Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Sa nettopp til hun jeg liker at jeg likte henne, nå gjenstår det bare og se hva det ender til.

 

Først bare sa hun: heehe så søtt.

 

Også skulle hun spise, også logget hun av :(

Det lover ikke bra. :no:

Samma tankte jeg. men er litt dårlig gjort å bare "rømme fra det" på den måten og bare logge av da.

Lenke til kommentar
Runking er jo rett og slett ett annet ord for å onanere, men det er vel et ord som blir mest brukt av gutter.

 

Jeg har faktisk bare hørt det brukt av gutter. Men det er kanskje fordi det er mer akseptert blant gutter å kringkaste sitt behov for eller sine planer om å onanere.

 

Men dette passer ikke i kjærlighetstråden. Med mindre en person skal runke/[sett inn ønsket synonym her] en annen person som førstnevnte er glad i. Men da tror jeg vi skal i seksualitetsforumet. Right?

 

Samma tankte jeg. men er litt dårlig gjort å bare "rømme fra det" på den måten og bare logge av da.

Enkleste utvei, vil jeg tro. :/

Det er derfor man gjør det IRL. Vanskeligere å rømme da. Spesielt hvis man blir holdt fast.

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg skjønner hvertfall ikke hvorfor det diskuteres. Det er et jævla ord liksom :!:

 

For å spore over til noe annet;

Ble det noe kjærlighet i helga da folkens? :)

Bare på telefon/nett. Avstandsforhold.. Savner typen og vet ikke når jeg får sett han igjen. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...