Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ble faktisk litt glad jeg nå!:D (har ikke fått melding enda da men :p)

 

<3<3 glad i dere alle sammen!:D

 

Makan! XD

 

Ble sammen med kjæresten min etter å ha snakket med henne på nettby (Faktisk) Dro selvfølgelig til henne først og deretter skjedde det litt av hvert:)

Hadde litt flaks med henne da. Etter at jeg fant ut at eksen drev og flørtet med andre mens man var sammen. Koselig å finne ut slikt ><

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Hadde litt flaks med henne da. Etter at jeg fant ut at eksen drev og flørtet med andre mens man var sammen. Koselig å finne ut slikt ><

 

bedre med exer som tar inn på hotel med andre når en er sammen ;)

 

Ja det må være koselig å få greie på senere><

Makan. Og jenter/kvinner som klager på at menn er verst? PØH! *Fnys*

 

 

hmm.. Ja, jenter! jeg er i et forhold! jeg er KJEMPEGLAD i jenta mi

 

* se lurt på verden.. hmm hmm hmm *

 

Du er stygg du :love:

Lenke til kommentar

Jeg har aldri opplevd at noen av de guttene jeg har vært sammen med har vært utro (hvis jeg ikke teller med min første kjærlighet som jeg var sammen med fra jeg var 16 til jeg ble 17 som ble kysset på fylla av ei jente. Ser ikke på det som hardcore utroskap akkurat.

 

Men hey, jeg har oversett andre store feil/mangler i forhold før, så ser ikke bort fra at jeg har blitt lurt på det planet også uten at jeg vet om det :p

Lenke til kommentar
Ja det må være koselig å få greie på senere><

 

hva med fredagen det skal skje? :new_woot:

 

Dvs at du visste om at denne personen skulle inn på hotell samme dag? o.O

What the crap? >< Hva skjedde så?

Har though noen tanker om hva som skjedde, men allikevel.

 

Jeg har aldri opplevd at noen av de guttene jeg har vært sammen med har vært utro (hvis jeg ikke teller med min første kjærlighet som jeg var sammen med fra jeg var 16 til jeg ble 17 som ble kysset på fylla av ei jente. Ser ikke på det som hardcore utroskap akkurat.

 

Men hey, jeg har oversett andre store feil/mangler i forhold før, så ser ikke bort fra at jeg har blitt lurt på det planet også uten at jeg vet om det :p

 

Kan du være glad for at du ikke har opplevd. Det er sårende, og ikke minst krenkende.

At folk ikke har respekt for dine følelser må være den mest sårende delen.

Min ex sa hun ikke ville si noe for å ikke såre meg ><

Er mer sårende da hun ikke sier noen ting, enn at hun faktisk innrømmer det.

Lenke til kommentar
Dvs at du visste om at denne personen skulle inn på hotell samme dag? o.O

 

jeg hadde mine mistanker om hva som skjedde så en dag sjekket jeg mailen til (ex)sambisen. der fikk jeg langt på vei bekreftet det jeg trodde. et par dager tidligere hadde hun vær tpå kino med ei veninne. fant da ut at hun hadde vært på kino med den nye loverboyen sin og at de hadde hatt seg i bilen på vei hjem. var kjipt å lese hvor mye han hadde satt pris på det men det er slikt en risikerer når en leser andres mail.

 

jeg fant også en kvittering fra et hotel i nærheten hvor hun hadde bestilt rom hele helgen. ringte fra jobb dagen etterpå og fikk det bekreftet. den helgen hadde hun sagt hun skull overnatte hos ei veninne men siden jeg hadde lest mailen hennes og viste hva som skulle skje dreit jeg egentlig om hva hun gjorde. jeg skulle gjøre det slutt uansett. (per da viste hun ikke hva jeg viste).

 

dagen etter (på fredagen) skule jeg ut med en kompis og hadde sagt jeg kanskje kom til å overnatte hos han. av diverse årsaker dro jeg hjem istedenfor. gjett hvem jeg overrasket hjemme ;)

 

gjorde det slutt dagen etterpå og flyttet ut uken etter. har ikke sett eller snakket med henne etter dette.

 

for cirka halvannet år siden traff lillesøs henne på et brudeshow. det hadde vist seg at hun (ex-sambisen) ikke kunne få barn og at hun skulle gifte seg med loverboyen sin slik at de kunne adoptere.

 

kanskje det er stygg tanke fra min siden jeg men jeg ser for meg at det at hun ikke kan få barn er sjebnens straff for at hun var utro.

Lenke til kommentar
Dvs at du visste om at denne personen skulle inn på hotell samme dag? o.O

 

jeg hadde mine mistanker om hva som skjedde så en dag sjekket jeg mailen til (ex)sambisen. der fikk jeg langt på vei bekreftet det jeg trodde. et par dager tidligere hadde hun vær tpå kino med ei veninne. fant da ut at hun hadde vært på kino med den nye loverboyen sin og at de hadde hatt seg i bilen på vei hjem. var kjipt å lese hvor mye han hadde satt pris på det men det er slikt en risikerer når en leser andres mail.

 

jeg fant også en kvittering fra et hotel i nærheten hvor hun hadde bestilt rom hele helgen. ringte fra jobb dagen etterpå og fikk det bekreftet. den helgen hadde hun sagt hun skull overnatte hos ei veninne men siden jeg hadde lest mailen hennes og viste hva som skulle skje dreit jeg egentlig om hva hun gjorde. jeg skulle gjøre det slutt uansett. (per da viste hun ikke hva jeg viste).

 

dagen etter (på fredagen) skule jeg ut med en kompis og hadde sagt jeg kanskje kom til å overnatte hos han. av diverse årsaker dro jeg hjem istedenfor. gjett hvem jeg overrasket hjemme ;)

 

gjorde det slutt dagen etterpå og flyttet ut uken etter. har ikke sett eller snakket med henne etter dette.

 

for cirka halvannet år siden traff lillesøs henne på et brudeshow. det hadde vist seg at hun (ex-sambisen) ikke kunne få barn og at hun skulle gifte seg med loverboyen sin slik at de kunne adoptere.

 

kanskje det er stygg tanke fra min siden jeg men jeg ser for meg at det at hun ikke kan få barn er sjebnens straff for at hun var utro.

 

Aiaiai=(

Det var da meget teit. Men det skulle ikke vært du som skulle flyttet ut.

Hun er jo den som gjorde det slik. Er det ikke da rett at hun, som den umoralske, unnskyld utrykket, drittsekken hun var, skal flytte ut? Synd for henne hvis hun ikke har noen å være hos. Hennes eget problem.

Må beklage hvis jeg virker kald og jævlig, men slikt er noe av det verste jeg vet><

 

Og til det siste, med fare for å virke jævlig igjen, EID!

Hadde dog ikke vært like gøyalt hvis dere fremdeles hadde vært sammen og dette ikke hadde skjedd

Lenke til kommentar

ilpostino, rett og slett en trist historie. Fryktelig fryktelig trist, at noen kan finne på å gjøre noe sånnt mot samboeren sin. Blir bare sint når jeg leser sånnt, sint på den personen som faktisk gjør sånnt, og får kraftig medfølelse med den som har blitt ført bak lyset. At hun ikke engang kunne si at hun hadde funnet seg en annen, og gjort det slutt, men hun måtte faktisk gå hen og pule bak din rygg.

 

Enda godt å se at du flyttet ut på flekken!

Lenke til kommentar
agreed!!

 

exen pula kameraten min :/ og kameraten min vet at jeg vet at han har gjort deT:P.. hvorfor sier han ikke unnskyld til meg? jeje!

...

 

Du burde seriøst sette deg litt mer inn i hvordan du blir behandlet av menneskene rundt deg istedenfor å dekke alt til med "jeje" og smileys.

 

Vet.. jeg burde snakka til han, men føler at det er litt for sent nå.

neste gang(om det blir en nestegang) så kommer jeg nok til å si ifra.

Lenke til kommentar
agreed!!

 

exen pula kameraten min :/ og kameraten min vet at jeg vet at han har gjort deT:P.. hvorfor sier han ikke unnskyld til meg? jeje!

...

 

Du burde seriøst sette deg litt mer inn i hvordan du blir behandlet av menneskene rundt deg istedenfor å dekke alt til med "jeje" og smileys.

 

Vet.. jeg burde snakka til han, men føler at det er litt for sent nå.

neste gang(om det blir en nestegang) så kommer jeg nok til å si ifra.

 

Var dere 2 sammen når han gjorde det ? Skulle gjort mer enn å si ifra da altså...

Lenke til kommentar
Det var da meget teit. Men det skulle ikke vært du som skulle flyttet ut.

 

det var hennes leilighet så det var ganske enkelt sånn sett. Jeg ville ha henne fortest mulig ut av livet mitt ;)

 

*snip*

 

foreldrene hennes var skilte da faren hadde vært utro. hun hadde veldig god kontakt med moren som var veldig bitter på faren (jeg er over 30 og har sjeldent sett et så bittert menneske). da ex-sambisen hadde sett all bitterheten til moren på grunn av farens utroskap hadde jeg ikke sett for meg at hun skulle gjøre det samme.

Lenke til kommentar
foreldrene hennes var skilte da faren hadde vært utro. hun hadde veldig god kontakt med moren som var veldig bitter på faren (jeg er over 30 og har sjeldent sett et så bittert menneske). da ex-sambisen hadde sett all bitterheten til moren på grunn av farens utroskap hadde jeg ikke sett for meg at hun skulle gjøre det samme.

Jeg forstår meg ikke på folk egentlig, sånn som han loverboyen hennes. Jeg er selv en synder på å ha vært på opptatte frøkner, men jeg er da klok nok til å forstå at er dem utro med meg, så er dem gjerne det mot meg og. Derfor ville jeg aldri gått inn i et forhold med ei av dem. Kvinnfolket har vært utro mot typen sin bak hans rygg og visst akkurat hva hun driver med, nei da fortjener hun ikke meg. Du slapp ihvertfall å ha en utro dame som ikke engang kunne gitt deg unger, nå må loverboyen slite med henne, jeg ville nesten takket han var jeg deg :wee:

Lenke til kommentar
*snip*

 

du skal ikke stikke under en barkrakk at jeg også har ropt i skogen et par ganger selv men jeg ville aldri finne på å bli sammen med noen av de i ettertid, langt mindre gifte meg med dem.

 

(for å ha sagt det; jeg bærer egentlig ikke noe særlig nag til loverboyen. han benyttet seg simpelthen av en mulighet som ble gitt han. hvis ikke han hadde hoppet på toget hadde sikkert en annen random fyr gjort det istedenfor).

Lenke til kommentar

Uff , jeg får traumer av å lese om jenter som er utro

 

jeg tror faktisk noen har utroskap som sykdom! noen kan virkelig gå inn for å fucke opp hjernen til kjæresten

 

eneste jeg kan huske er at jeg ble angrepet av ei halvtjukk jente på fest mens jeg hadde kjæreste, hun kysset meg mens jeg strittet imot. regnes vel ikke som utroskap?

 

har også blitt framed! alså jeg likte noen , så fikk jeg plutselig besøk av mange venninner en uke. alle prøvde seg på meg for å sjekke om jeg virkelig likte hun andre jenta. rota med 2 venninner den uka. så når skolen startet igjen var jeg århundrets drittsekk

 

får fortsatt himmelblikk om jeg møter på noen av dem i dag. 5 -6 år etter at det skjedde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...