medlem-90636 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det flaueste som finnes er å møte på "gamle flammer" på matbutikken og slik. Jeg aner aldri hva jeg skal gjøre, og det blir som regel til at jeg later som jeg ikke ser vedkommende . Her en dag gikk jeg i en matbutikk og så plutselig ett kjent fjes. Tok ca 4 sekunder før jeg kom på hvilken sammenheng jeg sist så vedkommende i, og jeg ble rimelig flau og ante ikke hva jeg skulle gjøre. Hvis sist gang man så vedkommende var i het omfavnelse etter en fuktig firmakveld, hvorpå en av oss ikke ønsket kontakt etterpå kan man liksom ikke si "hei, takk for sist" - heller :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hehe. Er jo bare å hilse da^^ Eventuelt slå av en prat, kanskje det blir noe nytt på gang? Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Enig med CypheroN, er bare å være fullstendig uanfektet og avslappet, og behandle dem som hvilken som helst bekjent. Har aldri vært noe problem for meg. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg evakuerer ut butikken ganske kjapt om jeg spotter noen kjente jeg ikke har pratet med på lenge lenge. samme gjelder de jeg har rullet i høyet med . eller venninner av de jeg har rullet i høyet med . skummelt ! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skjønner dere ikke. Synes det nesten bare er moro jeg. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vet ikke hvor jeg har fått den uvanen fra. de biter jo ikke akkurat. er vel bare en gammel frykt som henger igjen Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Uff , jeg får traumer av å lese om jenter som er utro jeg tror faktisk noen har utroskap som sykdom! noen kan virkelig gå inn for å fucke opp hjernen til kjæresten eneste jeg kan huske er at jeg ble angrepet av ei halvtjukk jente på fest mens jeg hadde kjæreste, hun kysset meg mens jeg strittet imot. regnes vel ikke som utroskap? har også blitt framed! alså jeg likte noen , så fikk jeg plutselig besøk av mange venninner en uke. alle prøvde seg på meg for å sjekke om jeg virkelig likte hun andre jenta. rota med 2 venninner den uka. så når skolen startet igjen var jeg århundrets drittsekk får fortsatt himmelblikk om jeg møter på noen av dem i dag. 5 -6 år etter at det skjedde Haha, tror jeg også kanskje har strøket i den testen:P Lenke til kommentar
leech Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Haha, ble rejecta av en jente for litt siden, og siden har jeg ikke snakket eller sett på hun. Ser ut til at hun begynner å lengte etter oppmerksomheten min, men jeg vil gjerne gjøre det klart at jeg ikke vil ha noe mer med henne å gjøre. Skal dette sies indirekte eller direkte? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 silent treatment. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Haha, ble rejecta av en jente for litt siden, og siden har jeg ikke snakket eller sett på hun. Ser ut til at hun begynner å lengte etter oppmerksomheten min, men jeg vil gjerne gjøre det klart at jeg ikke vil ha noe mer med henne å gjøre. Skal dette sies indirekte eller direkte? Var det hun du ikke fikk svar på meld av ? Bare drit i henne da, hvis du ikke vil ha noe mer med henne å gjøre. Eventuellt hvis hun er fryktelig plagsom, så bare be henne ryke og reise Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nå har du jo en gylden mulighet til å teste hard-to-get prinsippet. Siden du ikke er interessert er det ikke så nøye hvordan det ender. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 kanskje det blir noe nytt på gang? Jeg har mann, så noe nytt er ikke interessant Jeg pleier å evakuere/gjemme meg . Er ikke så lysten på tomt prat at det gjør noe! "eyh, lenge siden sist, gjør på du da? Åjah. Yep.. okeey... mennneh, jeg må stikke nå.. middag snart.. " BLÆ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Haha, ble rejecta av en jente for litt siden, og siden har jeg ikke snakket eller sett på hun. Ser ut til at hun begynner å lengte etter oppmerksomheten min, men jeg vil gjerne gjøre det klart at jeg ikke vil ha noe mer med henne å gjøre. Skal dette sies indirekte eller direkte? For all del, bruk henne heller edit: var kjærlighetestråden dette ja. du får prøve å ikke såre henne. (noe må jeg si før jeg blir flamet ned av amors sønner og døtre) Endret 14. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ah, du er ikke singel, nei. Men om du hadde vært singel, så kan du lett bytte ut "Eyh, lenge sidensist, blææh" med "Skal ikke stikke til meg ikveld'a?" Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Stakkars ilpostino Hørtes helt gusomt ut... My lovelife is boooring. Ikke at jeg gjør noe med det heller da, hehe. Får ofte høre at jeg ser så overlegen ut.. Tror jeg må øve meg på å smile mer når jeg er med fremmede. Egentlig er jeg jo ganske glad. Jaja Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Stakkars ilpostino Hørtes helt gusomt ut... Noe jeg ikke har fått med meg her? :/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Tror jeg må øve meg på å smile mer når jeg er med fremmede. Egentlig er jeg jo ganske glad. Jaja Bare pass på å ikke bli for vennlig. Jeg har i hvert fall fått høre at det er derfor jeg tiltrekker meg særinger uten sosial intelligens Endret 14. oktober 2008 av basskuk Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tror jeg må øve meg på å smile mer når jeg er med fremmede. Egentlig er jeg jo ganske glad. Jaja Bare pass på å ikke bli for vennlig. Jeg har i hvert fall fått høre at det er derfor jeg tiltrekker meg særinger uten sosial intelligens Skal jo ha dame dem og.. Oppussingsobjekter? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Been there, done that.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Been there, done that.. Haha, var det ikke du som hadde en stalker eller noe? Jeg har og fått høre at jeg fremstår som overlegen, men det bryr jeg meg ikke om - det må jo være de som tar feil og jeg som har rett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå