Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_hmm_*

jeg er i en knipe, eller det er det jeg ikke vet :s

 

Er mye sammen med en VELDIG emosjonell jente. vi snaker maks koselig en dag med "heeei! hvordan går det med deg?? nå må du høre hva jeg gjorde i dag!" til kald skulder og sure blikk neste. dette kan veksle kansje annenhver uke. men også til tider annenhver dag!.

 

noen som aner hvorfor noen oppfører seg sånn? har prøvd å prate, men lite nytte når jeg spør "er det noe galt? har jeg gjort noe?" og hun bare isolerer meg ute. mens hun neste dag kan være helt med igjen.. skikkelig psyco.

 

herlig jente når hun er på godsiden. et skikkelig krek på vondsiden.

 

Bare smått eksempel fra i dag (som er en av dagene hun tydeligvis har bestemt seg for å være sint på meg) hun skulle ta ut av oppvaskmaskinen. jeg gikk bort for å hjelpe. hun ble kjempesnurt og fornærma av at jeg skulle hjelpe. så hun sa no i dur som "NEI, jeg tar den!" opgitt brukte jeg litt barnepedagogikk og forlot rommet :p.

 

Jeg vet hun er under veldig mye press for tiden. så dette kan jo være en mulighet. men ser meg kraftig lei på at dag-til-dag humøret hennes skal gå så til grader utover meg.

 

Så det jeg lurer på er om noen kjenner seg igjen?. jeg hater inderlig det kreket av ett kvinnfolk hun er når hun er sint. men er urolig glad i "godsiden" hennes. skikkelig dr.jeckyl & mr.hyde oplegg

 

prøvd prat alt for mange ganger, til liten hjelp.

Lenke til kommentar
Gjest Kåt-.-

Ja, idag var det kos. En jente, aldri snakket med før bare sett hun litt rundt, var med en kompis av meg og en jentevenn av kompisen min. Meg og hun første jenten fant raskt tonen, å tilslutt satt jeg i en stol med hun oppå meg og klinte.. Ganske vellykka kveld ja, selv om jeg gjerne ville gått litt lengre ja

Lenke til kommentar
WildWolf:

Kanskje hun ble så glad over det du sa at hun tok seg en god RUNK!!?? :D

 

samebror:

dass er en fin plass igrunn. sette seg med med vg, og tafse

 

:!:

 

Såpass tror jeg ikke, jeg er en muskel bunt med fett ikke mye og se på :(

 

Men hun har enda ikke svart, og det er første gang jeg har sagt noe sånt til en jente :\

Lenke til kommentar

*frsutrasjon*

 

Døds søt jente på festen på fredag, men jeg var for opptatt med å snakke med andre, og lekesloss med noen venniner....(ikke noe kofferttenkning her), og litt for usikker på om jeg skulle snakke med henne.

Hun satt for så vidt bare på den samme stolen hele tiden, tror ikke jeg så henne gå på do i løpet av de 4 timene jeg var der en gang, men ååå, INGEN av de jeg kjenner som bor der eller var der vet hvem hun er, og jeg angrer på at jeg ikke sa mer til henne enn navnet mitt :(

 

Ene venninen skal spørre litt rundt for meg da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
*frsutrasjon*

 

Døds søt jente på festen på fredag, men jeg var for opptatt med å snakke med andre, og lekesloss med noen venniner....(ikke noe kofferttenkning her), og litt for usikker på om jeg skulle snakke med henne.

Hun satt for så vidt bare på den samme stolen hele tiden, tror ikke jeg så henne gå på do i løpet av de 4 timene jeg var der en gang, men ååå, INGEN av de jeg kjenner som bor der eller var der vet hvem hun er, og jeg angrer på at jeg ikke sa mer til henne enn navnet mitt :(

 

Ene venninen skal spørre litt rundt for meg da :)

Så kan du stalke henne! :ohmy:

 

Hehe, neida. Lykke til med letingen ;)

Lenke til kommentar

nå kommer jeg og ødelegger det hele:

Kanskje hun kjeda ræva av seg, med all denne fjortisslossingen? :roll:

Jeg var nemlig på fest fredag, og det var så ekstremt harry-fjortisfaktor at jeg ville bare HJEM. Så det er meget mulig at hun ikke trivdes, siden hun bare satt der...

Eller kanskje hun bare er sjenert siden hun ikke kjente noen der :)

Lenke til kommentar
nå kommer jeg og ødelegger det hele:

Kanskje hun kjeda ræva av seg, med all denne fjortisslossingen? :roll:

Jeg var nemlig på fest fredag, og det var så ekstremt harry-fjortisfaktor at jeg ville bare HJEM. Så det er meget mulig at hun ikke trivdes, siden hun bare satt der...

Eller kanskje hun bare er sjenert siden hun ikke kjente noen der :)

 

Nja, var nok ikke så godt forklart, men var vel mer tulling :)

Blir vanskelig å forklare, men siden dette skjedde helt andre steder, og ikke var noe som varte alle 4 timene, vi var stort sett sosiale med de andre, og jeg kan ikke huske å ha sett henne løfte seg av stolen hele tiden jeg var der, så tviler jeg på det.

 

Personlig satser jeg på siste, siden hun satt veldig for seg selv virket det som og var noe innesluttet.

Lenke til kommentar

Heihei...

 

Det finnes kanskje en bedre plassering av dette innlegget, men jeg vil egentlig ikke ha noen egen tråd om det, og det handler mer om relasjoner enn seksualitet for min del.

 

Har seg slik at jeg har ei venninne som sier at hun ikke har noe imot å ha sex med meg, og er med på "noe moro". Dette er for meg ikke helt uinteressant, for jenta er kjempesøt, men er jo også ei god venninne. Noen som har erfaringer med å ha sex med venner, og kan si hva dere selv synes om det?

 

Vet liksom ikke helt, er ikke helt naturlig for meg å "planlegge" sex på den måten heller. Men jeg har jo egentlig lyst til å gjøre det, og se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...