Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

For meg har det funket fint uten dame i 8 år nå. Er vel så lenge siden at jeg ikke savner det lengre. Gidder ikke anstrenge meg heller. Skjer det så skjer det.

Jeg har en bekjent som har hatt mange mannfolk i løpet av ett år.

Hun var ikke lengre enn 2-3 uker uten kjæreste. Når hun først var singel var hun "kuksjuk" og måtte ha seg mannfolk :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hylo og jeg var ute med en haug med venner i går, og jeg innså at ingen av oss har kjæreste. Vi er sånn 10+/- som pleier å henge. Fikk meg til å lure litt på hvordan det blir når noen av oss "flyter bort".

 

Jeg har en del kompiser som pleier å sove over (ikke-seksuelt) og jeg vet ikke helt om det hadde vært så populært hos en eventuell kjæreste. Hvordan hadde dere reagert?

Lenke til kommentar

jeg hadde ikke satt noen pris på om en kjæreste hadde overnattet hos en kompis etter en tuur på byen. i utgangspunktet hadde det vel vært mest naturlig om hun hadde sovet hos seg selv eller hos meg. når det er sagt avhenger det også litt av om/hvor godt jeg kjenner vedkommende og vennskapet mellom de to.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke hatt noenting i mot det. Jeg regner med at om jeg først hadde gått inn i et forhold med noen hadde jeg stolt på dem nok til at når de sier "jeg kubber hos *venn av annet kjønn* i natt, jeg" så hadde jeg ikke tent på alle plugger og trodd at h*n var utro. Jeg sliter med sjalusi, og innrømmer det, men det er stort sett ukjente jenter. Jeg stoler faktisk på kjæresten min.

Lenke til kommentar
Hylo og jeg var ute med en haug med venner i går, og jeg innså at ingen av oss har kjæreste. Vi er sånn 10+/- som pleier å henge. Fikk meg til å lure litt på hvordan det blir når noen av oss "flyter bort".

 

Jeg har en del kompiser som pleier å sove over (ikke-seksuelt) og jeg vet ikke helt om det hadde vært så populært hos en eventuell kjæreste. Hvordan hadde dere reagert?

Hva ligger i "sove over"? Samme seng? Dobbelseng? Kosing og stryking?

Mange variabler her, men generelt sett har jeg ingenting imot at dama overnatter hos andre/med andre, med mindre hun velger det fremfor å sove med meg dersom det er naturlig.

 

Exen var f.eks på telttur med guttekompiser en uke, gjorde meg ingenting.

Lenke til kommentar
ilpostino: I blant er det dritt å reise hjem selv, spesielt hvis man er jente. Jeg ble jo forsøkt overfalt i en taxi engang. Syntes det er veldig mye bedre når jeg har med meg en kamerat.

 

jeg ser helt klart poenget ditt men for min del så faller det på hvilkent inntrykk jeg har av kompisen hun skal overnatte hos.

 

edit: er vel farget av tidligere utroskap i forhold.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

At dama sover over hos en kompis skal vel gå greit, så lenge jeg vet godt hvem dette er og hvordan deres vennskap er. Derimot, at de skal ligge i samme seng, er uakseptabelt fra min side. Om så sengen er 6 meter bred så hadde det vært det samme, det er bare uakseptabelt. Da er grensene mellom kjæreste og venn begynt å viskes ut for min del ihvertfall!

Lenke til kommentar

Jeg er litt sjalu av meg, men jeg lot for eksempel dama dra på helgetur til sverige med en kompis, der de hadde samme hotellrom, separate senger. Likte ikke helt at hun reiste, men dette var en barndomskamerat hun jevnlig henger med, så jeg visste at her var det ikke noe muffens.

 

Så hun må gjerne overnatte hos nære venner (ikke folk hun har truffet 3 ganger på fylla liksom), så lenge det faller seg mer naturlig enn å sove hjemme/hos meg. Samme seng = bør definitivt ikke skje

Lenke til kommentar
Men med venninner er det greit? Jesus, folk er venner. Har jeg kjæreste ligger jeg ikke med noen andre. Tillit er en fin bil.
JEG deler seng med både venner og venninner, og jeg er bifil. Jeg jo nødt til å være utro.

 

...Spøk til revolver. Jeg sover jo ikke akkurat naken når jeg deler seng med venner. Av og til deler vi ikke DYNE en gang.

Lenke til kommentar

Hvis typen min plutselig nå , etter over 1,5 år fant ut at han skulle sove over hos ei jente, hadde jeg IKKE syntes det var aktuellt :) Eller hvis han plutselig begynte å "sove hos venner" for den saks skyld. Det er jo noe han aldri har gjort tidligere, så hvorfor skulle han begynne nå ? Er han på fylla og ikke kommer seg hjem er det bare å ringe meg så kommr jeg å henter han

Lenke til kommentar
Hvis typen min plutselig nå , etter over 1,5 år fant ut at han skulle sove over hos ei jente, hadde jeg IKKE syntes det var aktuellt :) Eller hvis han plutselig begynte å "sove hos venner" for den saks skyld. Det er jo noe han aldri har gjort tidligere, så hvorfor skulle han begynne nå ? Er han på fylla og ikke kommer seg hjem er det bare å ringe meg så kommr jeg å henter han

Riktig, jeg pleier ofte å hente dama fra byen hvis jeg ikke er med. Å overnatte hos en venn er ikke noe jeg ville likt og jeg tror ikke hun ville ha gjort det heller med mindre det er virkelig virkelig superkrise. Taxi får koste hva det vil, hun skal hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...