Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker ikke som du er masete. Mas for meg er å spørre om det samme hver dag en uke i strekk.

 

Second that. Du har lagt avgjørelsen på hva dere skal gjøre, og når, på den personen som var ganske sjenert. Du bør ta henne med ut på et eller annet, middag/bowling (eller noe annet artig) :)

 

Da er du ikke masete, da tar du iniativ, istedet for å vente på at hun skal riste av seg sjenert-heten og finne på noe med deg :)

Lenke til kommentar
Neppe det, han tør vel ikke prøve seg, kanskje han syns det var flaut dagen derpå å ha "utnyttet deg" i fylla ellernoe.

 

Det var jeg som tok intiativ sist gang vi pulte, så jeg tviler på at det er der det ligger :dontgetit:

Det tviler ikke JEG på i det hele tatt!

Kunne fint gjort det samme selv. Fordi om du er med på å ligge med meg i fylla, betyr ikke det at det er greit for deg at jeg kliner til i edru tilstand.

Det er en typisk defensiv/sjenert/overhøflig tankegang hos gutter, og sikkert mange jenter. Man tør ikke ta initiativet, fordi man er redd for resultatet. Det kan sikkert være enda verre enn om dere ikke hadde vært i senga før, fordi han ikke vil ta for gitt at "det som er greit i fylla er greit edru", i fare for at du reagerer med "eh, vi er ikke plutselig kjærester fordi vi pulte i fylla, asså".

 

Det er gode muligheter for at han har sittet på nåler hele filmen, og håpt du skulle stikke hånden din i hans. Tro meg. :p

Endret av toth
Lenke til kommentar
Neppe det, han tør vel ikke prøve seg, kanskje han syns det var flaut dagen derpå å ha "utnyttet deg" i fylla ellernoe.

 

Det var jeg som tok intiativ sist gang vi pulte, så jeg tviler på at det er der det ligger :dontgetit:

Det tviler ikke JEG på i det hele tatt!

Kunne fint gjort det samme selv. Fordi om du er med på å ligge med meg i fylla, betyr ikke det at det er greit for deg at jeg kliner til i edru tilstand.

Det er en typisk defensiv/sjenert/overhøflig tankegang hos gutter, og sikkert mange jenter. Man tør ikke ta initiativet, fordi man er redd for resultatet. Det kan sikkert være enda verre enn om dere ikke hadde vært i senga før, fordi han ikke vil ta for gitt at "det som er greit i fylla er greit edru", i fare for at du reagerer med "eh, vi er ikke plutselig kjærester fordi vi pulte i fylla, asså".

 

Det er gode muligheter for at han har sittet på nåler hele filmen, og håpt du skulle stikke hånden din i hans. Tro meg. :p

 

Har hatt en liten knull i fylla selv, og det førte til att brått var vi sammen, ho bestemte det dagen etter, bare sånn nå er vi sammen!

 

Men fleste reaksjoner er nok att det kansje ikke er helt greit, for når man er på fylla er det jo utrolig mye man gjør som man kansje ikke ville gjort i edru tilstand, og vis man etter den kvelden har lyst på noe mer, må en av dere vise det! ett lite hint kan være nok for att han skjønner det og kansje viser han vil mer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...