Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal jo ha dame dem og..

Oppussingsobjekter? :p

Nei, fy faen. Jeg kommer nok aldri til å bli så desperat.

Jeg fatter faktisk ikke hvordan noen av de kan ha fått seg til å gjøre og/eller si noe av det de gjorde. Helt fantastisk uforståelig. :p

Trenger ikke være desperat for å ha sterkt morsinstinkt.. ;)

 

Men som andre sa; fortell! :D

Lenke til kommentar

Alle drømmer jo om at partneren skal være på knærne hodestups forelsket i seg. Sjangsen for dette er jo mye større dersom man blir sammen med en som er "under standard" enn om man finner seg en som er skikkelig hot. Hadde jeg kunnet velge selv hvem jeg skulle forelske meg i hadde jeg vel gjort mitt beste for at det ble i en som forgudet meg, syntes han var verdens HELDIGSTE som fikk være typen min, og som i tillegg var spandabel og likte å gjøre husarbeide :p

Lenke til kommentar
Alle drømmer jo om at partneren skal være på knærne hodestups forelsket i seg. Sjangsen for dette er jo mye større dersom man blir sammen med en som er "under standard" enn om man finner seg en som er skikkelig hot.

...?

Hvordan kan du konkludere dette? Tenker du at fordi h*n har større utvalg/bedre tilbud, kan ikke følelsene for deg bli/være like sterke?

Den skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Jeg som er sammen med den fineste mannen jeg vet om vil jo alltid ha mye sterkere følelser for han enn det han har for meg antar jeg?

Uhm.. Nei?

Mener du fin fysisk?

Litt av poenget med forelskelse/elske er jo at man ser på denne personen som fantastisk, selv om kanskje h*n ikke er så fantastisk for alle andre.

Poenget er at du er fin i hans øyne, og har et fantastisk indre etter hans oppfatning.

Som du sier: "Jeg som er sammen med den fineste mannen jeg vet om". Det er ganske garantert at det finnes mange som ikke er enig med deg, som vet om noen de syns er finere og bedre.

Forelskelse, følelser, utseende og alt annet man bedømmer personer ut fra er fullstendig subjektivt.

Lenke til kommentar
Jeg som er sammen med den fineste mannen jeg vet om vil jo alltid ha mye sterkere følelser for han enn det han har for meg antar jeg?

Ei venninne av en eks sa til meg en gang;

"du må huske på at du er mye gladere i han, enn han er i deg".

Vet ikke jeg.. hvem som ble sykemeldt i ukesvis og ble psyko(med store bokstaver!) da jeg gikk :roll:

Kjærlighet kan ikke måles med på samme måte som en promillekontroll.

 

Jeg har vært sammen med noen som var over og under denne standarden som du snakker om.

Kan ikke si det var noe forskjell??

Jeg skjønner hva du mener. Men jeg tror ikke på akkurat den biten. Ikke lenge siden jeg og ei venninne hadde den diskusjonen.

Hun måtte ha seg en styggere mann enn hun selv, slik at han ikke dro fra henne til fordel for ei vakker dame :roll:

Det virker som for meg at mange som tenker slik har et dårlig selvbilde?

 

Og alle som har en kjæreste syns jo selvfølgelig h*n er verdens vakreste, snilleste, hotteste osv

Samboeren din må nok dele førsteplassen med millioner av mennesker ;)

 

Må legge til at antall hjerneceller også spiller en stor rolle.

Den deiligste dama/mannen ever kan være så dum at man ler når h*n åpner kjeften :p

 

edit:

la til noe.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Må legge til at antall hjerneceller også spiller en stor rolle.

Den deiligste dama/mannen ever kan være så dum at man ler når h*n åpner kjeften :p

 

jeg er tilbøyelig til å tro at kjærestepar ligger sånn cirka på samme nivå når det gjelder intelligens. ;)

Jeg er hvertfall tilbøyelig til å tro at de fleste kjærestepar bør ligge på ca samme intelligensnivå, for å få et velfungerende forhold. Hvis ikke blir fort den ene overbærende/nedlatende, den andre føler seg oversett i diskusjoner osv..

 

Forøvrig er jeg enig med Zaroos ang. L_C's innlegg. Den man er forelsket i er som regel "numero uno" uansett, og man velger ikke hvem man forelsker seg i. Så det blir feil å snakke om at styrken på følelsene avhenger av den andres utseende/popularitet.

Lenke til kommentar
Tror jeg må øve meg på å smile mer når jeg er med fremmede. Egentlig er jeg jo ganske glad. Jaja :roll:

Bare pass på å ikke bli for vennlig. Jeg har i hvert fall fått høre at det er derfor jeg tiltrekker meg særinger uten sosial intelligens :ermm:

Ey! Er det galt å være sær og uten sosial intelligens også nå da? :p

Det er ikke galt i det hele tatt!

Bare et dårlig sjekketriks.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...