Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Lei en ungdoms-komedie. :) Latter kan være en fordel for å komme i gang med daten din. Ellers aner vi ikke hva slags filmsmak dere har, så for å få full hjelp, bør du opplyse oss med det.

Kommer ikke på noen titler nå, men beste rådet jeg kan gi, er å dra til videosjappa sammen og velge en film begge har lyst til å se.

EDIT: Leif hadde en stor dag.

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lei en ungdoms-komedie. :) Latter kan være en fordel for å komme i gang med daten din. Ellers aner vi ikke hva slags filmsmak dere har, så for å få full hjelp, bør du opplyse oss med det.

Kommer ikke på noen titler nå, men beste rådet jeg kan gi, er å dra til videosjappa sammen og velge en film begge har lyst til å se.

EDIT: Leif hadde en stor dag.

9280655[/snapback]

Akkurat tipset jeg trengte. Tusen takk!

Lenke til kommentar
Hadde nok ikke hjulpet så mye. Mye å tenke på i en slik situasjon. Jeg tror jeg hadde gjort en stor tabbe hvis jeg hadde flyttet til byen til eksen min i sin tid.

Hva hadde du gjort om du hadde flyttet 50 mil og slått opp noen måneder etterpå?

9277387[/snapback]

For oss gikk det strålende. Vi ble sammen i mai og flyttet sammen i august samme år. Litt over 2 år siden nå, og vi er lykkelige nygifte ;)

Lenke til kommentar

Har jeg glemt å endre den posten igjen? Jaja, lite vits å gjøre det nå. Som jeg påpekte lenger oppe, det var litt lite gjennomtenkt spørsmål. Det går selvsagt bra for de fleste. Bare den jeg er som stopper meg på noen punkter.

Lenke til kommentar
Jeg føler litt slem nå.

Det har nettopp blitt slutt mellom henne jeg er forelska i (som forøvrig er en god venninne av meg) og kjæresten.

Og jeg føler meg glad. Vet det er galt. Men jeg kan bare ingenting for det. :D

9288792[/snapback]

Neh ikke noe galt i det. Nå, gå og trøst jenta. :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...