Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Roter litt med en gutt for tida, han er 21 og jeg er 16, hva synes dere om alderforskjellen? ..

Så lenge du oppfører deg mer modent enn hva min eks gjorde, så går det vel.

Jeg ble bombardert med spørsmål om øl og røyk><

Hun så og si brukte meg til å få tak i det hun ville. På det tidspunktet var hun 15, jeg 18.

Kan ikke si at man ikke hadde gode tider, men det på slutten av forholdet var litt for drøyt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja orket ikke å vente. nå må jeg bare få det ut av systemet.

Hahah, direkte konfontasjon er no-no mann. Hva, gikk du bort og sa: "Jeg liker deg, liker du meg?!" Du burde ha tatt det rolig, flørta, eskalert det hele. Nettopp det med at du ikke orka å "vente" kunne ha vært en faktor her som har ødelagt for at det kunne kanskje ha blitt noe ut av det hele.

Lenke til kommentar

Nei det som skjer er at hun sier "åå det er så deilig å kunne snakke med deg om hva som helst uten å tenke på at du er interessert i å ha sex med meg!"..og da er løpet kjørt hvis gutten går og tenker på nettopp det. Da blir han en slags venninne for jenta istedet for kjæreste.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
de sier vel heller "jeg ser på deg kun som en venn og tror ikke det kan bli noe mer mellom oss".

Det kan da være sant. Siste delen av setningen kan ha vært sant siden dagen dere møttes.

 

Nei det som skjer er at hun sier "åå det er så deilig å kunne snakke med deg om hva som helst uten å tenke på at du er interessert i å ha sex med meg!"..og da er løpet kjørt hvis gutten går og tenker på nettopp det. Da blir han en slags venninne for jenta istedet for kjæreste.

Sikker på at løpet ikke var kjørt fra begynnelsen av?

 

 

Come on, folkens. Vi har diskutert vennefella før, og kommet fram til at det er et begrep laget av gutter(for å dempe fallet?).

Lenke til kommentar

Vi har hadde kontakt en god stund og var sist sammen igår.

 

Jeg spurte en venninne av henne om hun trodde denne jenta var på noen måte intrsert og da svarte hun nei.

 

Så jeg spurte jenta som jeg var/er intrsert sert i om hun kunne noen gang sett meg som noe annet enn venn. Svaret ble nei.

 

Grunnen jeg ikke har gitt opp er siden hver gang jeg har planlagt å gjøre et move på slutten av en "date" har det alltid vært noe i veien som om at en venn av meg har dukket opp når de ikke skal.

 

så jaja shit happends

Lenke til kommentar

Fyfaen, følelser er ikke min greie altså. Er litt betatt for tida, og hver gang jeg ser ho så dunker hjertet så jævlig at jeg mister helt konsentrasjonen på å gjøre ting riktig. Typisk det, når man har vært følelsesløs og hatt syk fremgang det siste 1,5 året så når det endelig gjelder så klarer jeg ikke slappe av. Hva faen liksom. Tror jeg heller må finne meg ei jeg ikke har følelser, kjenner jeg trenger noen til å varme meg i vinter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...