Ballus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Den er jeg enig i. Jeg har sett "dumme" og "smarte" sammen, og det varte ikke så livet ut for å si det sånn En person kan godt ha seks i alle fag. Men så lenge de sosiale antennene har lagt seg for kvelden, så spiller de karakterene null. Om du har begge, er du vel bare begavet antar jeg. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har en stalker her i Bergen.. skummelt Håper han ikke sender flere psyko meldingerHvis han blir plagsom så har jeg en skummelt utseende kompis her som er Securitas-vekter. Pris avhengig av ønsket utført tjeneste. Hoho! Han er 30 år da, ekkel mann. Lurer på om jeg skal få noen med skummel stemme til å ringe Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hoho! Han er 30 år da, ekkel mann. Lurer på om jeg skal få noen med skummel stemme til å ringe Driver han og følger etter deg og greier? Eller båre dukker han opp på jobb? Jeg tror jeg hadde freaka temmelig ut om noen hadde holdt på sånn med meg. red: Særlig hvis det var en mann på 30. xD Endret 15. oktober 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nei ikke helt. Mamma la ut annonse på finn.no da jeg trengte leilighet i Bergen, og seff med nr mitt. Sto bare "jente 21 fra trondheim søker boplass nær *** " Så fikk jeg tre meldinger fra en "mann30". Han bor ved siden av skolen min og greier.. litt freaky.. Siste melding fikk jeg 19 sept, så time will show Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 skikkelig ekkelt med menn over 30 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Når de er av typen massasje og sex-meldinger så er det det. Iallefall når han sender melding til randoms på nettet. Sikkert feit og svett og ekkel kan jeg tenke meg, som ikke går ute og møter folk istedet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hoho! Han er 30 år da, ekkel mann. Lurer på om jeg skal få noen med skummel stemme til å ringe Finnes måter å fikse drastisk mørke stemmer på. Sulfur Hexafluorid gjør stemmen til en person ekstremt mørk. Tror det vil være effektivt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 "du må huske på at du er mye gladere i han, enn han er i deg". Sex og singelliv lærte meg det motsatte. Vranglære? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hun hadde tydeligvis lært feil ja Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hoho! Han er 30 år da, ekkel mann. Lurer på om jeg skal få noen med skummel stemme til å ringe Finnes måter å fikse drastisk mørke stemmer på. Sulfur Hexafluorid gjør stemmen til en person ekstremt mørk. Tror det vil være effektivt. Kan privatpersoner kjøpe dette? Fckn cool.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Faen... det skulle vert mulig å bare miste alle følelsene man har for en person. Har holdt på med ei jeg kjenner i et par måneder nå. Da jeg spurte om hun ville bli med ut på kino eller noe sånt sa hun "kanskje", og etter en stund ble jeg så forvirret, usikker og lei at jeg bare spurte rett ut om hun liker meg, men fikk samme svar... Jeg aner ikke om hun prøver å ikke såre meg eller om hun er for sjenert til å svare ja eller nei (hu, og jeg for den saks skyld, er veeeeldig sjenert). Jeg blir fullstendig gal. Tenker på henne dag inn og dag ut, og begynner å føle at det hele er håpløst, men alikevel tror jeg det er en eneste bitteliten sjangse, så jeg vil ikke gi helt opp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er også over 30 (31). Er jeg ekkel da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 jeg bare spurte rett ut om hun liker meg Never do that again :O Du virker stresset, needy og blindet. Ta det chill så skal du se sjansene dine stiger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det suger å være alene Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det suger å være alene Deilig å være uforpliktet og da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Meh. Greier liksom ikke helt å se på den sånn gitt. Savner virkelig å ha noen ved siden av meg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Meh. Greier liksom ikke helt å se på den sånn gitt. Savner virkelig å ha noen ved siden av meg. Ja, det er jævlig kows det. Men skal ikke så mye til da. Et par meldinger og vips har man selskap. For min del trengs ikke noen "one and only" for det Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Faen... det skulle vert mulig å bare miste alle følelsene man har for en person. Har holdt på med ei jeg kjenner i et par måneder nå. Da jeg spurte om hun ville bli med ut på kino eller noe sånt sa hun "kanskje", og etter en stund ble jeg så forvirret, usikker og lei at jeg bare spurte rett ut om hun liker meg, men fikk samme svar... Jeg aner ikke om hun prøver å ikke såre meg eller om hun er for sjenert til å svare ja eller nei (hu, og jeg for den saks skyld, er veeeeldig sjenert). Var det: "Jeg liker deg, liker du meg?" "Kanskje." Da er hun enten småinteressert, eller meget meget redd for å såre noen. På et så direkte spm svarer de aller aller fleste nei, om det er nei som er svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå