Trollfjes Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sa nettopp til hun jeg liker at jeg likte henne, nå gjenstår det bare og se hva det ender til. Først bare sa hun: heehe så søtt. Også skulle hun spise, også logget hun av Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 ja, jeg er vant til at gutter sier at de runker og at jenter sier at de fingrer så da begyner man å lure litt når ei jente sier at hu skal på dass å runke Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sa nettopp til hun jeg liker at jeg likte henne, nå gjenstår det bare og se hva det ender til. Først bare sa hun: heehe så søtt. Også skulle hun spise, også logget hun av Det lover ikke bra. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) WildWolf: Kanskje hun ble så glad over det du sa at hun tok seg en god RUNK!!?? samebror: dass er en fin plass igrunn. sette seg med med vg, og tafse :!: Endret 1. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sa nettopp til hun jeg liker at jeg likte henne, nå gjenstår det bare og se hva det ender til. Først bare sa hun: heehe så søtt. Også skulle hun spise, også logget hun av Det lover ikke bra. Samma tankte jeg. men er litt dårlig gjort å bare "rømme fra det" på den måten og bare logge av da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Runking er jo rett og slett ett annet ord for å onanere, men det er vel et ord som blir mest brukt av gutter. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Samma tankte jeg. men er litt dårlig gjort å bare "rømme fra det" på den måten og bare logge av da. Enkleste utvei, vil jeg tro. :/ Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Runking er jo rett og slett ett annet ord for å onanere, men det er vel et ord som blir mest brukt av gutter. Jeg har faktisk bare hørt det brukt av gutter. Men det er kanskje fordi det er mer akseptert blant gutter å kringkaste sitt behov for eller sine planer om å onanere. Men dette passer ikke i kjærlighetstråden. Med mindre en person skal runke/[sett inn ønsket synonym her] en annen person som førstnevnte er glad i. Men da tror jeg vi skal i seksualitetsforumet. Right? Samma tankte jeg. men er litt dårlig gjort å bare "rømme fra det" på den måten og bare logge av da. Enkleste utvei, vil jeg tro. :/ Det er derfor man gjør det IRL. Vanskeligere å rømme da. Spesielt hvis man blir holdt fast. Endret 1. november 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Likevel jævlig feigt. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Yep, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg skjønner hvertfall ikke hvorfor det diskuteres. Det er et jævla ord liksom :!: For å spore over til noe annet; Ble det noe kjærlighet i helga da folkens? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kanskje du kan fortelle HVA som skjedde, ikke bare "Ja masse" ? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Masse nussing? bare sånn til info, hvis noen lurte. nuss er mye kosligere enn å kline. Endret 1. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 bare sånn til info, hvis noen lurte. nuss er mye kosligere enn å kline. Eventuelt klemming Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg skjønner hvertfall ikke hvorfor det diskuteres. Det er et jævla ord liksom :!: For å spore over til noe annet; Ble det noe kjærlighet i helga da folkens? Bare på telefon/nett. Avstandsforhold.. Savner typen og vet ikke når jeg får sett han igjen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 For å spore over til noe annet;Ble det noe kjærlighet i helga da folkens? Hihi, jeg har fått meg kjæreste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 For å spore over til noe annet;Ble det noe kjærlighet i helga da folkens? Hihi, jeg har fått meg kjæreste. Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå