Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis typen min plutselig nå , etter over 1,5 år fant ut at han skulle sove over hos ei jente, hadde jeg IKKE syntes det var aktuellt :) Eller hvis han plutselig begynte å "sove hos venner" for den saks skyld. Det er jo noe han aldri har gjort tidligere, så hvorfor skulle han begynne nå ? Er han på fylla og ikke kommer seg hjem er det bare å ringe meg så kommr jeg å henter han

 

Klart det ikke er noe man plutselig begynner med, er vel mer snakk om at det er noe man gjør og har gjort innimellom.

Lenke til kommentar
Jeg har en del kompiser som pleier å sove over (ikke-seksuelt) og jeg vet ikke helt om det hadde vært så populært hos en eventuell kjæreste. Hvordan hadde dere reagert?

Så lenge du hadde vært åpen om det fra dag en hadde jeg ikke sagt stort.

Kan jo ikke nekte deg å henge med venner, og kommer du deg ikke hjem, så kommer du deg ikke hjem :)

Lenke til kommentar

Flytta til utlandet for en maaned siden, men tenker fortsatt paa ei i Norge, mer og mer for hver dag som gaar.. : / Paa den ene siden saa haaper jeg at jeg glemmer henne snart mens paa den andre har jeg en utrolig dum droem om at det kanskje kan gaa... Selv om det er haugevis med fine damer her gaar det bare ikke aa faa tankene vekk fra henne. Helvete.

Lenke til kommentar

Hu gaar fortsatt paa VGS, og det er ganske dyrt aa fly hit, pluss penger osv, saa foeler liksom at det blir litt mye aa spoerre henne om aa ta seg en tur hit.. Proever aa faa henne til aa flytte hit til neste aar, er liksom det som er haapet mitt, men det er saa mye usikkerhetsmomenter rundt det at det er litt lite aa klamre seg til akkurat naa.. : /

Lenke til kommentar

Hehe ja, det er jeg fullstendig klar over, men det er en del hindre for akkurat det, ihvertfall naa foer jul, men skal proeve. Faar see hur det gaar, skal ihvertfall nevne for henne at hun er hjeretlig velkommen hvis hun vil.. Har et problem med aa dele foelesene mine med de de angaar, selv om de er gjengjeldt som i dette tilfellet (weird i know), men skal jeg komme meg noe sted saa faar jeg bare gi faen i det.

Lenke til kommentar

Har ett eksempel selv, jeg reiste ned til Malta for 4mnd en stund tilbake. Før jeg dro sørget jeg for at dama mi hadde bestilt reise. Du må være pågående, slik at hun får vite om følelsene dine og hva du ønsker deg. Det er ikke slik at hun vet hva du tenker og klarer å analysere seg frem til det du ønsker. Server det med teskje!

Lenke til kommentar

Joda, men greia her er at vi avslutta det et par uker foer jeg dro siden jeg skulle vaere borte minst tre aar og det ikke kom til aa funke osv, og det er bare den siste uka det har vaert snakk om at hu kanskje kan tenke paa aa flytte hit til neste aar lizm, saa hele den situasjonen er litt ny : )

Lenke til kommentar
Vel, så lenge man ikke har latt den andre parten tro at det kom til å bli eller var mer enn det i realiteten kom til å bli/var, syns jeg ikke man kan se på henne som en player, akkurat. Men det er vel fint mulig. Noen er får man vel bare ikke de følelsene for.

 

 

Skjønner hva du mener, men poenget mitt var at jeg syns det er merkelig at man ikke får følelser etterhvert selv om man i utgangspunktet ikke var ute etter det. One night stand er en ting, det ser jeg også på som noe helt uforpliktende, men når to mennesker finner på noe sammen så og si hver dag og samtidig driver på med hverandre hver dag. Da skjønner jeg ikke hvordan man bare er "venner".

Lenke til kommentar

Som jeg skreiv; Noen får man vel bare ikke de følelsene for. Det trenger ikke være vanskeligere enn det. Og uanhengig av om du skjønner det eller ikke, så skjer slikt sikkert hver dag.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så forbanna mye enklere for allmennheten å skjønne at jenter ikke nødvendigvis må få følelser for den de puler på. De fleste forstår det jo lett når det gjelder en gutt!

Lenke til kommentar

Det fungerer fint det, det kan jeg skrive under på :)

 

Jeg var veldig forelsket i en gutt på videregående. Det ble ingenting imellom oss. 2 år senere flyttet jeg tilbake til byen igjen, og vi kom i kontakt på nett. Fleipa litt og avtalte å møtes. Holdt på ett par måneder og ingen av oss var interessert i noe mer :) var veldig koselig alikevel. Stryke på hverandre, se en film (eller deler av den) , overnatte... og samtidig slippe at vedkommende er dødelig sjalu når en annen gutt flørter med meg.

 

Da jeg forelsket meg i en annen gutt avsluttet vi det hele. Og det uten noe som helst drama-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...