Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Det flaueste som finnes er å møte på "gamle flammer" på matbutikken og slik. Jeg aner aldri hva jeg skal gjøre, og det blir som regel til at jeg later som jeg ikke ser vedkommende . Her en dag gikk jeg i en matbutikk og så plutselig ett kjent fjes. Tok ca 4 sekunder før jeg kom på hvilken sammenheng jeg sist så vedkommende i, og jeg ble rimelig flau og ante ikke hva jeg skulle gjøre. Hvis sist gang man så vedkommende var i het omfavnelse etter en fuktig firmakveld, hvorpå en av oss ikke ønsket kontakt etterpå kan man liksom ikke si "hei, takk for sist" - heller :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff , jeg får traumer av å lese om jenter som er utro

 

jeg tror faktisk noen har utroskap som sykdom! noen kan virkelig gå inn for å fucke opp hjernen til kjæresten

 

eneste jeg kan huske er at jeg ble angrepet av ei halvtjukk jente på fest mens jeg hadde kjæreste, hun kysset meg mens jeg strittet imot. regnes vel ikke som utroskap?

 

har også blitt framed! alså jeg likte noen , så fikk jeg plutselig besøk av mange venninner en uke. alle prøvde seg på meg for å sjekke om jeg virkelig likte hun andre jenta. rota med 2 venninner den uka. så når skolen startet igjen var jeg århundrets drittsekk

 

får fortsatt himmelblikk om jeg møter på noen av dem i dag. 5 -6 år etter at det skjedde

 

Haha, tror jeg også kanskje har strøket i den testen:P

Lenke til kommentar

Haha, ble rejecta av en jente for litt siden, og siden har jeg ikke snakket eller sett på hun. Ser ut til at hun begynner å lengte etter oppmerksomheten min, men jeg vil gjerne gjøre det klart at jeg ikke vil ha noe mer med henne å gjøre. Skal dette sies indirekte eller direkte?

Lenke til kommentar
Haha, ble rejecta av en jente for litt siden, og siden har jeg ikke snakket eller sett på hun. Ser ut til at hun begynner å lengte etter oppmerksomheten min, men jeg vil gjerne gjøre det klart at jeg ikke vil ha noe mer med henne å gjøre. Skal dette sies indirekte eller direkte?

 

 

Var det hun du ikke fikk svar på meld av ? Bare drit i henne da, hvis du ikke vil ha noe mer med henne å gjøre. Eventuellt hvis hun er fryktelig plagsom, så bare be henne ryke og reise

Lenke til kommentar
Haha, ble rejecta av en jente for litt siden, og siden har jeg ikke snakket eller sett på hun. Ser ut til at hun begynner å lengte etter oppmerksomheten min, men jeg vil gjerne gjøre det klart at jeg ikke vil ha noe mer med henne å gjøre. Skal dette sies indirekte eller direkte?

For all del, bruk henne heller :thumbup:

 

edit: var kjærlighetestråden dette ja. du får prøve å ikke såre henne. (noe må jeg si før jeg blir flamet ned av amors sønner og døtre)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Tror jeg må øve meg på å smile mer når jeg er med fremmede. Egentlig er jeg jo ganske glad. Jaja :roll:

Bare pass på å ikke bli for vennlig. Jeg har i hvert fall fått høre at det er derfor jeg tiltrekker meg særinger uten sosial intelligens :ermm:

Skal jo ha dame dem og..

Oppussingsobjekter? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...