Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men så liker jo henne en av vennene mine litt, er det noe måte å få henne til å like meg... blir litt usikker nå=(

Du kan jo ikke "få henne til å like deg".. Det er jo noe hun avgjør selv. Men du kan gjøre henne oppmerksom på hvordan du føler det.

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg ville kjørt rett på suge greia de der.... Syns heller det er mye koseligere og ligge intill hverandre å bare kose, hvis du skjønner hva jeg mener? ikke noe sånn sex greier, bare slappe av og ha det fint med hverandre....

Å gud som jeg håper det skjer!!!

Det viktigste du kan gjøre er å vise at du bryr deg om henne. En liten melding i ny og ne for å spørre hvordan hun har det, hva hun har gjort i dag osv... Slikt viser at du tenker på henne og hvordan hun har det uten at du virker veldig pågående likevel. Verdt å prøve :) Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg beundrer deg faktisk, Masterdragn0. (Nei, det er ikke sarkasme.) Utrolig pågangsmot, du minner meg faktisk om meg selv for et år siden.

Og med det at venna dine ikke syns hu er pen nok. Si klart fra til venna dine at det er DU som skal være sammen med vedkommende, og ikke dem.

------------------

Jeg for min del, opplever selvsagt nedgang. Fikk for en måned siden vite at min beste venninne hadde følelser for meg før, og jeg oppfattet det slik at hun mest sannsynlig hadde det enda. Men på det tidspunktet drev hun på med min bestevenn, så jeg ville ikke cockblocke han, det hadde ikke vært særlig kult. Og forrige fredag flyttet hun et par timer unna, og jeg klarte selvfølgelig ikke å bruke de siste minuttene sammen med henne å fortelle henne hvordan jeg føler.

Hun flytter tilbake til byen om et halvår, og vi har avtalt at jeg skal flytte inn sammen med henne. Vi får se hva jeg gjør med saken når den tid kommer. Regner med det ikke blir noen innflytting om det skjer noe mellom oss, ettersom tenåringsforhold har en tendens til å bli... litt ustabile.

Savn.<3

Lenke til kommentar

Hei, noen som har et tips til hvordan få litt kontakt med en jente som sitter i en kasse på en butikk ?:p går på en stor skole så umulig å få kontakt via skolen liksom :p så butikken er vel beste alternativet. men problemet er jo at man er litt sjernert, så må finne på noe smart for å få hun til å legge merke til meg og ikke bare, enda en random som skal kjøpe seg noe :p men ikke noe for overbevisende at man liker hun liksom :p

Burde vel egentlig ikke skrevet dette som logget inn :p men uansett, hva kan man tape ? :lol:

Lenke til kommentar
Hei, noen som har et tips til hvordan få litt kontakt med en jente som sitter i en kasse på en butikk ?:p går på en stor skole så umulig å få kontakt via skolen liksom :p så butikken er vel beste alternativet. men problemet er jo at man er litt sjernert, så må finne på noe smart for å få hun til å legge merke til meg og ikke bare, enda en random som skal kjøpe seg noe :p men ikke noe for overbevisende at man liker hun liksom :p

Burde vel egentlig ikke skrevet dette som logget inn :p men uansett, hva kan man tape ? :lol:

Si at du har nye sokker på og om hun har lyst til å ta en tur på inn lagret og ta en titt på dem.

Lenke til kommentar

Slike standard dårlige sjekkereplikker sagt på kødd er IKKE poppis her i gården hvertfall. Det høres helt idiotisk ut, det det virker så desperat og talentløst -selv om det er litt av poenget. :roll: Opplevde det sist i går faktisk

Start med et HEI. Er ikke dama interessert -GÅ! Svarer hun, prøv å start en normal samtale.

Jeg blir ofte sjekket opp, og 89% av tilfellene går jeg derifra. For det første så har jeg mannfolk, og for det andre er jeg ikke på byen for å prate med fremmede.

Gud, dette ble kvalmt sagt føler jeg, men hvem dame blir vel ikke sjekket opp på en lørdagskveld??? :fun:

(jeg uthevet hvem, slik at dere skal skjønne det er skrevet med vilje).

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...