Stinkey Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 For guds skyld ikke snakk om kjærligheten deres i kjærlighetstråden!! Nei vent nå litt... Hmmm Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja. Jeg tulla ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, her skal det bare være syting og klaging over forhold som IKKE går bra. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja, for det er jo det et forhold går ut på, syting og klaging. Ihvertfall ikke kjærlighet. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei fysj, vi skal ikke ha snakk om kjærlighet i kjærlighetstråden. Bare syting Kan syte litt over at min kjære har forlatt meg i kveld til fordel for pils og kompiser. Eller .. hey! Jeg synes det er helt greit siden jeg har fått meg nytt spill Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Moro å lese mange folk som skriver det samme Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Da må jeg også syte litt. Har ikke fått kontakt med mannfolket på to dager pga nytt spill :!: Driten med det er at jeg ikke får låne tven Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Da må jeg også syte litt. Har ikke fått kontakt med mannfolket på to dager pga nytt spill :!:Driten med det er at jeg ikke får låne tven Da er det bare en ting å gjøre: Kle seg i noe sexy, eller naken og stille seg forann tv-en! Dersom du fortsatt ikke får noe kontakt har du all grunn til å bitch-slappe han :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Eller sett deg ned foran han mens han spiller og gap opp. He wont know what hit him. Og han kommer ikke til å klare å konse på spillet og så har du han plutselig i din hule hånd. Krever litt selvoppofrelse da. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Gape opp blir LITT sært, da min bror også sitter her Og vi har store stuevinduer for nyskjerrige naboer. Nei, jeg går på soverommet og tar meg en god gammeldags runk. Kanskje han kommer etter om et par timer :!: Endret 1. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Med brødre i rommet så utgår den ganske fort ja... Men ellers så syntes jeg det var en god ide selv. hehe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gape opp blir LITT sært, da min bror også sitter her Og vi har store stuevinduer for nyskjerrige naboer.Nei, jeg går på soverommet og tar meg en god gammeldags runk. Kanskje han kommer etter om et par timer :!: syns du sa at TYPEN din satt foran tvn, og så skal du RUNKE?! jeg håper du mener masturbere Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kan da si runke selv om man er jente. Makan. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 åja, trodde det var fingring det ble kalt blir skremt når jenter sier runking Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kan da si runke selv om man er jente. Makan. En annen ting er at ikke alle forhold der ute består av jente+gutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gape opp blir LITT sært, da min bror også sitter her Og vi har store stuevinduer for nyskjerrige naboer.Nei, jeg går på soverommet og tar meg en god gammeldags runk. Kanskje han kommer etter om et par timer :!: Neida, gjør da ike noe athan er der. Han synes nok det bare er koselig å se på. Med brødre i rommet så utgår den ganske fort ja... Men ellers så syntes jeg det var en god ide selv. hehe Du gav meg en god ide i alle fall. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hehe. neida. En god gammeldags runk, uten noe fancye greier (eller mastrubere om du vil. samme ulla. egentlig). Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Kan da si runke selv om man er jente. Makan. En annen ting er at ikke alle forhold der ute består av jente+gutt. Selvfølgelig, men jeg antok at han visste at Turtlis er jente siden har reagerte. samebror: Skremt? Endret 1. november 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 åja, trodde det var fingring det ble kalt blir skremt når jenter sier runking Fingring er når man stapper fingrene oppi Ikke alle gjør det. litt av poenget er at RUNK er noe mannfolk gjør, derfor sier jeg "nå skal jeg ta meg en runk". Som oftes på kødd btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå