Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er typisk jenter å komme med halvveis kryptiske meldinger istedenfor å si det som det er. de vil for enhver pris ikke komme med noe som kan såre deg.

 

Men å komme med slike "kryptiske" meldinger som du sier, kan faktisk være mer sårende enn å høre at ,"nei, beklager, men jeg liker deg ikke på den måten"

 

Siste setningen er kanskje sårende, men du får ihvertfall sannheten, istedet for å måtte gå å lure på om hun liker deg eller ikke.=/

 

Konklusjon ; Noen jenter er WEP konfigurerte x)

Eller som en switch oppkobling på et lite hjemmelan:P

Lokalt, og 0 nett.

Lenke til kommentar

Det er best med dame ja. Greit at det er deilig å være uforpliktet en gang i blant, men i lengden suger det.

 

Jeg er også over 30 (31). Er jeg ekkel da?

 

Det spørs jo helt på betydningen. Det er jo ikke ekkelt å være 31 år, men det er kanskje ekkelt å være 31 år + jakte på 20åringer og sende grisete sms.

Lenke til kommentar
Faen... det skulle vert mulig å bare miste alle følelsene man har for en person. Har holdt på med ei jeg kjenner i et par måneder nå. Da jeg spurte om hun ville bli med ut på kino eller noe sånt sa hun "kanskje", og etter en stund ble jeg så forvirret, usikker og lei at jeg bare spurte rett ut om hun liker meg, men fikk samme svar... Jeg aner ikke om hun prøver å ikke såre meg eller om hun er for sjenert til å svare ja eller nei (hu, og jeg for den saks skyld, er veeeeldig sjenert).

 

Jeg blir fullstendig gal. :( Tenker på henne dag inn og dag ut, og begynner å føle at det hele er håpløst, men alikevel tror jeg det er en eneste bitteliten sjangse, så jeg vil ikke gi helt opp.

 

 

 

Hvor sjenerte kan dere være om dere var villige til å hoppe til sengs med hverandre sånn uten videre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er en månde siden jeg slo opp med damen nå.

Igår så satt ei som var kliss lik hu på forelsesningen. Jeg prøce å sjekke henne opp.

Det kan vel ikke være sunt.

Lenke til kommentar
Jeg suger til å sjekke jeg og, jeg blir alltid sjekka opp, så tar jeg intiativet etterpå.

Da er du den heldige, for det skjer ikke med meg :)

Du trenger noe som heter selvtillitt, beste våpnet som finnes

Den har bedret seg den, absolutt, men på jobben er det jo ca null yngre jenter (jobber i barnehage), og der jeg er på byen (er promotør for en klubb) er det ikke alltid så mange jenter heller. Så jeg treffer liksom ikke så mange :)

Lenke til kommentar
på jobben er det jo ca null yngre jenter (jobber i barnehage)

*kremt* Eller kanskje de er litt i overkant unge? ;)

 

Ellers syns jeg at kjæresteforhold er fine så lenge de varer, men ikke noe jeg gidder stresse med. Så lenge jeg får tilfredsstilt behovet mitt for menneskelig kontakt og nærhet, lider jeg absolutt ingen nød av å være singel.

Lenke til kommentar
Faen... det skulle vert mulig å bare miste alle følelsene man har for en person. Har holdt på med ei jeg kjenner i et par måneder nå. Da jeg spurte om hun ville bli med ut på kino eller noe sånt sa hun "kanskje", og etter en stund ble jeg så forvirret, usikker og lei at jeg bare spurte rett ut om hun liker meg, men fikk samme svar... Jeg aner ikke om hun prøver å ikke såre meg eller om hun er for sjenert til å svare ja eller nei (hu, og jeg for den saks skyld, er veeeeldig sjenert).

 

Jeg blir fullstendig gal. :( Tenker på henne dag inn og dag ut, og begynner å føle at det hele er håpløst, men alikevel tror jeg det er en eneste bitteliten sjangse, så jeg vil ikke gi helt opp.

 

 

 

Hvor sjenerte kan dere være om dere var villige til å hoppe til sengs med hverandre sånn uten videre?

 

"Å holde på" trenger jo ikke nødvendigvis være et synonym for å ha sex ...

 

Jeg kan lett forstå at det kan tolkes slik, men om du leser hele teksten vil du lett finne ut at det var ikke det jeg mente. Jeg mente "holdt på" som i å ha prøvd å få henne med ut på noe. Kunne sikkert formulert meg bedre, men det var sent på natt og jeg reknet med folk ville forstå. :)

 

Never do that again :O

 

Du virker stresset, needy og blindet. Ta det chill så skal du se sjansene dine stiger

 

Tenkte meg at jeg gikk frem litt feil, ja. :p

 

Men jeg var nok -- som du sa -- litt stresset, needy og blindet... Skal ta det med ro en stund, og så spør om hu vil finne på noe igjen, så får jeg se.

 

Var det:

"Jeg liker deg, liker du meg?"

"Kanskje."

 

Da er hun enten småinteressert, eller meget meget redd for å såre noen. På et så direkte spm svarer de aller aller fleste nei, om det er nei som er svaret.

 

Ja, i bunn og grunn var det sånn det gikk for seg. Jeg spurte videre om hun ikke bare kunne svare ja eller nei, men da fikk jeg samme type svar. :(

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Faen... det skulle vert mulig å bare miste alle følelsene man har for en person. Har holdt på med ei jeg kjenner i et par måneder nå. Da jeg spurte om hun ville bli med ut på kino eller noe sånt sa hun "kanskje", og etter en stund ble jeg så forvirret, usikker og lei at jeg bare spurte rett ut om hun liker meg, men fikk samme svar... Jeg aner ikke om hun prøver å ikke såre meg eller om hun er for sjenert til å svare ja eller nei (hu, og jeg for den saks skyld, er veeeeldig sjenert).

 

Jeg blir fullstendig gal. :( Tenker på henne dag inn og dag ut, og begynner å føle at det hele er håpløst, men alikevel tror jeg det er en eneste bitteliten sjangse, så jeg vil ikke gi helt opp.

 

 

 

Hvor sjenerte kan dere være om dere var villige til å hoppe til sengs med hverandre sånn uten videre?

 

"Å holde på" trenger jo ikke nødvendigvis være et synonym for å ha sex ...

 

Jeg kan lett forstå at det kan tolkes slik, men om du leser hele teksten vil du lett finne ut at det var ikke det jeg mente. Jeg mente "holdt på" som i å ha prøvd å få henne med ut på noe. Kunne sikkert formulert meg bedre, men det var sent på natt og jeg reknet med folk ville forstå. :)

 

 

Jeg leste hele teksten, men jeg tolket det likevel slik. Sorry, men jeg vet om mange som holder på med noen i flere måneder uten at de har noe "forhold". Jeg skjønner ikke hvordan de klarer det, men det var derfor jeg tolket det slik. En venninne er i en sånn situasjon du beskrev, bortsett fra at de drev på med hverandre. Så ville han noe mer, og da freaka hun ut. Merkelig spør du meg.

Lenke til kommentar

Hvordan kan man holde på med noen i over et halvt år, omtrent hver dag, uten å få følelser?

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, men det er likevel litt merkverdig at det i det tilfelle jeg beskrev så var det gutten som ville noe mer etterhvert og ikke jenta. Likevel er det hele tiden snakk om at det kun er gutter som er playere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...