Myst Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Lei en ungdoms-komedie. Latter kan være en fordel for å komme i gang med daten din. Ellers aner vi ikke hva slags filmsmak dere har, så for å få full hjelp, bør du opplyse oss med det. Kommer ikke på noen titler nå, men beste rådet jeg kan gi, er å dra til videosjappa sammen og velge en film begge har lyst til å se. EDIT: Leif hadde en stor dag. Endret 14. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Resorvoir Dogs... xD 9280689[/snapback] Joda, hvis jenta liker forræderi, masse skyting, blod, gørr og tortur. (En av Tarantinos beste filmer btw) Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Lei en ungdoms-komedie. Latter kan være en fordel for å komme i gang med daten din. Ellers aner vi ikke hva slags filmsmak dere har, så for å få full hjelp, bør du opplyse oss med det. Kommer ikke på noen titler nå, men beste rådet jeg kan gi, er å dra til videosjappa sammen og velge en film begge har lyst til å se. EDIT: Leif hadde en stor dag. 9280655[/snapback] Akkurat tipset jeg trengte. Tusen takk! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Dama bor i trondheim og jeg i Oslo.Tar toget oppover tidlig i morgen. Gleder meg som en unge. 9277337[/snapback] Savner litt den stunden jeg hadde det sånn. Men så er jeg også glad det er over. Vi fløy da. Tar ikke så lang tid. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hadde nok ikke hjulpet så mye. Mye å tenke på i en slik situasjon. Jeg tror jeg hadde gjort en stor tabbe hvis jeg hadde flyttet til byen til eksen min i sin tid. Hva hadde du gjort om du hadde flyttet 50 mil og slått opp noen måneder etterpå? 9277387[/snapback] For oss gikk det strålende. Vi ble sammen i mai og flyttet sammen i august samme år. Litt over 2 år siden nå, og vi er lykkelige nygifte Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har jeg glemt å endre den posten igjen? Jaja, lite vits å gjøre det nå. Som jeg påpekte lenger oppe, det var litt lite gjennomtenkt spørsmål. Det går selvsagt bra for de fleste. Bare den jeg er som stopper meg på noen punkter. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg sier ikke at det vil gå bra for de fleste. Men man må tørre å satse! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvis man har en framtid sammen ja. I mitt tilfelle hadde vi ikke det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvis man ikke kan se for seg at man har en fremtid sammen, så ser jeg ikke poenget med å være sammen i heletatt? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Vell, varme, sex og kjærlighet er jo behover vi alle har og trenger, så selv om ikke det er den perfekte så skjønner jeg godt tankegangen til myst84. Fylle rommet sålenge inntil man finner ei Endret 15. august 2007 av SimDaDim Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er vel ikke akkurat logisk hvis man bor 100 mil i fra hverandre. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er det noe jeg har oversett? Vell...både og... Har selv hatt mange trivlige sammtaler med ei som bor langt unna, og det varmer godt i forrhold til å ikke ha dem. Klart nærhet og dette her er jo et annet tema, men vi er ikke så langt enda uansett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vi snakket om langdistanseforhold, og det å tørre å satse med tanke på at det er veldig vanskelig å klare å holde et forhold varmt med stor avstand i mellom hverandre Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg føler litt slem nå. Det har nettopp blitt slutt mellom henne jeg er forelska i (som forøvrig er en god venninne av meg) og kjæresten. Og jeg føler meg glad. Vet det er galt. Men jeg kan bare ingenting for det. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg føler litt slem nå.Det har nettopp blitt slutt mellom henne jeg er forelska i (som forøvrig er en god venninne av meg) og kjæresten. Og jeg føler meg glad. Vet det er galt. Men jeg kan bare ingenting for det. 9288792[/snapback] Neh ikke noe galt i det. Nå, gå og trøst jenta. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Litt overrasket egentlig, ser det er en del her som har litt langdistanseforhold, så jeg er ikke alene for å si det sånn. 4 dager siden hun dro hjemover nå, kjenner at dette er grusomt smertefullt Tanken av at jeg ikke får treffe henne på lenge dreper meg nesten Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Litt overrasket egentlig, ser det er en del her som har litt langdistanseforhold, så jeg er ikke alene for å si det sånn. du er i datanerdenes verden nå... 1 Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Bursdagsgaven til damas 20-årsdag endte opp med å bli gavekort på fallskjermhopping. Er så glad for at jeg har ei som tør å gjøre sånne ting og setter opplevelser over ting. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Heldig henne. Skal du også være med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå