt hjemme. Får heller ikke lov til å sove hos han, hva kan jeg si i respons til det? Pleier ikke trosse det, frykter at foreldra mine skal dinge på der hvor han bor eller noe anna...

Lenke til kommentar

Men Hugh er steinrik og bor i et 2000m2 hus. Det hjelper nok på. Pluss at damene VET de er garantert søkkmasse penger bare ved å henge i huset til Hugh. Da blir de playmates og centerfolds og får fett betalt for det. Så lar de ham fingre dem litt for å si takk som byr.

Lenke til kommentar
Har et slags problem. Typen min er frie-fem år eldre. Foreldrene mine liker ikke dette. De er hyggelige nok med han når han er hjemme hos oss, men maser evig om det hver gang han har vært her. "Kan du ikke finne noen på din egen alder? Hva gjør du med en så gammel mann? Ser du ikke hvor feil dette blir?" Vi har det bra sammen, og jeg merker ikke mye til aldersforskjellen. Men vet ikke hvordan jeg skal takle foreldrene mine.. Noen som vet hva jeg kan si? For tida pleier jeg bare be dem la være å snakke til meg om det, går vekk osv. Men de maser og maser om det... Er forøvrig rett over 18, bor fortsatt hjemme. Får heller ikke lov til å sove hos han, hva kan jeg si i respons til det? Pleier ikke trosse det, frykter at foreldra mine skal dinge på der hvor han bor eller noe anna...

Er det ikke aldersforskjell på din mor og far da? Hva med tante og onkel, bestemor og bestefar?

Jeg syns aldersforskjellen på deg og typen er ubetydelig, finn eksempler på gifte par de kjenner med samme eller helst større forskjell, og bruk det :)

Jeg hadde dame på 16 da jeg var 19, foreldrene syns det var helt topp. Jeg kunne jo kjøre bil og få henne trygt hjem.

Jeg hadde dame på 18/19 da jeg var 23/24, foreldrene var jeg bestevenner med, og hun bodde omtrent her hos meg, selv om det er 5 min unna. Hvorfor skal overnatting være et problem?

Et tips kan vel være å innføre det step-by-step. Sistnevnte dame sov her først i helgene. Da sa foreldrene "Det er greit du sover hos ham i helgene, men det er greit om du er hjemme i uka".

Så sov hun her når hun hadde skolefri eller sen skolestart. Da sa de "Det er greit når du har fri, men fint om du sover hjemme når du skal tidlig på skolen.".

Ganske snart sov hun her omtrent hver natt, hvorpå de sa "Det er helt greit at du sover der, men vi håper jo du kommer hjem på besøk av og til, så vi og får se deg". :p

Så stadig vekk var vi der på middag og/eller koselig kveldskaffe, hvorpå vi begge sa hadet og godnatt, og dro hjem til meg.

Veldig grei ordning syns jeg :)

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...